  From: Catalin Dimofte
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, January 28, 2007 3:34 PM
  Subject: Re: [romania_eu_list] Fw: Fw: Mesaje batjocoritoare si insultatoare
scrise de catre un angajat al Primariei Iasi pe diverse grupuri internet

  Hi-hi-hi si mai-mai-mai si tot asa -- tot ce scrii mai jos, Codruta, nu i se
potriveste cumva la fel de bine si d-lui Leitoiu, ca tot veni vorba de
paraciosi?
  Gresesc eu, au nu cumva chiar tu faceai mare taraboi cu niste vreme in urma
(dar, e drept, nu-mi mai amintesc exact pe ce lista, asa incat o sa ma ierte
dl. Branea daca iar am incurcat listele) pentru ca nu-sh cine folosea
computerul institutiei de stat la care lucra ca sa trimita pe liste opinii
personale?
  Intre timp te-ai razgandit si acum e OK sa faci asta?  Sau depinde si de
opinii?