From: Catalin Dimofte <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, September 10, 2008 9:57:53 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] Stop indoctrinarii religioase in scolile din
Romania

Domnule Guster, mai schimbati, va rog, subiectul...  Am inteles, ne-ati
explicat de vreo 20-30 de ori in ultimele zile algoritmul:

-- Tara era frumoasa, dar dvs. n-ati votat.
-- Au votat altii si-n locul dvs., si frumusetea aia a-nceput sa paleasca.
-- Chestia asta v-a necajit si v-ati gandit sa-i pedepsiti pe responsabili
neducandu-va la vot nici a doua oara, nici a treia oara, nici a saptea oara.
-- Intre timp tara a devenit o groapa de gunoi, cocina de porci in care traiti
si dvs. impreuna cu noi, toate celelalte ramatoare.
-- In rest, ramane cum am stabilit -- ceilalti sunt de vina, dvs. nu votati,
doar va plangeti.

Mi-a scapat ceva din aceasta logica-beton, impecabila?

Va sugerez sa va luati de mana cu un alt domn de pe lista asta -- care domn,
tot asa, considera ca rolul domniei sale pe lume e sa-i traga pe toti ceilalti
de urechi (nu sa FACA domnia sa ceva, Doamne fereste... doar sa le spuna
tuturor celorlalti ca, indiferent ce-ar face, oricum nu e bine) -- si sa jeliti
impreuna.
Sau faceti dvs. o lista "emo", una agnostica, cum vreti, sau orice altceva, dar
va rog frumos, n-o mai poluati pe asta recicland la nesfarsit aceleasi cateva
idei.

Multumesc pentru intelegere.

2008/9/10 Gushterul LAIR [EMAIL PROTECTED]

De la o tara frumoasa(era frumoasa), am ajuns la o groapa de gunoi. De fiecare
data cand imi vine cate un prieten din strainatate, pur si simplu imi este
rusine sa ma intalnesc cu el aici. De fiecare data cand ies din aeroport in
strainatate, parca ies din cocina de porci. Rugina si mizeria, oamenii
disperati ca nu au bani de intretinere si din ce in ce mai bolnavi, hoti peste
hoti, coruptie 99%.

Gushterul

Recent Activity
        *  9