subscriu la mesajul colegului meu de lista. nu exista
nici onoare, nici eleganta in atacurile acestea la
persoana.

altul care nu a castigat la loto.

--- sauzimdebine <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Am sa-l apar pe Florin, desi nu sunt de acord cu
> modul de a generaliza anumite observatii sau
concluzii la care a ajuns, am sa-l apar doar
> pentru ca ceea ce vad aici nu este normal.
> Dragii mei, voi cei plini de experienta, voi cei
> adaptati la realitatile americane, voi cei ajunsi pe
culmile cunoasterii vietii in US, din pacate pentru
voi, cand vine vorba despre modul de viata
> american, omiteti, sau nu puteti intelege, tocmai
> esenta spiritului american.  Cand nu mai ai ce spune
sau cand vrei sa arati ca celalat nu are dreptate, nu
ataci persoana interlocutorului.
> Atat si nimic mai simplu. Daca asta nu puteti
intelege, nu mai scapati bune ocazii de a tacea.

=== message truncated ===

http://www.yahoo.com/r/hs