From: romania_eu_list@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of
[EMAIL PROTECTED]
Sent: 14 mai 2007 07:02
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Subject: Re: [romania_eu_list] si totusi... ce va fi?

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; romania_eu_list@yahoogroups.com;
[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sun, 13 May 2007 10:32 AM
Subject: [romania_eu_list] si totusi... ce va fi?
Deci avem doua optiuni:
1.       Basescu castiga referendumul. Cum poate el coabita cu un parlament &
guvern care sunt total impotriva lui? Cum poate sa dizolve parlamentul sau sa
schimbe guvernul in conditiile in care nu are atributii constitutionale sa faca
asta?

1- Depinde de procentajul pe care il va avea la referendum. Daca va fi reales
cu un 65-70%, parlamentarii vor intelege ca mandatul primit de la popor il
avantajeaza enorm si vor incerca sa colaboreze. Astfel Parlamentul poate fi
schimbat prin alegeri anticipate si uninominale.
    Geoana va fi schimbat de la sefia partidului si inlocuit cu Rus care
intelege o coabitare cu PD si chiar un guvern PSD-PD. Acesta este singurul
scenariu plauzibil pe care mi-l pot imagina.
N.Popa

2.       Basescu pierde referendumul.  Vor fi alegeri prezidentiale anticipate;
PNL cu Tariceanu si PSD cu Geoana nu au nici o sansa, se va ajunge la o finala
Basescu-Becali si ajungem de unde am pornit.

Eu nu vad nici o iesire din criza actuala, daca nu se intampla o rasturnare
spectaculoasa de situatie. Voi ce spuneti?

Va rog opinii realiste, nu chestii gen “vai ce misto ar fi sa avem o alta clasa
politica!”.

Adrian

  _____

AOL now offers free email to everyone. Find out more about what's free from AOL
at  <http://www.aol.com?ncid=AOLAOF00020000000437> AOL.com.