Ghizella Vass (1912 - 1984(?), pentru cei care nu stiu, fiind
- membru supleant CC ('45-'48), apoi titular ('48-'84) al CC al PCR,
- sefa adjuncta a Sectiei Relatii externe a CC ('50-'53, pana la "epurare" deviationistilor)
- apoi sefa de cadre a PMR (pana in '75) si ulterior sefa de sectie a CC al PCR (pana in 1984)

Mircea POPESCU <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sa intelegem de aici ca nasul Prim-ministru si-a tras sef la
Camera deputatilor pe finul sau propriu si personal
============
Daca ar fi numai asta:

******
Din "Evenimentul Zilei"

Bogdan Olteanu provine dintr-o familie de nomenclaturisti. Relatiile
sale de rudenie se ancoreaza insa si in prezentul politicii: a fost
cununat de actualul premier.

Liberalul Bogdan Olteanu are 34 de ani si, de ieri, ocupa a treia
functie in stat: cea de presedinte al Camerei Deputatilor, ramasa
vacanta prin demisia lui Adrian Nastase.
Familia sa a fost bine "infipta" in sistemul comunist, mai ales prin
bunica viitorului sef al Camerei - Ghizela Vass, fost membru al
Comitetului Central si adjunct al Sectiei de relatii externe a PCR.

Pana la aproape 20 de ani, Bogdan Olteanu a locuit intr-o vila din
Kiseleff ("soseaua nomenclaturistilor").
"Am  intrat in politica in 1991, cand aveam 19 ani. Sunt in PNL de 14
ani."
"M-am inscris in PNL pentru ca in ,90-,91 am citit destula politica
si economie si m-au atras ideile liberale"
[...]
******

Deci, din lac in put.

Sigur, Bogdan Olteanu-i liberal patruns ca a citit, dupa cum spune,
destula politica si economie. Probabil in cartile din biblioteca
stimatei tovarasa Ghizela Vass, din vila de pe Kiseleff in care a
locuit pana s-a inscris in PNL.
Sau o fi fost inscris acolo pe baza principiului, mai rasfirati ...
copii, mai rasfirati.

O parte din samanta CC conduce parlamentul, o parte din securitate
dirijeaza din dealul de pe langa Gradina Botanica, si iar vin
alegerile si iar se fac ceva rocade ca sa se mai piarda ceva urme si
sa se fixeze definitiv noua generatie de politicieni si din radacina
veche a nomenclaturii si din cea a securitatii.

PSD, PNL, PD, PRM etc, care-i deosebirea?

Care-o fi reactia celor care au cerut diasporei sa se prezinte la vot
pentru "schimbare", desi unii mai sceptici afirmau ca un asemenea vot
legitimeaza aceeasi clasa politica care si-a lipit diferite etichete
pe frunte? Si-or da seama ca au gresit?

Cum ramane cu viitoarele alegeri din Romania? Hai la vot, diaspora!

Mircea Popescu

Yahoo! Mail
Use Photomail to share photos without annoying attachments.

Dvd region free American politics Region free dvd player