From: Catalin Dimofte <catalin.dimo...@gmail.com>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Friday, February 27, 2009 10:33:20 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] granturi pentru o gradinita?

Imi cer anticipat iertare pentru gluma proasta pe care sunt pe cale s-o fac,
dar, stiti (unele si unii) acea veche sceneta a lui Caragiu si Diaconu -- n-am
gasit alta rima...
Vaz ca interesul pentru gradinite e considerabil.  Darinsatotusiorisic at --
gradinitele acelea, oricat de europene ar fi ele, trebuie populate (si) cu
copii.  Chestia asta, facutul copiilor, nu se poate finanta nicicum din fonduri
europene???

Weekend linistit va doresc.