From: Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Monday, September 8, 2008 9:06:01 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Stop indoctrinarii religioase in scolile din
Romania

Da draga Gustere, asa este.

Am prieteni evrei, care nu se socau ca fetita
lor de 15 ani (in Israel) nu doarme singura in camerele din
spatele discotecii.
In America, cea mai mare democratie, nu-i-asa ?,
copii de 15 ani scot pistolul si isi impusca colegii si profesorii.
In Romania fetitele raman gravide la 12-13
ani.

Sunt de acord cu dumneavoastra ca religia nu
este solutia si va intreb ULTIMA OARA, pentru ca vad ca
evitati subiectul ca Dracul tamaia, dupa care o sa schim tonul si
argumentele, daca nu aveti un raspuns pertinent.

CE OFERITI VOI, ateii, agnosticii, in
locul moralei crestine ?

Cu stikma,