Title: Re: [romania_eu_list] Re: [protest-ro] Fw: [Info_Culture] Nu e chiar cultura, dar tine de totusi de acceptia larga a termenului cultura...
Cazul cu acel rottweiler nu a fost doar unul, dimpotriva foarte multi au fost muscati de caini cu stapan, caini de rasa. In primul rand s-a declarat ca nu se stie ce caine a muscat, nu se poate stabili cu exactitate ca acela a fost un maidanez si nu unul cu stapan. Chiar dna Panaitescu a declarat ca “au fost rpinsi 20 de caini din zona Victoriei, insa nu s-a stabilit faptasul”. Poate ii face testul cu detectorul de minciuni?!?
Aveau nevoie de un motiv sa faca foarte repede curatenie pe strada si l-au gasit, asa lumea e scandalizata si nu mai conteaza metodele in care sunt omorati in bazele de ecarisaj (aka Chiajna si Pallady in bucuresti)