Domnule Baghiu Bogdan,

Absolut de acord! Sa se faca un referendum! Credeti ca milioanele de
romani care lucreaza acum in UE nu vor dori sa scape de permisele de
sedere, de permisele de munca, de vize si asa mai departe? Credeti
ca milioanele de romani ramasi in tara si care traiesc de pe urma
banilor trimisi de catre cei plecati nu vor dori acelasi lucru?
Credeti ca cei care lucreaza ilegal in Spania si Italia nu ar dori
sa li se reglementeze situatia, obtinand statutul de cetatean al
Uniunii? Credeti ca tinerii care vor sa studieze in Europa vor dori
sa stea la cozi la ambasade pentru a cere in continuare vize de
studii? Credeti ca turistii romani vor dori sa porneasca inspre
punctele de frontiera cu mape intregi de acte, prin care sa
dovedeasca "scopul si conditiile sederii planificate", sau vor dori
sa calatoreasca in UE doar cu cartea de identitate?

Macar si numai din aceste motive, eu mizez ca 70% dintre romani vor
spune da.

Mihai Rosioru

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Baghiu Bogdan <[EMAIL PROTECTED]>