- Apai daca voi va certati, io oi mere spre casa...

Opinie de ne-expert(Doamne fereste), Vasile Bouleanu si Bogdan Baghiu
au si ei dreptate in multe privinte:

#1 Bogdan Baghiu are dreptate cel putin cand sugereaza ca din partea
Romaniei se cam face sluj la "Poarta Europeana" intr-o postura
penibila.
sa nu mai vorbesc ca ii dau dreptate si in cazul (tov.:)) Mungiu-
Pipidi care a facut parte din grupul de lingai impreuna cu tov. Zoe
Petre linguseau pe Constantinescu in loc sa-l "traga de maneca" sa-i
arate greselile...si s-a ajuns la ce s-a ajuns la final de mandat in
2000...

#2 Vasile Bouleanu cred ca are dreptate cel putin cand spune ca
Romania NU este pregatita pentru aderare.DA, cel putin NU pare
pregatita pentru 2007 si mai ales in cateva luni pana la un raport
din aprilie, cate se vor mai face?Cat s-a facut in ultimele 4 luni?
Cate cazuri de coruptie, cum cere EU, sunt pe rol?
N-ar fi oare mai corect si demn ca prim-ministrul/presedintele in loc
sa se cramponeze de 1 ianuarie 2007, sa ceara direct 2008 pentru a
realiza ce a promis?De ce atata graba daca anul 2007 nu e an
electoral si in 2008 oricum Romania ar fi in EU?
E cel putin fortat si aici se leaga cu ce spune Bogdan Baghiu cand
scrie despre pozitia de "sluj" la EU pe care o fac unii demnitari
romani.

E normal sa existe si pozitii contra la acest proces foarte dificil
(dupa cate apare de la distanta;))de aderare mai ales ca asa ceva
exista si in Europa de Vest.
Din cate citeam in 2004, cca. 50% din maghiari nu erau deloc
entuziasti cu privire la aderare.
Discutam cu un coleg din tarile baltice si-mi povestea ca a fost un
entuziasm in 2005 la ei, dar anul trecut lumea s-a mai "desumflat" la
realitate...Preturile au crescut, somajul a ramas aprox. la acelasi
nivel, preturile la imobiliare au crescut...NU prea roza situatia.

P.S.Ca un detaliu, daca tot va preocupa atat de mult cuvintele pe
unii dintre dv.: s-a gandit cineva sa sugereze schimbarea
termenului "comisar" folosit in cazul unor demnitari europeni (din
diverse comisii.ex.: comisar european pentru ...)ca fiind unul cu
rezonanta militieneasca/politieneasca/militara care indeosebi in
tarile Europei de Est poate aminti de vremurile negre ale prezentei
sovietice cu comisari de sovietizare, colectivizare/colhoz, etc?

Daca nu nu-i bai ca probabil in EU o "merge si asa"...:);))...