On 6/29/05, ghrt <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Pe data de Mie 29 Iun 2005 15:51, Silviu Marin-Caea a scris:
> >
> In India s-au introdus deja patentele software, de curand. Am citit pe
> net.

Hmmm. Eu am citit contrariul.

> Ar tb sa pregatim un gen de comunicat catre presa din partea Rlug pe
> aceasta problema.

De acord, _dar_ asta după ce discutăm textul.

1. Unde e un wiki?
2. Cum facem mesajul mai scurt?
3. Cine are conexiuni în cercuri mai înalte?
4. Cine poate face lobby în firme?
5. Problema trebuie evidenţiată ca afectând atât free software (pe
care mulţi nu dau doi bani, deci argumentul ăsta nu stimulează pe
nimeni) _CÂT_ŞI_CEL_PROPRIETAR_ (asta doare tare pe mulţi, deci
trebuie accentuat pe idea asta puternic). Cum spunem cel mai bine şi
simplu chestia asta?

Ăstea sunt ideile pe care eu le-am observat că s-au vehiculat.
Spuneţi dacă am uitat vreuna.

Bun, acum, rezolvări la 1, 2 şi 5 sunt rezolvabile rapid.

3 şi 4 depind şi de persoane, cercuri, grupuri din exterior.

Eu zic că ar trebui să le rezolvăm întâi pe cele strict din ograda
noastră, şi apoi să încercăm 4 şi poate reuşim şi 3 indirect pe calea
asta.

--
Regards,
EddyP