Acesta este argumentul dvs., greseala de tastare :)))

Felicitatiuni !
  ----- Original Message -----
  From: mihai_marinescu_romania
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, May 15, 2007 2:17 AM
  Subject: [!! SPAM] Re: [romania_eu_list] Raspuns ... Octavian Paler

  --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Crinela Moscovici" <[EMAIL
PROTECTED]>
  wrote:

  > Imi permit sa adaug ca intreaga cultura romaneasca este minora. Multi
  ganditori si eseisti "de la noi din tara" au facut aceasta afirmatie.
  > Cei care s-au salvat: Ionescu, Eliade, Brancusi, Cioran, Enescu etc.
  au luat vehicolul altor limbi

  Hm, asa o fi, dar pina una-alta "culturalii-culturisti", sa nu le zicem
  tocmai culturnici, ai listelor ce se intrec in ale culturii de mama
  focului poate ca ar fi bine si placut sa ia in serios vehicUlul, nu
  vehicolul, limbii romane sa nu faca de ris scolile romanesti care le-au
  dat diplome.
  Alfel, bahto delo delo!

Raspunde prin e-mail lui