Sent: Sunday, July 30, 2006 12:53 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] Re: raspuns din Israel (lamurire)

From: "Crina-TC" [EMAIL PROTECTED]

Eu fac politica externa a Romaniei si a intereselor ei.

      S-a schimbat cumva  Ministrul roman de externe? mai zilele trecute politica externa a Romaniei o facea Razvan Ungureanu.

In acest context, pentru mine conflictul este intre Hezbollah si Israel.

     Si totusi cred ca e o greseala undeva doamna Moscovici, vad ca va pricepeti mai bine la politica externa a  Israelului. Ce ti-e si cu mondializarea asta.

Israelul are tot dreptul sa isi apere teritoriile de atacurile gruparii teroriste Hezbollah.

Daca aveti dubii, informati-va la Ministerul de Externe al Romaniei si la Presedintia Romaniei.

Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger Download today it's FREE!

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region free dvd Region mortgage company

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui