From: Vali Nas
Sent: Monday, April 11, 2005 01:51
Subject: [romania_eu_list] Neonazism la Radio Romania

Neonazism la Radio Romania

Bogdan George Radulescu, liderul grupului antisemit "Noua Dreapta" si directorul revistei cu caracter fascist "Maiastra", este redactor in cadrul redactiei "Civica" din Societatea Romana de Radio. ............ sensibile la acest subiect, acuzat de multe personalitati culturale si politice ca incurajeaza rasismul, ca este un adept al fascismului. Radulescu declara ca "Garda de Fier a fost un fenomen exceptional, care cu greu poate fi incadrat in categoria fascismelor".