Nu am investigat si nici nu am avut de gand sa investighez programa scolara, ci
atitudinea elevilor si a educatorilor fata de chestiunea in discutie: prezenta
icoanelor in scoala. Cred ca dreptul la opinie si la libera exprimare imi
permite acest lucru.   Rezultatul e cat se poate de clar, indiferent de
chichitele de procedura care pot fi descoperite sau inventate: copiii si
educatorii vor icoane in scoala!
In ce priveste modul in care se cheltuiesc banii contribuabilului in invatamant
consider ca mult mai importanta este mediocritatea declarata a sistemului decat
chesiunea scoaterii icoanelor sau orice ancheta de opinie in legatura cu
atitudinea elevilor si a profesorilor.
In legatura cu modul de a pune intrebarea, formulati dumneavoastra o varianta
cat mai echidistanta si am sa o iau in calcul.
Cu audienta captiva, (presupun ca asta ati vrut sa scrieti) e-he-hei, aici ar
fi multe de discutat. Dar nu in scoli, ci mai ales la posturile TVR si RR unde
se aspira bani frumusei din taxele obligatorii.
Spre exemplificare, voi  deschide mintenas pe blogul  personal un mic serial cu
imagini de copii din ograda TVR, ograda mult mai incapatoare si mai bine
finantata din banii publici decat pagina de internet a subsemnatului. Eventual
s-ar  putea  adauga multe imagini cu minori din tarile in care spuneti  ca le
este aparata atat de strasnic libertatea dar ma tem sa nu fiu acuzat de
obscenitate sau indemn la pornografie infantila.
La fel, ar fi multe de discutat si cu votarea programei scolare. Exceptand
cazul anchetei de fata care nu a pus in discutie programa scolara.
In ce priveste reluarea unei astfel de anchete, daca ar fi sa ma ghidez dupa
opinia criticilor colisteni, as fi pus intre ciocan si nicovala: dl Virgil imi
sugereaza sa o extind la toate liceele dv imi spuneti sa nu o mai repet. As
inclina sa cred ca o asemenea ancheta ar trebui extinsa cu mijloace din ce in
ca mai profesioniste, sens in care orice sprijin venit cu buna intentie ar fi
oportun.
Si in sfarsit cu calitatea de jurnalist pe care mi’o puneti la indoiala: asta
sunt, ce sa fac, am fel de fel de patalamale, interne si internationale. In
plus am absolvit cu brio,  mai anul trecut, un programel  de specializare in
afaceri europene, patronat chiar de onor Delegatia Comisiei Europene si
Consiliul Britanic.

Viceprsedinte APC Botosani,
Radu Cajvaneanu
Jurnalist

Web:
http://paginata.dsclex.ro/apcbotosani/
Blog:
http://opiniaconsumatorilor.blogspot.com/
Mobil:
072 7710703

Yahoo! Mail réinvente le mail ! Découvrez le nouveau Yahoo! Mail et son
interface révolutionnaire.
http://fr.mail.yahoo.com

Raspunde prin e-mail lui