  From: Arhitectura
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Friday, May 11, 2007 2:56 PM
  Subject: [!! SPAM] Re: [romania_eu_list] Raspuns ... Octavian Paler

  Stimate domnuile Onea din Focsani,

  Va multumesc pentru epitete si comparatii, ele sunt probabil in spiritul pe
  care l-ati desprins, inteles, etc. de la Paler.
  Imi permit insa sa va reamintesc ca fanatismul se naste din cunoastere
  partiala.
  Stefan nu este nici mai putin Mare si nici mai putin Sfant, pentru ca a fost
  un curvar notoriu.
  Dar, ... a scoate din ecuatie apetitul sexual al lui Stefan duce la o
  analiza superficiala, incompleta si la denaturarea rezultatelor.

  Idem in cea ce il priveste pe Paler.
  Este intradevar unic ...... in privinta ADN-ului, m-a amuzat deseori copios
  prin acreala si agresivitate, dar cu scuzele de rigoare, nu a fost, si nici
  nu o sa fie, decat un "minor" in cultura romana.