:)))))))))))

In sfarsit am reusit sa ajungem si la momentul adevarului intitulat Codruta Nedelcu.
"prostia finantatorului si tampenia legislatorului!!!"
Deci finantatorii sunt niste prosti si legislatorii niste tampiti.

Daca despre ultimii parerea este impartita de multi, este mai mult decat penibil sa
auzim ca finantatorii sunt niste prosti din gura unei persoana care traiestre de pe urma lor.

Cat despre faptul ca domnia sa se ofuca ca angajatilor (domniei sale) li se explica ce pierd
acceptand sistemul de plata practicat fara nici o jena in dauna celor din urma ... ce sa mai zic ?
Releva alte trasaturi interesante de caracter.

 Am inteles si de ce numai cei care profita de sistem si de lipsa de cunostinte ale angajatilor
au voie sa vorbeasca in numele onegeurilor, si de ce doamna a parasit geologia ca sa traiasca
de pe urma PROSTILOR  de finantatori.

Cunoscand de mult competentele doamnei din codrul des si in special beznos, in toate domeniile,
am inteles acum si de ce refuza sa inteleaga ca dsclex nu este DICU ci o echipa, care
este formata din juristi, din contabili, si numai intamplator si din arhitecti.

Si am mai inteles ca militantismul ecologic al doamnei nu include si biotopul angajatilor domiei sale.

Stimata doamna,
Sper ca si finantatorii domniei tale au luat cunostinta ca sunt niste PROSTI !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian