Hai sa fim sertiosi !
Pentru japonezu' mort cine intra la puscarie ?
Ca nu a murit muscat in JUNGLA ci intr-o CAPITALA  care cica o sa fie
EUROPEANA !
Intra la puscarie Onegeurile care se bateau cu caramida in piept in fata
Primariei Municipiului ca NUMAI ele ii sterilizeaza, adapostesc, etc ?
Intra vre'unu de la Ecarisaj sau de la Primarie ?

Ce este ORASUL stimata doamna ?
Rezervatie naturala protejata pentru animale in curs de dispatitie, recte
100.000 de maidanezi in Bucuresti ?
Sau zona pentru oameni ?

O fi devenit Maidanezul, Capra Neagra a "orasului" si nu am aflat eu !
Caz in care imi cer scuze !

Azi m-ati enervat cu ...minunatrul exemplu cu tembelii care cresc dobermani.
Maine ies cu pusca in oras si pe care prind ....

Patria o muerte ! (?) sau pe aici pe undeva ...
Oricum, moarte maidanezilor ! ;)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro