[Internauta] wow ultimes fotos

2005-04-24 Conversa photos
Title: hpphoto.com: invitation from salvador






	
		
			
		
		
			
		a surprise from salvador
		
			
	
	
		
		
		
			


	
		
			

salvador
has just invited  you to see a photo album at hpphoto.com




			
		
	



	
	ho sento, ha fallat , ho intento de nou
	



	




You can view the album at:




http://www.hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=catalonia&password=90790047


	




	


	
		
			

This service is 100% FREE :) Have a good day and have fun!

			
		
	

			
			
		
	
	
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
		
		
		
		
			

	
	If you are unable to see the album sent by clicking on the link above, then copy and paste the full URL below into your browser:
	



	
	http://www.hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=catalonia&password=90790047
	



	
	the free & easy way to share photos!
	Send FREE albums and cards to friends & family
	



	
	http://www.hpphoto.com
	


 
  
.
HP respects your privacy. For more information regarding our policy 
and/or to update your contact permission, please visit http://welcome.hp.com/country/us/en/privacy.html 
or mail us at HP Privacy Mailbox, 20555 SH 249, MS 040307, Houston, 
TX 77070. 


			
			
		
	


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamà Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 22:40, Benjamà Villoslada va escriure:
> No dirà pas qui sÃn, perquà tenen
> raÃ: quan li vaig dir a un que ho demanÃs en pÃblic i aixà es beneficiava
> tothom, em va dir que vol passar pel mateix mobbing a la llista que jo.
   ^
  no

"em va dir que *no* vol passar"

Gracies, x ;)


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] wow ultimes fotos

2005-04-24 Conversa photos
Title: hpphoto.com: invitation from salvador






	
		
			
		
		
			
		a surprise from salvador
		
			
	
	
		
		
		
			


	
		
			

salvador
has just invited  you to see a photo album at hpphoto.com




			
		
	



	
	aqui hi han fotos de la heather i del passaport del wow
	



	




You can view the album at:




http://www.hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=catalonia&password=65560589


	




	


	
		
			

This service is 100% FREE :) Have a good day and have fun!

			
		
	

			
			
		
	
	
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
		
		
		
		
			

	
	If you are unable to see the album sent by clicking on the link above, then copy and paste the full URL below into your browser:
	



	
	http://www.hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=catalonia&password=65560589
	



	
	the free & easy way to share photos!
	Send FREE albums and cards to friends & family
	



	
	http://www.hpphoto.com
	


 
  
.
HP respects your privacy. For more information regarding our policy 
and/or to update your contact permission, please visit http://welcome.hp.com/country/us/en/privacy.html 
or mail us at HP Privacy Mailbox, 20555 SH 249, MS 040307, Houston, 
TX 77070. 


			
			
		
	


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 23:17, Pere va escriure:
> Recoi, tan difícil es d'entendre?

No passis pena, que cada dia hi ha més gent que ho entén:

http://panisello.org/index.php?op=ViewArticle&articleId=10&blogId=1

Un bloc que no coneixia fins aquesta tarda, quan m'ha arribat via un 
comentari:

http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/04/23/157/#comment-1967


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa)tema bucle

2005-04-24 Conversa Benjamà Villoslada
El Dilluns 25 Abril 2005 00:29, bado va escriure:
> Estic convenÃut que tothom que pot fa servir programari lliure o si mes
> no, gratuÃt. Qui no pot passar-se a un altre tipus de programari que el
> del monopoli microsoft i cia es perquà realment no pot .





Exacte, tots els que hem canviat hem passat pel trÃngol de no poder 
immediatament.  Ningà diu que hagi de ser immediat.  Va passar temps fins que 
vam trobar soluciÃ.  Perà la vam cercar perquà no ser lliure Ãs un problema 
encara mÃs gran.  Afortunadament, era un problema transitori grÃcies a la 
quantitat de gent que treballa (sovint de franc) pel bit lliure.  Qui fa el 
buit als que defensen la llibertat o se senten fÃcilment ofesos per ells sÃn 
una minoria --renouera, aixà sÃ, jo la trobo digne d'estudi-- que es pot 
trobar en tots els processos socials cap a llibertat en qualsevol Ãmbit.

El de la informÃtica no Ãs cap rucada de tecnÃfils:

ÂEl ÂcÃdigo es la tecnologÃa que hace que los ordenadores funcionen. 
Està 
inscrito en el software o grabado en el hardware, es el conjunto de 
instrucciones, primero escritas como palabras, que dirigen la funcionalidad 
de las mÃquinas. Estas mÃquinas (ordenadores) definen y controlan cada vez 
mÃs nuestras vidas. Determinan cÃmo se conectan los telÃfonos y quà aparece 
en el televisor. Deciden si el vÃdeo puede enviarse por banda ancha hasta un 
ordenador. Controlan la informaciÃn que un ordenador remite al fabricante. 
Estas mÃquinas nos dirigen. El cÃdigo dirige estas mÃquinas.

ÂQuà control deberÃamos tener sobre el cÃdigo? ÂQuà comprensiÃn? ÂQuà 
libertad 
deberÃa haber para neutralizar el control que permite? ÂQuà poder?Â

http://www.sindominio.net/biblioweb/pensamiento/softlibre/softlibre004.html





-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] wow relat

2005-04-24 Conversa bado




Hola llistaires :-[ 

Fins ara he anat de bòlit, i realment encara i vaig. Intentaré resumir
el que va ser la 6 edició de Windos on
the World .
Això s'organitza a l'universitat Tecnològica de Tennesse a Cookeville.
El campus esta al centre de la ciutat i realment es un lloc molt
agradable per estudiar.
En un immens edifici on es resolent qüestions per estudiants i altres
activitats, el passat divendres 15 i dissabte 16 d'abril, es va
celebrar el que es coneix  per WOW.
Basicament hi han tres activitats diferenciades:

La primera multitud de taules de diferent llargada  i cada una
representa un país (àdhuc paísos com l'índia o Xina, amb forta
presencia de persones a la ciutat de Cookeville tenien  mes d'una
taula. 
No em voldria equivocar, però eren quasi 50 taules, de països tant
variats com Israel, Franca, Romania, Finlàndia, Tailàndia,  Moçambic,
Hawaii, Perú, Mèxic, Catalunya, Espanya, etc Sud africa, Brasil,
Argentina, Alemanya, etc.

Cada taula era diferent, de decoració, del  que oferien i del que
ensenyaven del seu país. Per exemple la mes eclèctica potser era la de
Brasil, amb tres ordinadors i una fulla a5 amb informació esquemàtica.
Com anècdota, la taula espanyola, venien flors de paper a un dolar i
tots els que hi vaig veure com a membres de la representació eren
nord-americans   de llengua materna  anglesa.

Cada taula tenia un segell de goma representant  l'aduna del país i
l'estampàvem als passaports dels visitants, era realment emocionant  i
tota una sorpresa veure com l'organització es va espavilar a fer-nos
un  tampó amb un escut de Catalunya  amb corona?? i duen a sota
Catalonia.  I com n'era de natural estampar-lo en els passaports que 
ens presentàvem (vam ser molt visitats).

La nostra parada era modesta, la Heather realment i va treballar molt
perquè fos digna. Vam enganxar un pal de coure  amb la senyera a una
pota de la taula. Teníem dos ordinadors amb pantalla plana (els de
casa), un passàvem dos power-point fets per la Heather, un sobre
l'historia (tocant el tema també de l'opressió nacional) i l'altre la
Catalunya actual, cultura i llengua. A l'altre ordinador i passàvem un
vídeo sobre els castells i els castellers (Human Towers). 
Hem d'agrair a la gent del  institut Raimon Llull  
http://www.llull.com/llull/estatic/fil/eng/01catalunya/cat_cultura.shtm
 perquè ens van enviar molta propaganda i material per repartir als
nostres turistes, així com a la fundació Paulí i Balli de New York, que
ens va enviar tot el que va poder, àdhuc exemplars recents de l'avui.
Per desgracia no podem dir el mateix de la Generalitat de Catalunya,
concretament al departament de turisme
que ens va enviar primerament tot en castellà (la Heather fins i tot va
plorar de ràbia) i després va arribar el dilluns després de la festa i
en poca quantitat(5 prospectes).
També la Heather va fer un escrit resumit de l'historià i links del
nostre país i el vam fotocopiar (100).
També vam exposar multituds de llibres, diccionaris i cd amb llengua
catalana.
 I el que va tindre mes èxit, el pa amb tomàquet.
La gent ens preguntaba sobre el pais i alguns hi havien estat pero no
ho sabien(Barcelona), creien que era Espanya

En definitiva va ser una festa divertida, alliçonadora ja que ningú va
posar en questio la legitimitat de la nostra parada nio tant sols els
hispanoparlants. potser i a tot arreu on hi ha catalans i primer a
cassa nostra actuesim amb la visió clara d'una catalanòfila com la
Heather, el fracàs de Fresno no hagués existit.

L'altre activitat, aquesta increïble, era un escenari on moltes nacions
feien musica o balls ,  realment espectacular i tots d'una gran
qualitat artística tot i no sent professionals de l'espectacle. Recordo
balls hawaians, musica espectacle d'uns gegantins tambors japonesos,
balls  de Vietnam, etc.

La tercera activitat era en la primera planta una multitud de paradetes
amb menjars de tot el mon (Xina, japo, Turkia, Mèxic, Tailàndia, tec

Sols voldria remarcar que aquesta idea que te l' UTT d'ensenyar als
americans que existeixen altres realitats apart de la USA, es molt
necessària, ja que  la majoria no coneixen res tret del mes pròxim a
ells.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] temps era temps

2005-04-24 Conversa hrnzt
El diumenge 24/04/05, a les 17:45 (+0200), laura va escriure:
> Si, el recordeu? encara ens llegirà?, aquell entranyable
> i estimadissim Biel??

jo no se res...

pero si et fa il.lusio, crec que si que ens llegeix  O:-)

-- 
hrnzt

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa)tema bucle

2005-04-24 Conversa bado




Hola llistaires O:-) 

Aquest tema del programari lliure versus privat, em sembla ben clar que
tothom o la majoria estem d'acord que es positiu i a la fi es el camí
que cal  fer tard o d'hora. 
Com  també queda clar que els llistaires som tots iguals i ens mereixem
tot el respecte independentment que fem servir mac, linux, microsoft o
senyals de fum.
Estic convençut que tothom que pot fa servir programari lliure o si mes
no, gratuït. Qui no pot passar-se a un altre tipus de programari que el
del monopoli microsoft i cia es perquè realment no pot .
Per tant us demanaria i em demanaria que com a companys de viatge
d'aquesta llista que  tant dona sense posar-hi gaire, siguem tolerants 
i encara que no tots , ni molt menys , hem de pensar igual us sento com
a iguals, amb totes les diferencies i matisos que vulgueu , i si alguna
vegada us he ofès, demano públicament disculpes.

Vostre,
SCP

(Estic en altres llistes, una d'Argentina i sols la manera
d'expressar-se la gent allà,  ja veig clar que nosaltres, amb tots els
ets i uts som de la mateixa soca.)

En/na Pere ha escrit:

  En/na Jordi ha escrit:
  
  

  El problema i el que 'ho fa roin' és els que no volen figurar com el que
realment són pel que fan
  


Vols parar si us plau? Vols parar d'insinuar insults? Què en treus? Ja
sabem tots com t'estimes el linux i el poc que t'agrada el windows. Ho
sabem tots. Prou si us plau.



  
  
Recoi, tan difícil es d'entendre?

No es pas una qüestió de gustos, el moment es prou crític com per a que
 ,a canvi d'una mica de "teòrica" comoditat, deixem que 4 grans
multinacionals ens prenguin el pel i pitjor encara ens limitin la llibertat.

Crec que es una lluita per la que val la pena fer un xic d'esforç, al
menys reconeixent-ne la situació i entenent-la.

I per cert, d'aquesta llista se n'aprenen moltes coses (bé, no sempre),
però certament, crec que en Benjamí hi aporta molt bones dosis de
coneixement. Jo, personalment i des de l'anonimat, li agraeixo.



Salut a tothom, la llista es viva.

Pere



Un que ja linuxeja des de fa una temporada.



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


  



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa hrnzt
El diumenge 24/04/05, a les 14:17 (+0200), Esteve Valentí va escriure:
> 
> I també Void (Salto al Vacio)

Es el que anava a dir, pero no recordava el titol.

Quin tip de riure amb aquesta... es una especie de
Trainspotting pero a Bilbao en lloc d'Edimburg. Per
cert que el Calparsoro aquest (el director) que
semblava la gran promesa va caure en picat despres
d'aixo... pero aquesta encara li va quedar be.

I la Najwa Nimri amb el cabell rapat esta...
"imponent" jajajaja.

-- 
hrnzt

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] problema amb spyware

2005-04-24 Conversa Esteve Valentí
Si tampoc ho neteja.
Ja he reinstal·lat.
Gràcies.
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com
- Original Message - 
From: "Jordi Manchón" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Sunday, April 24, 2005 10:24 PM
Subject: RE: [Internauta] problema amb spyware


Hola Esteve:
Has provat la beta del AntiSpyware de Microsoft?
Jordi Manchon
-Missatge original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Esteve Valentí
Enviat: sábado, 23 de abril de 2005 20:16
Per a: Llista - PC; Llista - Internauta
Tema: [Internauta] problema amb spyware
Hola.
Tinc un problema amb un pc amb winxp sp2 en el
que hi ha un spyware que no puc treure de cap
manera... crec que és el "msxpsupport"... he buscat
al google i he fet el que hi posa i no hi ha manera.
He passat el ad-aware, el spybot S&D, el ms antyspyware,
el norton 2005, el panda on-line, el cwshredder... tan en
mode normal com en mode segur... i no hi ha manera.
Quan fa una estona que està el pc engegat surt una icona
groga amb senyal d'advertència que t'envia a la plana de
msxpsupport i de vegades altra que va a searchem.net i
no hi ha manera de treure-ho.
A més a més s'em menja els menús i barres d'eines de
l'IE... no apareixen.
Abans de reinstal·lar el xp volia demanar-vos si sabeu com
ho puc sol·lucionar...
En aquest cas estic fent de Babau ja que el pc és de la meva
cosina i ja hi porto un munt d'hores .  :-(
Gràcies.
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Pere
En/na Jordi ha escrit:
>>El problema i el que 'ho fa roin' és els que no volen figurar com el que
>>realment són pel que fan
> 
> 
> Vols parar si us plau? Vols parar d'insinuar insults? Què en treus? Ja
> sabem tots com t'estimes el linux i el poc que t'agrada el windows. Ho
> sabem tots. Prou si us plau.
> 
> 

Recoi, tan difícil es d'entendre?

No es pas una qüestió de gustos, el moment es prou crític com per a que
 ,a canvi d'una mica de "teòrica" comoditat, deixem que 4 grans
multinacionals ens prenguin el pel i pitjor encara ens limitin la llibertat.

Crec que es una lluita per la que val la pena fer un xic d'esforç, al
menys reconeixent-ne la situació i entenent-la.

I per cert, d'aquesta llista se n'aprenen moltes coses (bé, no sempre),
però certament, crec que en Benjamí hi aporta molt bones dosis de
coneixement. Jo, personalment i des de l'anonimat, li agraeixo.



Salut a tothom, la llista es viva.

Pere



Un que ja linuxeja des de fa una temporada.



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamà Villoslada
A aixà li tocava missatge de banda:

El Diumenge 24 Abril 2005 21:59, Josep M Puig va escriure:
> constants insults insinuats

"insults insinuats" es mereix un lloc a la galeria dels oxÃmoron que usen els 
que volen acusar fort i no et moguis a algÃ.  Potser al costat de "terrorisme 
de baixa intensitat".

-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamà Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 21:59, Josep M Puig va escriure:
> No caiguis en el mateix error, el problema no Ãs el tipus de programari,
> sinà la defensa dogmÃtica que es fa del programari lliure, sense tenir en
> compte les circumstÃncies personals dels quà utilitzem programari privatiu,
> i perdent-nos el respecte que ens mereixem TAN SOLS PER AQUEST FET.

0. No importa cridar.

1. La llibertat nomÃs està segura quan hi ha qui la defensa.  Si per a tu 
llibertat = dogma en sentit pejoratiu, cap problema.  Ja va bà anar sabent de 
quin peu hom calÃa.

2. Sap greu que es defensi el programari lliure, fins i tot es troba que Ãs 
una falta de respecte pels que usen programari privatiu?  Doncs a veure com 
es menja que al mateix lloc, i amb els mateixos missatges:

2.1. En Josep Payo tambà usa programari privatiu i no troba cap falta de 
respecte que el defensi.  D'avui mateix:

"User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)"

Cito en Josep perquà sembla que pocs mÃs gosen pronunciar-se aquà sobre el 
tema:

2.2. Altres d'aquesta llista tampoc ho troben cap falta de respecte. Comencen 
a usar-lo perà amb ajuda passada en privat. No dirà pas qui sÃn, perquà 
tenen 
raÃ: quan li vaig dir a un que ho demanÃs en pÃblic i aixà es beneficiava 
tothom, em va dir que vol passar pel mateix mobbing a la llista que jo. A mi 
tant em fot, el mobbing defineix i retrata tant bà a qui el practica, que Ãs 
fins i tot un regal.

No els citarÃ, perà puc copipastar un fragment d'un missatge rebut en privat 
aquesta mateixa setmana:

ÂGrÃcies pel suport (tÃcnic i moral) que m'has donat fins ara.Â

Tot aixà a la mateixa llista on Ãs una falta de respecte parlar de programari 
lliure.

De totes formes, en veure el runrun dels meus ofesos, haig de dir que estic 
molt orgullÃs de tots vosaltres :**


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] problema amb spyware

2005-04-24 Conversa Jun

Prova també l'Antivirus de Computer Associates que va prou bé...


De totes formes, sempre va bé que quan engeguis el PC facis un
control+alt+supr per veure quins "Procesos" tens engegats... tot el que
soni raro, tanca-ho... mai està de més.


Jun!



 

 

 


Jun, humorista

Déu vos guard! (http://www.deuvosguard.com)
Avi Jaume (http://www.deuvosguard.com/avijaume)



-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Jordi Manchón
Enviado el: domingo, 24 de abril de 2005 22:25
Para: llista@internauta.net
Asunto: RE: [Internauta] problema amb spyware

Hola Esteve:

Has provat la beta del AntiSpyware de Microsoft?

Jordi Manchon

-Missatge original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Esteve Valentí
Enviat: sábado, 23 de abril de 2005 20:16
Per a: Llista - PC; Llista - Internauta
Tema: [Internauta] problema amb spyware

Hola.

Tinc un problema amb un pc amb winxp sp2 en el
que hi ha un spyware que no puc treure de cap
manera... crec que és el "msxpsupport"... he buscat
al google i he fet el que hi posa i no hi ha manera.

He passat el ad-aware, el spybot S&D, el ms antyspyware,
el norton 2005, el panda on-line, el cwshredder... tan en
mode normal com en mode segur... i no hi ha manera.

Quan fa una estona que està el pc engegat surt una icona
groga amb senyal d'advertència que t'envia a la plana de
msxpsupport i de vegades altra que va a searchem.net i
no hi ha manera de treure-ho.
A més a més s'em menja els menús i barres d'eines de
l'IE... no apareixen.

Abans de reinstal·lar el xp volia demanar-vos si sabeu com
ho puc sol·lucionar...

En aquest cas estic fent de Babau ja que el pc és de la meva
cosina i ja hi porto un munt d'hores .  :-(

Gràcies.

Adéu

--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] problema amb spyware

2005-04-24 Conversa Jordi Manchón
Hola Esteve:

Has provat la beta del AntiSpyware de Microsoft?

Jordi Manchon

-Missatge original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Esteve Valentí
Enviat: sábado, 23 de abril de 2005 20:16
Per a: Llista - PC; Llista - Internauta
Tema: [Internauta] problema amb spyware

Hola.

Tinc un problema amb un pc amb winxp sp2 en el
que hi ha un spyware que no puc treure de cap
manera... crec que és el "msxpsupport"... he buscat
al google i he fet el que hi posa i no hi ha manera.

He passat el ad-aware, el spybot S&D, el ms antyspyware,
el norton 2005, el panda on-line, el cwshredder... tan en
mode normal com en mode segur... i no hi ha manera.

Quan fa una estona que està el pc engegat surt una icona
groga amb senyal d'advertència que t'envia a la plana de
msxpsupport i de vegades altra que va a searchem.net i
no hi ha manera de treure-ho.
A més a més s'em menja els menús i barres d'eines de
l'IE... no apareixen.

Abans de reinstal·lar el xp volia demanar-vos si sabeu com
ho puc sol·lucionar...

En aquest cas estic fent de Babau ja que el pc és de la meva
cosina i ja hi porto un munt d'hores .  :-(

Gràcies.

Adéu

--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Jordi
> El problema i el que 'ho fa roin' és els que no volen figurar com el que
> realment són pel que fan.

Vols parar si us plau? Vols parar d'insinuar insults? Què en treus? Ja
sabem tots com t'estimes el linux i el poc que t'agrada el windows. Ho
sabem tots. Prou si us plau.


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa Josep Payo
En/na Pere ha escrit:
Crec que és als jardins que varen fer darrera l'antiga estació del Nord.
Darrera l'edifici de HidroElectrica crec.
Si més no em sona haver-ho vist allà.
Sí que ho és
http://www.bcn.es/parcsijardins/pa_nord.htm
Salut
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Josep M Puig
Hola,
 
La Laura ha dit:
no hi ha res de roin en lo que ha dit, es una veritat com un temple qfot a molta gent  a vore si tornem al racisme de fa uns dies on nose podia parlar deixeu la festa em pau i cada u q es vista com
vulga, no tapeu la veu dels que es manifesten en un o altre sentit,tots podem dir el q vulgam, o ja no es aixi?Laura, el que jo considero roin són els constants insults insinuats que hem de rebre les PERSONES  que utilitzem programari privatiu. 

 
Dius que en Benjamí ha dit una veritat com un temple que fot a molta gent. No caiguis en el mateix error, el problema no és el tipus de programari, sinó la defensa dogmàtica que es fa del programari lliure, sense tenir en compte les circumstàncies personals dels què utilitzem programari privatiu, i perdent-nos el respecte que ens mereixem TAN SOLS PER AQUEST FET.

 
Parles d'un suposat racisme de fa un dies, on no es podia parlar. T'has passat tres pobles. RACISME? Quin RACISME pot haver en una llista on no ens veiem les cares, ni el físic, ni coneixem de les nostres tendècies sexuals? 

 
Vols dir que una opció informàtica pot formar part d'una ideologia racista? Perque si és aixi t'he equivoques de culpable.
 
Estic segur que tot és molt més senzill. El problema el redueixo a la manca de respecte que determinats llistaires mostren vers els altres per utilitzar determinat programari. La persona no importa, només el contingut del seu ordinador. 

 
I per què fem servir programari privatiu? La resposta la trobaren el dia que es treguin les orelleres. Aquell dia veuren que al costat seu hi ha persones, no només ordinadors que "parlen".
 
Salutacions___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Esteve Valentí
I en Tisner.
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com
- Original Message - 
From: "Erinska" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Sunday, April 24, 2005 9:04 PM
Subject: Re: [Internauta] Programa de radio


A veure... més dades sobre aquests programes de ràdio:
"La veu de Barnils a la ràdio és el que el va fer més popular. La seva
veu i els seus comentaris aguts, irònics i sense manies, dient el que
li donava la gana de dir -alguna barrabassada inclosa- , encara els
recorda molta gent. Sempre a Catalunya Ràdio; hi va començar amb la
Mercantil Radiofònica, un trio format per ell, Jordi Vendrell (mort
també el 2001, uns mesos després) i Quim Monzó, amb El lloro, el moro,
el mico i el senyor de Puerto Rico, a les nits durant els anys 1984 i
1985. Després, Vendrell va passar a dirigir El mínim esforç, a les
tardes de tres a quatre, i més endavant L'orquestra, programes en què
també col·laboraven habitualment Barnils i Monzó."
(informació extreta de: http://www.contrastant.net/hemeroteca/amat.htm)
Erinska
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 21:15, laura va escriure:
> no hi ha res de roin en lo que ha dit, es una veritat com un temple q
> fot a molta gent

El problema i el que 'ho fa roin' és els que no volen figurar com el que 
realment són pel que fan.


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamà Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 21:09, Josep M Puig va escriure:
> Hola,
>
> 2005/4/24, Benjamà Villoslada <[EMAIL PROTECTED]>:
> > El fantÃstic mÃn de les privacions, defensat per tanta... gent :)
>
>  Ja t'ho he dit mÃs d'una vegada, amb les orelleres posades no hi ha manera
> que t'assebentis del que passa al teu voltant.
>  Tambà t'ho dit mÃs d'una vegada, no hi ha llistes i/o fÃrums on trobis
> gent que et vulgui llegir?

Aquest mateix, encara que a tu no ja t'està bà no veure-ho --i sobre 
veure-ho, 
no dirà res de les orelleres, aixà que dius tu amb aquest to que tant poc 
t'agrada quan et convÃ.

Apa,


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa laura
> 
> Però és que el tema ja cansa. I a alguns els agrada repetir-se més que l'all.

hi ha moltes coses repetitives al mon, i mira, ahi les aguantem... :(

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Jordi
On 4/24/05, laura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> no hi ha res de roin en lo que ha dit, es una veritat com un temple q
> fot a molta gent  a vore si tornem al racisme de fa uns dies on no
> se podia parlar deixeu la festa em pau i cada u q es vista com
> vulga, no tapeu la veu dels que es manifesten en un o altre sentit,
> tots podem dir el q vulgam, o ja no es aixi?

Però és que el tema ja cansa. I a alguns els agrada repetir-se més que l'all.



-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa laura
no hi ha res de roin en lo que ha dit, es una veritat com un temple q
fot a molta gent  a vore si tornem al racisme de fa uns dies on no
se podia parlar deixeu la festa em pau i cada u q es vista com
vulga, no tapeu la veu dels que es manifesten en un o altre sentit,
tots podem dir el q vulgam, o ja no es aixi?


On 4/24/05, Josep M Puig   wrote:
 
>  
> 2005/4/24, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]>: 
> > El fantàstic món de les privacions, defensat per tanta... gent :)

> Ja t'ho he dit més d'una vegada, amb les orelleres posades no hi ha manera
> que t'assebentis del que passa al teu voltant. 
>   
> També t'ho dit més d'una vegada, no hi ha llistes i/o fòrums on trobis gent
> que et vulgui llegir? 
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] SMS i Marihuana

2005-04-24 Conversa laura
"Esos efectos vienen inducidos por la pérdida de concentración de los
empleados en horas de trabajo, pues el constante contacto con las
tecnologías los distrae de sus obligaciones y hace que el individuo
esté constantemente pendiente del móvil o de la web."


estic complemant d'acord... :-(

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 21:04, Erinska va escriure:
> A veure... més dades sobre aquests programes de ràdio:
>
> "La veu de Barnils a la ràdio és el que el va fer més popular. La seva
> veu i els seus comentaris aguts, irònics i sense manies, dient el que
> li donava la gana de dir -alguna barrabassada inclosa- , encara els
> recorda molta gent. Sempre a Catalunya Ràdio; hi va començar amb la
> Mercantil Radiofònica, un trio format per ell, Jordi Vendrell (mort
> també el 2001, uns mesos després) i Quim Monzó, amb El lloro, el moro,
> el mico i el senyor de Puerto Rico, a les nits durant els anys 1984 i
> 1985. Després, Vendrell va passar a dirigir El mínim esforç, a les
> tardes de tres a quatre, i més endavant L'orquestra, programes en què
> també col·laboraven habitualment Barnils i Monzó."
>
> (informació extreta de: http://www.contrastant.net/hemeroteca/amat.htm)

«Del primer programa: El lloro, el moro, el mico i el senyor de Puerto Rico, 
es va editar el llibre ja citat (Ed. Empùries, 1987 i 2001), amb la 
reproducció de set entrevistes de les que van fer a diferents personatges, 
encara que al programa hi havia molta cosa més. És absolutament recomanable; 
pels personatges entrevistats, però sobretot pels entrevistadors i per les 
seves maneres. Barnils hi destaca, amb la seva ironia afuada i el seu 
sarcasme, sovint insolent; insolència que algunes vegades vol ser cordial i 
d'altres tot just ho aparenta.»


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Josep M Puig
Hola,
2005/4/24, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]>:
El fantàstic món de les privacions, defensat per tanta... gent :)
 
Ja t'ho he dit més d'una vegada, amb les orelleres posades no hi ha manera que t'assebentis del que passa al teu voltant. 
 
També t'ho dit més d'una vegada, no hi ha llistes i/o fòrums on trobis gent que et vulgui llegir? 
 
  ___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] SMS i Marihuana

2005-04-24 Conversa laura
per això no es promovien les noves tecnologies  per el nostre be 
"nuevas tecnologías son peores que las drogas"

On 4/24/05, Josep M Puig wrote:
> Hola, 
>   
> Estic veient la imatge del futur: el porrete de maria a la boca, el tam-tam
> pels missatges de curta distància i la foguera pels missatges de mitja
> distància. 
>   
> I els de missatges de llarga distància? Que els bombin, qui els mana anar a
> viure tant lluny!!! 
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Manuel Julià
Sí, és cert, el programa del lloro era al vespre i després el van passar 
a la tarda i es va dir l'Orquestra.
Manuel

En/na Erinska ha escrit:
Aquest que diu tu er a la nit... A la tarda, m'ha vingut com una
inspiració ;) Em sembla recordar que es deia l'Orquestra... i era amb
en Jordi Vendrell i el Ramon Barnils. Crec que hi eren tots dos.
Erinska
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Erinska
A veure... més dades sobre aquests programes de ràdio:

"La veu de Barnils a la ràdio és el que el va fer més popular. La seva
veu i els seus comentaris aguts, irònics i sense manies, dient el que
li donava la gana de dir -alguna barrabassada inclosa- , encara els
recorda molta gent. Sempre a Catalunya Ràdio; hi va començar amb la
Mercantil Radiofònica, un trio format per ell, Jordi Vendrell (mort
també el 2001, uns mesos després) i Quim Monzó, amb El lloro, el moro,
el mico i el senyor de Puerto Rico, a les nits durant els anys 1984 i
1985. Després, Vendrell va passar a dirigir El mínim esforç, a les
tardes de tres a quatre, i més endavant L'orquestra, programes en què
també col·laboraven habitualment Barnils i Monzó."

(informació extreta de: http://www.contrastant.net/hemeroteca/amat.htm)


Erinska

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Manuel Julià
Hola, era el programa "El lloro, el moro, el mico i un senyor de Puerto 
Rico", que em sembla que després es va dir "l'Orquestra"  i després el 
van substituir pel programa "Postres de músic" que feia el Josep Maria 
Solé i Sabaté, i que també el van suprimir recentment, igual que aquell, 
perquè eren programes on es deien les coses pel seu nom, cosa que sembla 
que no agrada massa als directius de Catalunya Ràdio. Si no recordo 
malament, els que feien el programa inicialment eren el Jordi Vendrell, 
el Ramon Barnils (malhauradament els dos ja són morts) i el Quim Monzó. 
Crec recordar que en van fer un llibre que es titulava igual que el 
programa "El lloro, el moro, ..." Posteriorment s'hi va afegir el Sergi 
Pàmies i altres...

Manuel

En/na Pere Castells ha escrit:
Bona tarda:
Ara comentant amb una amiga programes de radio ha sortit un que no 
recordem el nom...

A veure, es feia a Catalunya Radio per la tarda (potser fa 10-20 
anys), recordem els resums que feien de les telenoveles i era un grup 
formar per Quim Monzó, Sergi Pàmies i estem entre Jordi Vendrell i el 
Ramon Barnils com el tercer component (jo voto pel darrer).. també 
connectaven amb lo "Tigre d'Alzira" en Ferran Torrent ... que també 
deia la seva.

Fotien una conya genial comentant el capítol de Dancing Days la 
telenovela de Sonia Braga, estaven enganxats, era sobre les 4-5 de la 
tarda.

Algú se'n recorda del nom del programa? 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa laura
ja està clar XD, estaria fora de la vista, just quan jo vaig anar,
just fa 2 anys i pico ,  X,
que mala zueeerrte...

On 4/24/05, Josep Payo  wrote:
> En/na laura ha escrit:
> 
> > Sobre l'altra, doncs el que deia, no se com no la vaig vore(o no la
> > recorde) el cop q vaig estar al port de barna... un altre cop serà.
> 
> La varen restaurar aviat farà un parell d'anys, estava força malmesa i
> rovellada, potser semblava ferralla de desballestament :)
> 
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Erinska
Aquest que diu tu er a la nit... A la tarda, m'ha vingut com una
inspiració ;) Em sembla recordar que es deia l'Orquestra... i era amb
en Jordi Vendrell i el Ramon Barnils. Crec que hi eren tots dos.

Erinska

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Esteve Valentí
Podria ser
   el lloro, el moro, el mico i el senyor de puertorico

Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com
- Original Message - 
From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "LLISTA Internauta" 
Sent: Sunday, April 24, 2005 8:36 PM
Subject: [Internauta] Programa de radio


Bona tarda:
Ara comentant amb una amiga programes de radio ha sortit un que no 
recordem el nom...

A veure, es feia a Catalunya Radio per la tarda (potser fa 10-20 anys), 
recordem els resums que feien de les telenoveles i era un grup formar per 
Quim Monzó, Sergi Pàmies i estem entre Jordi Vendrell i el Ramon Barnils 
com el tercer component (jo voto pel darrer).. també connectaven amb lo 
"Tigre d'Alzira" en Ferran Torrent ... que també deia la seva.

Fotien una conya genial comentant el capítol de Dancing Days la telenovela 
de Sonia Braga, estaven enganxats, era sobre les 4-5 de la tarda.

Algú se'n recorda del nom del programa? 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 20:40, Benjamí Villoslada va escriure:
> El Diumenge 24 Abril 2005 20:36, Pere Castells va escriure:
> > Algú se'n recorda del nom del programa?
>
> L'orquestra, del Jordi Vendrell.  Nº 1 absolut a les audiències quan el va
> fer tancar el PSC aprofitant la "pax olímpica" amb CiU per pressionar-la.

Acabo de recordar-ho: abans que l'Orquestra, es deia "El mínim esforç".

http://www.google.com/search?q="l'orquestra"+"el+minim+esforç"+"jordi+vendrell"

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa Josep Payo
En/na laura ha escrit:
Sobre l'altra, doncs el que deia, no se com no la vaig vore(o no la
recorde) el cop q vaig estar al port de barna... un altre cop serà.
La varen restaurar aviat farà un parell d'anys, estava força malmesa i 
rovellada, potser semblava ferralla de desballestament :)

--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] SMS i Marihuana

2005-04-24 Conversa Josep M Puig
Hola, 
 
Estic veient la imatge del futur: el porrete de maria a la boca, el tam-tam pels missatges de curta distància i la foguera pels missatges de mitja distància.
 
I els de missatges de llarga distància? Que els bombin, qui els mana anar a viure tant lluny!!!
 
Salutacions___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 20:36, Pere Castells va escriure:
> Algú se'n recorda del nom del programa?

L'orquestra, del Jordi Vendrell.  Nº 1 absolut a les audiències quan el va fer 
tancar el PSC aprofitant la "pax olímpica" amb CiU per pressionar-la.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] love actually

2005-04-24 Conversa Pere Castells
Estic totalment d'acord amb tu .. crec que la vaig recomenar al seu dia .. la banda sonora 
es genial.

- Original Message - 
From: bado
To: Internauta@internauta.net
Sent: Sunday, April 24, 2005 4:30 PM
Subject: [Internauta] love actually

Benvolguts llistaires 8-)
Amb retard, us desitjo hageu tingut un esplendorós Sant Jordi.
Us voldria recomanar una excel·lent pelicula- jo l'he vist en dvd a casa- en la versió 
original i no se el títol que han fer servir per distribuir-la al estat espanyol.Es diu 
Love Actually., the ultimate romantic comedy.
Els actors son coneguts i amb prestigi, es anglesa i  fins hi tot i surt la bleda negra 
(Rowan Atkinson), Hugh Grant, Liam Neeson,etc.
No hi ha sang ni morts, tracta que a tot arreu i ha amor i la veritat a part de ser 
divertida, refrescant, intel·ligent i bona, et deixa  al final un bon  regust a la boca i 
dius( chapeau!).

Esta feta a l'any 2003 i te una web, però no se si encara funciona.
www.loveactually.com



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Programa de radio

2005-04-24 Conversa Pere Castells
Bona tarda:
Ara comentant amb una amiga programes de radio ha sortit un que no recordem el 
nom...
A veure, es feia a Catalunya Radio per la tarda (potser fa 10-20 anys), recordem els 
resums que feien de les telenoveles i era un grup formar per Quim Monzó, Sergi Pàmies i 
estem entre Jordi Vendrell i el Ramon Barnils com el tercer component (jo voto pel 
darrer).. també connectaven amb lo "Tigre d'Alzira" en Ferran Torrent ... que també deia 
la seva.

Fotien una conya genial comentant el capítol de Dancing Days la telenovela de Sonia Braga, 
estaven enganxats, era sobre les 4-5 de la tarda.

Algú se'n recorda del nom del programa? 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] SMS i Marihuana

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 20:28, Francesc Basté va escriure:
> "El "e-mail" y los SMS reducen el coeficiente intelectual el doble que
> si se fuma marihuana"

Bona :)

> Jo tornaré a plantar!!

Recorda: el mòbil s'ha de plantar almanco a 5 m de l'ordinador, perquè en 
créixer fa ombra al mòbil.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] love actually

2005-04-24 Conversa Francesc Basté
La Banda sonora esta molt be.
Millor la V.O. per el troç de la noia portuguesa

Francesc B

2005/4/24, Erinska <[EMAIL PROTECTED]>:
> 2005/4/24, bado ha escrit:
> 
> >  Us voldria recomanar una excel·lent pelicula- jo l'he vist en dvd a casa-
> > en la versió original i no se el títol que han fer servir per distribuir-la
> > al estat espanyol.Es diu Love Actually.,
> 
> No l'he vist... però aquí té el mateix títol.
> 
> >  Esta feta a l'any 2003 i te una web, però no se si encara funciona.
> >  www.loveactually.com
> 
> La web que ens has posat si que funciona ;)
> 
> Erinska
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] SMS i Marihuana

2005-04-24 Conversa Francesc Basté
"El "e-mail" y los SMS reducen el coeficiente intelectual el doble que
si se fuma marihuana"

Jo tornaré a plantar!!

Ahh les fonts fiables  :)))

http://www.libertaddigital.com/noticias/noticia_1276249839.html


Francesc B.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] love actually

2005-04-24 Conversa Erinska
2005/4/24, bado ha escrit:

>  Us voldria recomanar una excel·lent pelicula- jo l'he vist en dvd a casa-
> en la versió original i no se el títol que han fer servir per distribuir-la
> al estat espanyol.Es diu Love Actually., 

No l'he vist... però aquí té el mateix títol.
  
>  Esta feta a l'any 2003 i te una web, però no se si encara funciona.
>  www.loveactually.com

La web que ens has posat si que funciona ;)

Erinska

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa Pere
En/na laura ha escrit:
> hola
>  
> Si, que funciona la web, crec vaja, pero el que m'ha impresionat es la
> imatge q posen a la primera plana de la web... on hi es açò?
> 
> http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/imatges/buscador/estacnord.jpg
> 

Crec que és als jardins que varen fer darrera l'antiga estació del Nord.
Darrera l'edifici de HidroElectrica crec.

Si més no em sona haver-ho vist allà.

Salut,

Pere
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[4]: [Internauta] bon dia

2005-04-24 Conversa dolsa
Hola ,

Sunday, April 24, 2005, 5:07:48 PM, escrius:

> On 4/23/05, dolsa <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>> Hola ,

>> Na Joana es un mite en Internet.

> Dolsa, Dolsa

que, que. . . . . . . .

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
< ## > -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa laura
hola
 
Si, que funciona la web, crec vaja, pero el que m'ha impresionat es la
imatge q posen a la primera plana de la web... on hi es açò?

http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/imatges/buscador/estacnord.jpg

Sobre l'altra, doncs el que deia, no se com no la vaig vore(o no la
recorde) el cop q vaig estar al port de barna... un altre cop serà.
 
On 4/24/05, Josep Payo <> wrote:
> En/na laura ha escrit:
> > ostre tu, on para aquesta escultura?
> 
> Al Passeig de l'Escullera del port de Barcelona, devant del guol treid
> senter.
> 
> 
> >>Sempre queda l'escultura original de la qual va prendre el nom
> >>
> >>http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/autorsFrame.html
> 
> No pots obrir la web? Si no et furula, diga-ho i ja faria unes captures,

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] love actually

2005-04-24 Conversa bado




Benvolguts llistaires 8-) 

Amb retard, us desitjo hageu tingut un esplendorós Sant Jordi.

Us voldria recomanar una excel·lent pelicula- jo l'he vist en dvd a
casa- en la versió original i no se el títol que han fer servir per
distribuir-la al estat espanyol.Es diu Love Actually.,
the ultimate romantic comedy. 
Els actors son coneguts i amb prestigi, es anglesa i  fins hi tot i
surt la bleda negra (Rowan Atkinson), Hugh Grant, Liam Neeson,etc.
No hi ha sang ni morts, tracta que a tot arreu i ha amor i la veritat a
part de ser divertida, refrescant, intel·ligent i bona, et deixa  al
final un bon  regust a la boca i dius( chapeau!).

Esta feta a l'any 2003 i te una web, però no se si encara funciona.
www.loveactually.com





___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Enquardernar llibre

2005-04-24 Conversa Pere Castells
gràcies Erinska, Toni i Ermengol .. un dia d'aquest hi aniré ... a mes te bona pinta el 
lloc, es a prop de casa i no el conec .. aprofitaré per visitar-lo.

Es perfecte, a mes tinc mes coses per enquadernar .
- Original Message - 
From: "Erinska" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Sunday, April 24, 2005 6:46 PM
Subject: Re: [Internauta] Enquardernar llibre


2005/4/22, Pere Castells ha escrit:
Busco un artesà de la enquadernació.
Tal i com et deia en Toni Dalmau, a Solius tenen un taller
d'enquadernació. Aquí trobaràs les informacions que necessites:
http://perso.wanadoo.es/msolius/monasterio/enquad2.htm
Erinska ;)
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Enquardernar llibre

2005-04-24 Conversa Erinska
2005/4/22, Pere Castells ha escrit:

> Busco un artesà de la enquadernació.

Tal i com et deia en Toni Dalmau, a Solius tenen un taller
d'enquadernació. Aquí trobaràs les informacions que necessites:

http://perso.wanadoo.es/msolius/monasterio/enquad2.htm


Erinska ;)

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa Josep Payo
En/na laura ha escrit:
ostre tu, on para aquesta escultura? 
Al Passeig de l'Escullera del port de Barcelona, devant del guol treid 
senter.


Sempre queda l'escultura original de la qual va prendre el nom
http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/autorsFrame.html
No pots obrir la web? Si no et furula, diga-ho i ja faria unes captures,
Salut
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa laura
ostre tu, on para aquesta escultura? 
> Sempre queda l'escultura original de la qual va prendre el nom
> 
> http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/autorsFrame.html
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Sideroploide Re: [Internauta] Anteriors sopars de la llista

2005-04-24 Conversa Josep Payo
En/na Ermengol Bota ha escrit:
Osti! el sideroploide.
No hi vaig anar pel sopar (es va arrivar a fer?) però després hi vaig
més aviat, si

anar amb uns amics (m'hi havieu fet venir ganes :-) però hi vaig voler
anar fa prop d'un any i ja no hi era o l'havien canviat... :-(
En deu fer un parell que se'l van traspassar.
Sempre queda l'escultura original de la qual va prendre el nom
http://www.bcn.es/publicacions/Bcn_escultures/autorsFrame.html
AULÈSTIA I VÁZQUEZ, SALVADOR
SIDEROPLOIDE (O ALS HOMES DE LA MAR)
AULÈSTIA I VÁZQUEZ, SALVADOR
PG. DE L'ESCULLERA
ANY UBICACIÓ: 1963
Googlejant, he descobert això:
http://www.salvadoraulestia.org/opere/sculture/sideroploide/
Li comentaré a en Tasi, no sé si estarà al corrent.
Salut!
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] temps era temps

2005-04-24 Conversa laura
quan vaig entrar a aquesta llistaper aquells dies de felicitat
continguda a la llista s'hi respirava aire de novetat... serien els
28.8k als que em tocava rebre els mails, pero tot semblava bonic i
agradable... tot?, no tot no, hi havia una petita porció de
participants en la llista que eren una mica, com dirieu alguns, toca
pilotes  Si, el recordeu? encara ens llegirà?, aquell entranyable
i estimadissim Biel??

Ara que ja estem "tots", podriem fer que tornara, una mica de mala
llet ens va be, no?, no vull fer males marors, clar. Però no puc
deixar d preguntar-me al respecte qui seria aquell que ens tenia
tant pendents d'ell?, qui era? i per que ens va tocar aguantar-lo i
per que sen va anar?


Biel, si em llegeixes, manifestat! :-D


Laura

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re[2]: [Internauta] bon dia

2005-04-24 Conversa Joana Serra de Gayeta
On 4/23/05, dolsa <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hola ,

> Na Joana es un mite en Internet.

Dolsa, Dolsa

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] FELIÇ SANT JORDI !!

2005-04-24 Conversa Joana Serra de Gayeta
On 4/24/05, Erinska <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Jun, de tot cor, moltes gràcies per la rosa... Ahir no hi era i l'he
> rebut avui però també serveix ;)

Això! Gràcies, Jun, per la rosa:-)
Joana

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Re:l'albarca (Era: bon dia)

2005-04-24 Conversa Joana Serra de Gayeta
On 4/23/05, Núria <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ostres, de l'Albarca me n'enrecordava, però el #foners... havia passat al
> pou de l'oblit. Encara existeixen aquests canals?

Hola, Núria: existeixen si hi ha algú.
Avui estic nostàlgica i sóc a casa. Ara he entrat a l'albarca
i...no hi ha ningú en absolut:-(

Petons,
Joana

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 24 Abril 2005 13:35, laura va escriure:
> Se que hi ha qui si podria entrar i vore-la, jo no m'he posat a
> intentar vore les que patixen d'aquest mal... sols em queixe per que
> aquestes webs no conten amb tothom i tampoc amb mi,

Sí, Flash té una llicència privativa: prohibeix fer reproductors (plugins, 
players).  Només els poden fer ells.

Van alliberar les especificacions, qualsevol pot fer un programa que crea 
Flash, però van posar una cosa absurda a la llicència de l'alliberamenta: els 
reproductors son mios, mi tesoro :)

I a can Macromedia, amb la paella pel mànec, en fan per Linux però només sobre 
xips Intel. Si es té un Apple amb xip PowerPC, no compten per a ells.

El fantàstic món de les privacions, defensat per tanta... gent :)


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] FELIÇ SANT JORDI !!

2005-04-24 Conversa Erinska
El 23/04/05, Jun escribió:

> FELIÇ SANT JORDI A TOTES LES LLISTAIRES !! 

Jun, de tot cor, moltes gràcies per la rosa... Ahir no hi era i l'he
rebut avui però també serveix ;)


Erinska

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Esteve Valentí
Hola Laura.
I també Void (Salto al Vacio)
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com
- Original Message - 
From: "laura" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Sunday, April 24, 2005 12:43 PM
Subject: Re: [Internauta] Najwa


:( la conec, m'agrada, no tinc res d'ella per escoltar ara  pero
no puc accedir a la seua web grrr
Per cert, sabeu que es actriu la Najwa, a destacar Lucia i el sexo, i
la de Los amantes del circulo polar. :-D, les heu vist? si? guai, no?,
a que espereu
Laura
On 4/24/05, Pere Castells  wrote:
Bones:
Donant voltes per la xarxa he trobat això http://www.najwa.info/ una nova 
forma d'entendre
la musica electrònica ... no la coneixia ... crec que amb el temps en 
sentirem a parlar
 recomano el disc: "Selection" del 2002

Res, que volia, com sempre, compartir novetats (si no ho es, ja em 
perdonareu).

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menú per 7,5 €

2005-04-24 Conversa Manuel Julià
De la mateixa cadena que l'Hostal de la Rita hi ha també el restaurant 
Cent Focs, al carrer Balmes, núm. 16 entre Gran Via i Ronda Universitat, 
i també el restaurant  La Dolça Herminia, al carrer Magdalenes, núm. 27. 
Aquests dos restaurants tenen el mateix menú que l'Hostal de la Rita, i 
al mateix preu. Crec que són recomanables (7,6 euros + iva)

En/na Ermengol Bota ha escrit:
Per cert, algú està recollint tots aquests restaurants en una única
llista ? trobo que seria prou útil :-)
Jo l'únic que connec, i que m'agradava prou és l'hostal de Rita
està a Aragó, 279 (a tocar de passeig de gràcia) 
El menú em sembla que ara està a 7.60+¿iva¿ (cafe apart) (fa fies que
no hi vaig)
A nosaltres que voliem dinar ràpidets ens anava molt bé, els cambrers
acostumen a anar bastant per feina (et treuen els plats de seguida que
son buits etc) i el menjar no és el típic bistec amb patates, sinó
que hi acostuma a haver prou barietat i normalment, la qualitat tot i
que no és espectacular, és bona.
Això si, si hi vas a la una en punt entres tot just obren i cap
problema (tenen moooltes taules), però si hi vas més tard, cap a dos
quarts, ja et toca fer cua tot i que normalment avança prou depressa.

P.D. Jo també surto com a agraciat en les fotos que estan circulant
aquests dies sobre l'última trobada :-) que per cert, el lloc estava
molt bé, no? no em sona que ningú l'hagi dit
 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] cançons perdudes i rare ses

2005-04-24 Conversa Toni Dalmau
En/na laura ha escrit:
gracies Toni, ara resta l'altra... la de breath, em sembla q es va
posar de moda fa uns 7 o 8 anys per culpa d'un anunci a la tv... em
sembla q podria haver sigut un anunci d cotxes o de colonia d'home
 mich iur... algu li sona?
gracies per avançat
laura
És complicat si no saps cap fragment de la lletra.
A veure si és aquesta:

o si la trobes aquí:

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa laura
pere, son coses de tindre un ibook (apple) amb linux i no emprar
konqueror(navegador  de linux)... i no posar-se a fer una mica
d'investigació amb el java i el flash de les webs
 
Se que hi ha qui si podria entrar i vore-la, jo no m'he posat a
intentar vore les que patixen d'aquest mal... sols em queixe per que
aquestes webs no conten amb tothom i tampoc amb mi,  (em sembla
que no tenies q haver preguntat XDD o jo no haver dit res com
diuen per aci: mut callosa )

au, fins aviat

laura

On 4/24/05, Pere Castells <> wrote:
> Com es que no pots accedir? entro a la primera.
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Pere Castells
Com es que no pots accedir? entro a la primera.
- Original Message - 
From: "laura" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Sunday, April 24, 2005 12:43 PM
Subject: Re: [Internauta] Najwa


:( la conec, m'agrada, no tinc res d'ella per escoltar ara  pero
no puc accedir a la seua web grrr
Per cert, sabeu que es actriu la Najwa, a destacar Lucia i el sexo, i
la de Los amantes del circulo polar. :-D, les heu vist? si? guai, no?,
a que espereu
Laura
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa laura
:( la conec, m'agrada, no tinc res d'ella per escoltar ara  pero
no puc accedir a la seua web grrr

Per cert, sabeu que es actriu la Najwa, a destacar Lucia i el sexo, i
la de Los amantes del circulo polar. :-D, les heu vist? si? guai, no?,
a que espereu

Laura


On 4/24/05, Pere Castells  wrote:
> Bones:
> 
> Donant voltes per la xarxa he trobat això http://www.najwa.info/ una nova 
> forma d'entendre
> la musica electrònica ... no la coneixia ... crec que amb el temps en 
> sentirem a parlar
>  recomano el disc: "Selection" del 2002
> 
> Res, que volia, com sempre, compartir novetats (si no ho es, ja em 
> perdonareu).
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] cançons perdudes i rare ses

2005-04-24 Conversa laura
gracies Toni, ara resta l'altra... la de breath, em sembla q es va
posar de moda fa uns 7 o 8 anys per culpa d'un anunci a la tv... em
sembla q podria haver sigut un anunci d cotxes o de colonia d'home
 mich iur... algu li sona?

gracies per avançat

laura

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menú per 7,5 ?

2005-04-24 Conversa Pere Castells
El lloc el va recomanar en Roine ... no recordo el nom, era en un passatge del carrer 
Urgell .. potser? Tenia un nom semblant a Itàlia? o era el nom del passatge?

Era (o es) ample i molt net  si vols que digui la veritat ni recordo que vaig menjar 
. era el començament de la meva "senilitat", tinc excusa  cues de pansa no vaig 
menjar, això segur ..

P.D.: Va, venga, que es dels que mes be va quedar ..  ;-)
P.D. Jo també surto com a agraciat en les fotos que estan circulant
aquests dies sobre l'última trobada :-) que per cert, el lloc estava
molt bé, no? no em sona que ningú l'hagi dit
--
* Ermengol *
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menú per 7,5 €

2005-04-24 Conversa Josep M.
Jo n'estic fent una llista, que ja us passarà quan estigui complerta.
Per cert, molt Barcelona, no? I a fora, que no s'hi menja bà i barat?
Josep M.
- Original Message - 
From: "Ermengol Bota" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Sunday, April 24, 2005 11:56 AM
Subject: Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menà per 7,5 â


Per cert, algà està recollint tots aquests restaurants en una Ãnica
llista ? trobo que seria prou Ãtil :-)
Jo l'Ãnic que connec, i que m'agradava prou Ãs l'hostal de Rita
està a AragÃ, 279 (a tocar de passeig de grÃcia)
El menà em sembla que ara està a 7.60+Âiva (cafe apart) (fa fies que
no hi vaig)
A nosaltres que voliem dinar rÃpidets ens anava molt bÃ, els cambrers
acostumen a anar bastant per feina (et treuen els plats de seguida que
son buits etc) i el menjar no Ãs el tÃpic bistec amb patates, sinÃ
que hi acostuma a haver prou barietat i normalment, la qualitat tot i
que no Ãs espectacular, Ãs bona.
Aixà si, si hi vas a la una en punt entres tot just obren i cap
problema (tenen moooltes taules), perà si hi vas mÃs tard, cap a dos
quarts, ja et toca fer cua tot i que normalment avanÃa prou depressa.
P.D. Jo tambà surto com a agraciat en les fotos que estan circulant
aquests dies sobre l'Ãltima trobada :-) que per cert, el lloc estava
molt bÃ, no? no em sona que ningà l'hagi dit
--
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Llocs on menjar un bon menú per 7,5 €

2005-04-24 Conversa Ermengol Bota
Per cert, algú està recollint tots aquests restaurants en una única
llista ? trobo que seria prou útil :-)
Jo l'únic que connec, i que m'agradava prou és l'hostal de Rita
està a Aragó, 279 (a tocar de passeig de gràcia) 
El menú em sembla que ara està a 7.60+¿iva¿ (cafe apart) (fa fies que
no hi vaig)
A nosaltres que voliem dinar ràpidets ens anava molt bé, els cambrers
acostumen a anar bastant per feina (et treuen els plats de seguida que
son buits etc) i el menjar no és el típic bistec amb patates, sinó
que hi acostuma a haver prou barietat i normalment, la qualitat tot i
que no és espectacular, és bona.
Això si, si hi vas a la una en punt entres tot just obren i cap
problema (tenen moooltes taules), però si hi vas més tard, cap a dos
quarts, ja et toca fer cua tot i que normalment avança prou depressa.


P.D. Jo també surto com a agraciat en les fotos que estan circulant
aquests dies sobre l'última trobada :-) que per cert, el lloc estava
molt bé, no? no em sona que ningú l'hagi dit

-- 
* Ermengol *

/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] cançons perdudes i rare ses

2005-04-24 Conversa Toni Dalmau
En/na laura ha escrit:
S :-D, com l'has trobat, per internet no semblava estar..
moltes gracies!
Coses del Google...:-)
Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Najwa

2005-04-24 Conversa Pere Castells
Bones:
Donant voltes per la xarxa he trobat això http://www.najwa.info/ una nova forma d'entendre 
la musica electrònica ... no la coneixia ... crec que amb el temps en sentirem a parlar 
 recomano el disc: "Selection" del 2002

Res, que volia, com sempre, compartir novetats (si no ho es, ja em perdonareu).
Que passeu un bon dia 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Re:ciberdones (Era:bon dia)

2005-04-24 Conversa Joana Serra de Gayeta
On 4/23/05, dolsa <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>i una llista de dones que no
> recordo el nom.

Alfons, la llista "ciberdones" no la vaig muntar jo: érem un grup de
dones entre les quals jo hi era, però no sola.
Bon dia!
Joana

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] cançons perdudes i rare ses

2005-04-24 Conversa laura
S :-D, com l'has trobat, per internet no semblava estar..

moltes gracies!

On 4/24/05, Toni Dalmau   wrote:
 
> > 
> 
> No és pas aquesta la que busques?
> 
> Tu me suis, tu me souris, dans la nuit tu me séduis
> Je sais que tu sais que je ne sais plus qui je suis
> Je t'aime tant je t'aime tant, pourtant.
> Comme le temps qui passe et ment, j'attends.
> Toujours perdante tu me tourmentes
> Et tes désirs me prirent pour me détruire
> Je prends un certain plaisir a souffrir
> A me punir, a me repentir.
> Toujours soumise, tu me méprises, tu me rejettes, tu me maltraites
> Douleur et désir sont synonymes de mon plaisir
> Je m'abandonne aux hommes sans souci ni tourment
> Je me suis perdue sans retenue pour un jeune homme
> Un peu hors de la norme
> Tu me cherches, tu me guettes, tu me tiens et je me sens bien
> Tu me prends si lentement, je désapprends
> Puis tu me rends au mon tourment
> Je serai ce qui te plait la lumière sur ta peau
> Celle qui attend a ta porte
> Et celle qui? peu importe, je serai ce que tu veux
> La sueur sur ton front, la brise dans tes cheveux
> Ou celle qui te brisera le cou
> Je te souris, je te nuis, je t'aime, je t?aime
> Je te détruis, je te tiens et tu viens
> Tout est bien qui finit bien
> Tu sais que je sais que tu ne sais plus qui tu es
> Depuis que tu t'adonnes a nos petits jeux hors de la norme
> Je te plais, tu me plais
> Nous sommes les amants du tourment
> La nuit nous tuons l'ennui, l'amour toujours nous suit
> L'amour toujours nous fuit, l'amour toujours nous détruit
> Comme la pluie et l'oubli comme des cris dans la nuit
> Je t'aime tant je t'aime tant pourtant.
> 
> http://www.20six.fr/Ishmael/archive/2005/03/
> 
> Salut i bona navegació!
> 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta