> Ma mir ca abia acum a-ti observat ca Alitalia are probleme...

Andreea, Irina - confirm deabia acum :)
Alitalia este de ani de zile si in topul lor si in topul meu personal pe locul 1 in categoria 'worst European airline'. Gravele lor probleme financiare si incapatinarea guvernului italian de a le rezolva 'cu orice pret' (ceea ce le-au pus in cap si Comisia Europeana) nu au aparut din pamint si din iarba verde...:>
Drama este, insa, ca, de regula, nu exista alta solutie non-low-cost pentru Italia. Mai rau, zborurile catre Spania sint cu componenta Alitalia. Si, deci, tranzit Italia - fumatorii stiu ce inseamna asta....

Dvd region free American politics Region free dvd player