  From: Gushterul LAIR
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, September 09, 2008 12:40 AM
  Subject: Re: [romania_eu_list] Stop indoctrinarii religioase in scolile din
Romania

  Nu, n-am votat si nu o sa votez probabil niciodata. Nu neaparat pentru ca
time is money, si nici pentru ca niciodata nu o sa se intample sa fie votul meu
decisiv.
  Ci din simplul motiv, ca toti stim ca oricine ajunge, o sa te fure, si o sa
te fure, si o sa te fure, pana pleaca si vine altul.

  Hai sa votam o lege a responsabilitatii. Prin care cei care nu isi respecta
platforma electorala anuntata oficial sa ajunga la parnaie sau sa plateasca
inzecit. Asta ca alternativa constructiva, pentru ca nu sunt de acord cu
dictatura.

  Sa vedem, mai vine cineva la putere?

  Gushterul

Raspunde prin e-mail lui