Am spus "doar" ca manifestatiile impotriva homosexualilor mi se par de o incredibila stupizenie - NU ca as milita pentru interzicerea lor - din partea mea, sa manifesteze cine vrea, pentru ce vrea... daca vrea sa se faca de ras...

Ziceam ca ar PUTEA fi ilegale, in caz ca s-ar desfasura in acelasi timp si pe trasee apropiate cu o manifestatie deja anuntata si aprobata - caz in care ar fi cat se poate de clar vorba de instigare la violenta!

(apropo: daca va mai amintiti de mineriadele din anii 90 - pe vremea aia lucram cu vreo 200 mineri care una-doua au vrut sa mearga la Bucuresti si le-am zis ca, daca pleaca, nu doar ca le fac referat sa-i sanctioneze dar am sa ii si caut pe cei cu probleme mai vechi de indisciplina, sa fac cumva sa-i dea afara. Motivul? "Cand voi ati facut greva, bucurestenii n-au venit aici sa va obstructioneze greva" - le-am spus ; evident, o buna parte din ei, in special din shefutzi, nu m-au iubit foarte tare, pe kestia asta :ppp)

In legatura cu Rosia Montana: tovarasheii de la RMGC au VRUT sa faca o demonstratie, in 2002, cand am facut noi prima demonstratie a noastra. N-au reusit, pentru ca nu le-au dat voie cei de la Politie, pe care i-am notificat ca, in caz ca apare o demonstratie "paralela" o sa mergem pe calea legala pana in panzele albe!!!

CE credeti, in schimb, ca i-a dus mintea?

Au adunat lumea in acea zi, sub pretextul unei "actiuni de ecologizare"! Dar in sacii cu gunoaie, chiar reporterii veniti au gasit pietre, pe care angajatii lor fusesera instigati sa le arunce in noi!!! AM inca ziarul in care este scrisa faza cu pietrele!!!

Gabriel Resources se invarte pe la Rosia Montana inca de prin 1995! Au obtinut primele avize NU pentru a deschide o mina! ci pentru a "ecologiza" o veche halda de steril (pe care s-au angajat s-o prelucreze) care polua intr-adevar intens Abrudelul.

ASA de tare ii "doare" de mediu, si ASA mult isi vad de angajamente, incat oricine trece pe soseaua nationala intre Abrud si Campeni poate vedea halda in stanga soselei, POLUAND in continuare! Si asta la 10 (ZECE !!!) ani dupa ce se angajasera sa desfiinteze halda!

N-au luat nici o MASURA ca halda aia sa fie izolata si sa nu mai polueze!!! Iar acum vin cu reclama aia mincinoasa - in care dau imagini chiar din zone stricate de ei si de "partenerii" lor!

Pana in 1992, domnii Gabriel care "au solutii" (de cianura, probabil) pentru mediul inconjurator de la Rosia Montana, NU se gandisera la o "actiune de ecologizare" - FIX in ziua demonstratiei noastre (dupa 7 ani) i-a apucat!!!

Intelegeti, acum, ce vreau sa spun cu "demonstratiile impotriva"?

Si, pentru ca tot ati adus vorba de RMGC si Rosia Montana : intelegeti acum de ce sustin ca reclama e mincinoasa? si ca Mircea Toma s-a exprimat PERFECT spunand ca "a reziliat contractul cu Diavolul"?

Daca firma il da in judecata, eu ma duc martor pentru Mircea Toma! Si fiti sigur ca am un dosar BABAN cu tot ce a facut firma acolo: inregistrari audio si video, poze, articole din ziare, presiuni facute de ei si procese pierdute tot de ei samd...!

Eu sunt cuminteeee... :))... mi-am FACUT temele... :))

Majoritatea celor care si-au vandut casele au facut-o ca sa SCAPE de acolo - si sa nu mai auda de ei si sa scape de atmosfera de violenta si de zazania creata de ei! adica de RMGC! Asa ca, NICI O sansa sa vina si sa participe la vreo demonstratie pentru ei ;))

Codruta

Stupizenia n-are nimic de-a face aici.  Si in orice caz nu poate fi un criteriu de aprobare/interzicere a unei demonstratii.
Cat despre rostul ei, este acelasi pe care l-ar avea si o demonstratie anti-RMGC -- dupa ce prietenii tai mineri vor fi adunat cateva sute din cei carora le-au cumparat deja terenurile si vor fi organizat un mars pro-proiect prin fata guvernului (sper sa nu le fi dat idei...).

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics American government and politics