On Tue, 28 Jun 2005, Eddy Petrisor wrote:
> Cãtre toate persoanele implicate în Ministerul de Externe ºi în
> relaþiile cu Uniunea Europeanã,
[...snip...]
> Vã muþumesc pentru înþelegere,
> Cu respect Eddy Petriºor.

      Textul este bun, numai ca parerea mea este ca ar trebui simplificat.
In forma actuala este cam tehnic, iar politicienii nostri nu exceleaza
prin ascutimea spiritului... Cel mai mare impact cred ca l-ar avea un text
relativ scurt, care sa puna accent pe dezavantajele de ordin financiar
ale unei astfel de legi, atat pentru IMM-urile de la noi din tara cat si
pentru Stat, prin scaderea taxelor colectate (textul celor din .bg ar fi
un bun exemplu in aceasta privinta). Poate chiar niste diagrame si poze...
eventual o prezentare ppt. ca tot sunt la moda.

      Ideea cu wiki-ul mi se pare buna, asa vom putea lucra mai usor la
adaugiri/corecturi/etc.

      Dar cel mai important este sa adunam sprijin de la firme romanesti
afectate de astfel de legi. SoftWin de exemplu (parca erau oameni de la
bitdefender pe lista?), sau alte firme IT mai cunoscute ar adauga ceva
greutate unei eventuale exprimari oficiale. Chiar, ce se aude din partea
"oficialitatilor" RLUG? Din cate tin minte a fost chiar o oarecare
"agitatie" la un moment dat pe tema personalitatii juridice a grupului.
Mai stie cineva ceva?

P.S.:
>ëZ–(zÊkzX¬µé^ž†¬¶·zf¢–m§ÿðà n‚º?
^^^^^^^ Inseamna ceva chestia asta? :)

Numai bine,
--
Mihnea-Costin Grigore          [ "Tenebus Ipsilo Ibinem Catehens" ]
http://in.progress