Eu sunt hegemonist, nu neoconservator

dan_d_n <[EMAIL PROTECTED]> a écrit :
O fi, dar nu vad cum ar putea scrie de la adresa asta;).Este
adevarat ca nu este de la unul din primele 100 college din Ohio;),
doar din primele 100 US Univ...
Ii inteleg pe domnii Rosca si Zodian sa fie necajiti pentru
demontarea propagandei neo-conservatoare referitoare la stupidul
razboi din Iraq, dar dumneavoastra...

Vorba unui domn co-listean, in rest sa auzim numai de bine si o
duminica placuta!

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Mai exista un Dan Nicolae in Ministerul Culturii, la Directia
Patrimoniu - Muzee :)

> Codruta
>
>   From: Alan Rosca
>
>   Cumva aceeasi persoana cu titularul catedrei de cercetari
lingvistice avansate din cadrul Academiei de Stiinte Economice
(Romania)?

>   Vali Nas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>     Il cheama Dan Nicolae (a avut o scapare pe o alta lista).

Téléchargez le ici !