http://www.rlug.ro/mlist/archive/rlug/rlug.2005-06/1140.html

> una",

> demersuri
> l-a
>
> trag concluzia cã nu ai vãzut textul
>

> Cred cã textul ar trebui pus pe un wiki sã îl
> pieptãnãm, dupã ce
> discutãm propuneri, aºa cã, hadeþi sã disutãm cu ar
> putea fi
> îmbunãtãþit textul.
>

> --
> Regards,
> EddyP
> "Imagination is more important than knowledge"
> [...]
ëZ–(zÊkzX¬µé^ž†¬¶·zf¢–m§ÿðà  n‚º?

asa este. nu apucasem sa vad ca textul fusese trimis
cand am trimis primul mail... urmeaza sa studiez si
daca voi identifica puncte in care ar trebui
imbunatatit aceste puncte de vedere vor fi expuse.
deocamdata aici...