----- Original Message -----
From: "Gushterul" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Lucian Branea" <romania_eu_list@yahoogroups.com>
Sent: Monday, January 17, 2005 11:13 PM
Subject: Re[5]: [romania_eu_list] Interzicerea filmului "Trianon": o
atitudine neliberala

Am trait in Tg.-Mures in intervalul 1980-1992 si din 2000 pina azi, dar
sa-mi raspunda o vinzatoare cu "nemtudom" n-am patit niciodata. Si n-am
patit asta nici in Odorheiul Secuiesc unde merg in medie de 2 -3 ori pe an
(de vreo 10 ani incoace) si nici in alta localitate din Secuime in care sa
fi fost ocazional. Am intilnit persoane de etnie maghiara care nu cunosteau
limba romana dar, in general, era vorba fie de copii mici pina la virsta
scolara, fie de persoane virstnice din zona rurala.

Andreia Moraru
Tg.-Mures

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM