Se puteau face multe in 1990. Chiar o varianta estica
la UE, fara unguri normal sau si cu ei, dar in anumite
conditii de respect ! Variante erau si erau mult mai
viabile si mai demne, decit aceasta UE. Daca se
mentinea fosta Iugoslavie, Estul acum era mai prosper
decit Vestul. Numai ca nu sintem lasati in pace ! Si
discursul meu nu se vrea unul nationalist, ci unul
pragmatic, fara asertiuni ideologice !

--- "Centrul de Resurse ONG \"Alpha\" (Andreia M.)"

=== message truncated ===