Cosmin Giradu wrote:

>astept textul initial ca sa pot face o astfel de
>propunere firmei pentru care prestez.

Si eu am discutat cu doua firme acest aspect. Este o chestie minora atat
timp cat nu ai o sustinere puternica in presa si atat timp cat mari
companii nu ridica astfel de probleme. In Germania s-a facut lobby
puternic printre politicieni. Probabil asta ar fi o solutie si la noi.
Din pacate eu nu am conexiuni la un asemenea nivel. Pentru asta e nevoie
de niste omuleti cu ceva relatii prin politica si care sa explice pe
intelesul tuturor cum sta treaba si cum, de fapt, e vorba de bani pana
la urma.

Narcis Radu