From: Bogdan Budes

Realitatea TV, televiziunea care a organizat gogomania cu "17 milioane de
romani..."
recidiveaza in cautare de senzational. Prima stire - aproximativ 20
minute!!!!!!!!! dintr-un
total de 24 / a fost dedicata unui incident nefericit petrecut azi-noapte.

A fost limpede ca celor doi comentatori, Gamalet Bogdan si Vasadi Mirela, le-a
facut o reala
placere sa prezinte acest incident nefericit. Parea ca toata viata lor au tot
sustinut
"solutia finala" in privinta patrupedelor canine si nimeni nu i-a ascultat.
Dar, iata ca
momentul adevarului a venit. "Am avut dreptate!!" se citea pe fruntile lor
crete de
inversunare si in privirile complice pe care si le aruncau unul altuia. Cred ca
promterul s-a
dovedit inutil in aceste momente. Sufletul le era atat de plin de minie...

Fiind singura televiziune care a acordat atata spatiu acestei povesti, chiar ma
intreb cine pe
cine a sunat, cine la cine a urlat, cine pe cine a strins de boase...

Iata doua mostre:

"Cã maidanezii nu dau bine în ochii turiºtilor strãini care vin pe la noi nu
este o noutate.
De ani de zile, reprezentanþii tour operatorilor strãini, de la Tui ºi
Neckermann la ITS, s-au
tot plâns autoritãþilor române cã turiºtii sunt alungaþi de muzica datã la
maximum pe terasele
de pe litoral, de mizeria de pe plaje ºi de maidanezi. ªi tot de ani de zile,
ca sã remedieze
situaþia, cei care rãspund de turism au tot investit. În CD-uri pentru promova
rea turismului
autohton."

Deci nu jegul de pe strazi, nu nesimtirea cronica a comerciantilor romani care
cer spaga
(tips, chipurile) de la obraz, nu hotia taximetristilor, nu preturile exagerate
la cazari,
etc., etc., nimic din tot ce ne exaspereaza si pe noi zi de zi. Nu. Cainii
maidanezi sunt de
vina.

Între timp, mai multe incidente notabile legate de maidanezi au fãcut furori în
þarã ºi peste
hotare. În martie 2003, când la baza de la Mihail Kogãlniceanu erau cantonaþi
600 de militari
americani din contingentul pentru Irak, doi dintre soldaþi sunt muºcaþi de
câinii fãrã stãpân
ºi ajung la spital suspecþi de rabie, înainte sã fie trimiºi sã lupte împotriva
lui Saddam.

Asta e de tot risul. Cei doi soldati universali au fost impiedicati sa alature
la vreme luptei
drepte impotriva tiranului Saddam pentru ca au fost muscati de c iini. Va dati
seama sper
seama ca razboiul s-ar fi scurtat daca cei doi vandami ar fi ajuns la timp in
Irak. Iar ciini
romani s-au opus instaurarii democratiei in Irak.

Un scurt comentariu pe marginea hingheriadei de azi-noapte: N-am auzit sa fi
fost arestati
toti badigarzii din zona Ministerului Educatiei in urma violului comis de acel
animal...