Dl. Branea,

Eu sunt multumita ca greselile/afirmatiile mele v-au
starnit interesul si ca ati crezut de cuviinta sa dati
 un raspuns sau sa amplasati o critica si admir
cunostiintele pe care le aveti pe marginea
subiectului. Cred totusi ca datele pe care le-a
furnizat dl. Dicu-Sava sunt destul de complete pentru
un rezumat, nu este rau totusi sa rectificati anumite
amanunte, mai ales daca au relevanta pentru subiectul
de fata (daca credeti ca evenimentul King David este
unul de rascruce, atunci aveti dreptate sa-l
subliniati).

In legatura cu forma statala a Palestinei de la
1947-48 cea care a fost propusa prin impartire..
promit ca am sa ma documentez.

--- Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> discreditati, spunand ca o  persoana care a absolvit
> relatii internationale ar fi trebuit sa vada  un
> amanunt precum greseala descrierii atentatului de la
> King David. Ok.  Aveti dreptate , am gresit ca nu
> l-am vazut, si ma aplec in fata dvs.  care ati
> dovedit cat de atent si cat de bine cunoasteti
> intamplarea.
>
> Doamna Elleathey, imi cer scuze ca am permis aceasta
> posibila
> ambiguitate - in ceea ce va priveste, ma refeream la
> RESTUL
> cronologiei expuse de domnul Dicu-Sava. Cu privire
> [...]

Mona Elleathey

Try the all-new Yahoo! Mail. "The New Version is radically easier to use" – The
Wall Street Journal
http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html