Datele mentionate de dl. Valentin Grigore se gasesc la grefa judecatoriei,
unde
a fost înregistrata/înscrisa organizatia în Registrul asociatiilor si
fundatiilor.

Întru-cât activitatea judecatoriilor, adica sentintele judecatoresti, sunt
publice,
informatiile ca:  "  statutul, lista cu membrii fondatori, lista nominala a
membrilor
Consiliului de Conducere, lista cu membrii organizatiei..." sunt publice si
ori
cine se poate interesa, cu conditia ca stie locul - judecatoria - unde a
avut
loc procedura de înscriere.
De asemenea se pot obtine si datele da baza ale unei societati comerciale de
la
Registrul comertului.

Informatii exista. Majoritatea datelor sunt publice,. Doar trebuie stiut
de unde si cum se pot obtine. Dl. redactor nu stia si Va deranjau degeaba.

Ziaristului amintit, Legea 187/1999 /privind accesul la propriul dosar
si deconspirarea securitatii ca politie politica/ ofera de asemenea
posibilitati
 de a afla anumite informatii. În aceasta lege este prevazut ca ori ce
cetatean,
 prin depunerea unei cereri scrise poate obtine informatii privitoare la
"trecutul" persoanei presedintelui statului, altor alesi, înalti
functionari,
pâna la membrii unui asociatii sau membrii unui board al unei fundatii. (
!!!)

Biro Jozsef