On 6/29/05, Eddy Petrisor wrote:

> Ce fain e să vezi oamenii vorbesc aşa la modul impersonal. Te rog pe
> tine şi pe toţi să faceţi ceva în direcţia asta. Comentarii legate de
> text, propuneri de schimbare (vezi sugestia lui Zeno), lobby,
> transmite informaţia asta pe unde ai conexiuni, indiferent de poziţia
> lor...

   Sorry, chiar nu am vrut sa par "impersonal". Cred ca in primul rand
ar trebui tradus integral proiectul UE privind patentarea software, si
explicat in oarecare masura. Daca noi pricepem si ce vrea UE, si cam
ce ar insemna asta ... altii nu. In al doilea rand ... ideea cu
"problema" prezentata in homepage (gen mplayer), eventual pop-ups care
se deschid odata cu homepage-ul mi se pare buna.
   Cred ca sunt destui admini de portal free sau semi-free pe aici
care o pot pune in practica, dar intai ar trebui "ridicata" o pagina
cu petitia online si eventual un sistem de voting-semnaturi online ...
Daca trimitem scrisori catre MCTI sau alte "organe" implicate putem fi
cativa. Daca apare o pagina in care se vede ca nu le pasa doar la
1-2-3 e altceva, iar daca pagina respectiva mai si trimite cate un
mail la fiecare "semnatura" ... cred ca isi vor da seama ca totusi
este o problema... (atentie sa nu aparem ca spam-eri dupe aia :) )
    Sunt doar idei ... mai mult nu prea pot face, din cauza timpului,
si sunt sigur ca majoritatea suntem asa.

>  Si daca totusi se voteaza ... dupa aia ce facem ? Petition sa nu
>
> Eu zic că mai întâi să facem tot posibilul să oprim din faşă chestia
> asta, cu câtă putere avem noi, indivizii şi statul, şi abia apoi să
> rejudecăm poziţia, dacă va fi nevoie.

Ca indivizi mai greu, ca stat posibil ... dar intai trebuie sa
priceapa statul ce vor indivizii ...

> Dacă se organizează, cei muţi
... daca lupta ar fi fata in fata ... da :)

> În sfârşit o fărâmă de lucru constructiv, deşi ar fi preferabil ceva mai
> activ.
>

> Chiar nu vă pasă la nici unii dacă treaba asta e adoptată?
> Sau băgăm capul în laţ că e mai comod?

Care poate fi "creierul" petitiei RO ... un pas in fata... Parca era
vb. ca aia multi sa se organizeze ... deci cei care aveti timpul
disponibil dati-i drumu', sunt sigur ca si restul vor ajuta daca e
nevoie.

Raspunde prin e-mail lui