pai daca omul acesta a facut atatea lucruri, atunci merita tot respectul...

------------------------
 Poate ati urmarit disputa extraordinara in media in care a intrat un
 om deosebit, profesorul Emil Moise, cel care a pus pe foc Biserica
 Dansul a aflat de
 la fiica lui ca fetita mea este discriminata religios la orele de
 religie ortodoxa unde trebuie sa stea deoarece orele sunt intercalate
 si nu poate sta afara in frig. Acesta a inceput un demers extraordinar
 si iata ca a obtinut din partea Consiliului National pentru Combaterea
 Discriminarii din Romania ca icoanele sa fie date jos din scolile din
 Romania.

 Din acel moment omul acesta a devenit o mare "vedeta" sa spunem asa
 caci este chemat la mai toate televiziunile publice din Ro si radio si
 presa scrisa etc. Acum este expus foarte mult la tot felul de jigniri
 si mai nou i s-a promis moartea.La serviciu nu va spun ca pateste,
 Inspectoratul Scolar Judetean Buzau cauta sa scape de el, sotia este
 sicanata la serviciu, fetita la scoala si uite asa omul este in
 chingi. Problema este ca sa tine tare si se apara singur in justitie
 fara sa aiba niciodata vreun avocat.

 El are si o buna carte de vizita caci a mai obtinut mari victorii
 asupra incalcarilor grave cu care Statul Romana se mandreste dintre
 care amintim cateva succese mari cum ar fi faptul ca a cerut justitiei
 Romane sa opreasca constructia Catedralei Mantuirii Neamului in Parcul
 Carol din Bucuresti, si s-a luptat cu Patriarhia si Guvernul Ro si a
 reusit acest lucru.

 Apoi a dat in judecata Ministerul Invatamantului pentru inechitatea
 de a nu lasa un profesor de la tara sa poata candida la un loc pentru
 catedra la oras. Si aici a reusit si a castigat in instanta si de
 atunci Legea s-a schimbat. Apoi a oprit orice constructie de bisericii
 ortodoxe care se amplasau prin parcuri sau spatii verzi prin toate
 orasele, deoarece este spatiu public. Si aici a reusit acest lucru.

 La scoala unde este profesor are intentate fel de fel de josnicii
 dar nu se pierde. Cheltuie salariul intreg pe astfel de demersuri,
 pentru care ar trebui altii sa o faca care sunt platiti pentru asta,
 dar nu o fac.

 Este pus la zid de marea majoritate a opiniei publice care este
 manipulata, de politicieni care nu se sfiesc sa il jigneasca in
 public, numai Gigi Becali l-a jignit profund in direct pe cel putin
 doua televiziuni unde am fost si eu prezent (din umbra). Are casetele
 in mana dar ca sa poata obtine bani de la Becali (bani care sa-i puna
 in slujba copiilor)trebuie sa plateasca taxele de timbru...de unde
 bani? Si ar castiga fara drept de apel...cine sa-l ajute?

 Problema cu icoanele este o probelma a noastra si a intregului
 protestantism din Ro sau din diaspora romana.

 M-am gandit ca ar fi bine sa ne gandim cumva sa-l sustinem cu
 rugaciuni. Are mare nevoie de rugile noastre. El este ortodox
 convins,insa este satul de atatea manevre politice in care BOR si
 preotimea este atrasa, insa ce este extraordinar ca isi da seama ca
 Dumnezeu se foloseste de el. Este prieten al bisericii noastre si
 ataunci cand are timp ne viziteaza. Si trebuie sa ne rugam pentru
 astfel de om mai ales ca Domnul a scos un om ca el.

 Are multe si mari nevoi. AM pus mana de la mana si i-am platit
 orice drum catre Bucuresti cand a fost invitat la diferitele
 televiziuni. Eu l-am dus oridecate ori am putut, insa nevoile lui sunt
 mult mai mari. A ajuns sa neglijeze financiar si familia (are un
 salariu de biet profesor iar sotia lucreaza la un patron, sta la bloc
 cu facturi neplatite de nu stiu cand si vor sa-i scoata apartamentul
 la vanzare)deoarece toate demersurile lui in justitie pentru
 indreptrea situatiilor clare, discriminatorii, costa si costul lor
 este foarte mare. Deasemeni acolo unde are un birou, nu poate folosi
 gazele la incalzire ca nu are cu ce le plati, chiria o plateste asa
 dinc e mai da cate cineva...

 Eu m-am gandit sa punem umarul cu totii cu un euro sau 1 leu din
 partea noastra a fiecaruia sa sustinem acest om care face lucrarea
 noastra. Ne va intreba Dumnezeu poate vreodata de ce am sat cu mana in
 san cand El a scos un Nebucadnedar al zilelor noastre iar noi nu
 reusim sa-l sustinem macar cu ce vom putea. Am marea ruga la toti
 fratii mei din tara sau strainatate sa facem ceva si sa-i aducem o
 bucurie ajutandu-l si sprijinindu- l cumva. Are fel de fel de nevoi ca

 - hartie pentru copiator
 - ustensile de birou
 - ceva pentru caldura,chirie (financiar)
 - nevoi ptr telefon etc
 - orice alt ceva se crede de cuviinta

    Nu uitati ca daca copii nostri vor invata in scoli care nu vor mai
 fi invadate de catre Biserica ortodoxa, si sa nu mai fie discriminati,
 aceasta va fi datorata faptului ca Emil Moise se lupta pentru
 drepturile acestea si mai ales ca noi putem sustine lupta pentru
 nedisciminare. Sa luptam impreuna pentru ca sa sustinem un OM care
 apara cauza lui Dumnezeu!

     Trimiteti acest mesaj, prin e-mail, catre toti prietenii vostri
 din agenda voastra de mail, care pot sa faca ceva pentru a sustine
 bunul simt al prof. Emil Moise. Acest mesaj poate fi orientat si catre
 toate asociatiile de romani protestanti din diaspora.

 Atentie! Demersul acesta nu este cunoscut de catre Emil Moise. Va
 fi o surpriza placuta sa stie ca cineva s-a gandit sa-l ajute la greu.

 Orice intrebare ce o aveti va rog sa o puneti celui care a initiat
 acest demers la adresa de mail [EMAIL PROTECTED] ro

 Am obtinut si un interviu in exclusivitate cu prof Emil Moise despre
 demersul dumnealui, interviu care poate fi citit pe pagina de web a
 ziarului nostru ¨Viata si Sanatate¨ la adresa www.vitasan. tk

 Emil Simionescu
 director ziar ¨Viata si Sanatate¨ Buzau-Romania
 e-mail: [EMAIL PROTECTED] ro

 -----------------------

 --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Catalin Dimofte"
 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

 > Miscatoare povestea si, in plus, foarte bine scrisa.
 > In acelasi timp, cu greu se putea imagina un exemplu mai nepotrivit in
 > contextul discutiei despre icoane.
 > Particularitatea despre care se face vorbire aici este o caracteristica
 > distinctiva a cultei respective si o diferentiaza in mod clar de altele.
 > Intr-un plan general, nu e nici o deosebire intre presupusa
 > traumatizare/indoctrinare etc. a copiilor non-crestini de icoane si
 acelasi
 > lucru facut prin intermediul comportamentului diferit al acelui copil.
> [...]

 Yahoo! Messenger - with free PC-PC calling and photo sharing.

Raspunde prin e-mail lui