Accept un dialog civilizat, cu argumente si nu cu
etichete si ofense, lipsit de patetism si jigniri
voalate. Cand oare vom fi in stare sa purtam un dialog
placut, civilizat chiar si in contradictoriu?
Ma deranjeaza tonul, grobianismul exprimarii pe o
lista publica de discutii. Saracia bat-o vina...;-))

--- Adrian Popescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> mai... eu cred ca unii din voi ati inebunit...
> cum dracu sa privatizam invatamantul?
> nicaieri in lume nu exista asa ceva...peste tot
> exista invatamant de stat daca sunteti veniti cu
pluta... stati frate acolo si nu va mai dati jos...

http://infoblogro.blogspot.com/
http://www.normalaiasi.timbru.com/