Codruta

From: Catalin Dimofte

Gresesc eu, au nu cumva chiar tu faceai mare taraboi cu niste vreme in urma
(dar, e drept, nu-mi mai amintesc exact pe ce lista, asa incat o sa ma ierte
dl. Branea daca iar am incurcat listele) pentru ca nu-sh cine folosea
computerul institutiei de stat la care lucra ca sa trimita pe liste opinii
personale?
Intre timp te-ai razgandit si acum e OK sa faci asta?  Sau depinde si de opinii?

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui