--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, ioana <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Si cam cum ar putea argumenta MEC faptul ca declaratile
> candidatilor NU privesc activitatile ministerului?
> Atunci de ce mai sunt cerute?

Draga Ioana,

in raspunsul MEC pur si simplu isi bat joc de mine.

Eu nu cer MEC sa se pronunte daca x sau y a fost turnator al fostei
securitatii ca nu asta ma intereseaza. Voi cere asta CNSAS.

Le-am cerut daca acesti demnitari au fost alesi (si validati prin
ordine emise de fostul ministru - adica de MEC) respectind legea:

daca au avut in dosarul de candidatura (care a fost inaintat MEC
pentru validare de catre ministru) acea declaratie pe care o cere o
LEGE votata de Parlamentul Romaniei.

Daca ea nu exista in dosar dar au fost validati inseamna ca s-a
incalcat o lege si sper ca domnul ministru Miclea nu doreste sa
ACOPERE asta pentru ca ar insemna sa colaboreze cu puteri alese
ilegitim.

Voi vedea daca imi raspund din nou. Pana atunci am sa ma adresez din
nou presedentiei si primului ministru.

M-am cam saturat de "misto"-ul asta al birocraturii din Ro.

cu bine
Gigel

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM