> de 2 ori pe an ... pe unde-si petrece concediul... :(
> Precizez: a parasit definitiv RO prin vara lui 2002...

Si are deja doua concedii pe an? Cred ca nu te "oftica" numai pe tine,
ci pe orice angajat american care are 10 (ZECE) zile lucratoare pe an
in primii 5 ani ;-)
E de citit "Europolis" de Jean Bart, pentru a intelege mentalitate unor
emigranti care se intorc "invingatori" acasa. Romanul a fost ecranizat
prin '60 sub numele "Porto Franco".

Mircea Popescu