Re: SPECS: k3b.spec - added BR: growisofs = 5.10 - added BR: dvd+rw-t...

2006-04-03 Wątek Arkadiusz Miskiewicz
On Sunday 02 April 2006 23:26, Sławomir Paszkiewicz wrote:
 Cytowanie Arkadiusz Miskiewicz [EMAIL PROTECTED]:
  Zacznijmy używać Suggest (w Th). W AC po staremu czyli bez takich numerów
  jak wymuszanie R na wszystko zwłaszcza, że k3b jest używalne bez takich
  narzędzi.

 Ok, to cofne, ale IMO k3b wtedy jest kulawy troszke...
 Hmm, Suggest? No ja mam TH i mi nie zasugerowal tego, jak to uzywac?

Pomęcz misia by zaimplementował obsługę w poldku.

-- 
Arkadiusz MiśkiewiczPLD/Linux Team
arekm / maven.plhttp://ftp.pld-linux.org/
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: SPECS: dosbox.spec - 0.65

2006-04-03 Wątek Fryderyk Dziarmagowski
--- Andrzej Krzysztofowicz [EMAIL PROTECTED] wrote:

 Bartosz Taudul wrote:
  
  On Sun, Apr 02, 2006 at 01:22:53PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
-Patch0:%{name}-hq2x.patch
-Patch1:%{name}_coreswitch.patch
   Funkcjonalność dodawana przez te dwie łaty nie jest już potrzebna?
  Jak ktoś potrzebuje, to niech sobie zrobi. Nie jest to nic krytycznego.
 
 Nowa polityka?
 Proponuje umiescic te metode postepowania w pld-devel-hints.
 ;P

Polityka jest zła. Doprowadza do sytuacji, gdzie łaty niezaakceptowane
przez autorów programów zalegają cvs doprowadzając do stagnacji
rozwoju pakietu. *Dodatkowe* funkcjonalności powinny być wyłączone
przez bcond by default, a brak aktywnego ich utrzymywania ze strony
dodającego powinien być traktowany jako sygnał do ich usunięcia.
Mając taką politykę, nie popadlibyśmy w home_etc czy przypadki w
których tylko jedna osoba (czytaj qboosh) posiada umięjętności w
rozwijaniu pakietu.

-- 
Fryderyk Dziarmagowski
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: SPECS: k3b.spec - added BR: growisofs = 5.10 - added BR: dvd+rw-t...

2006-04-03 Wątek [EMAIL PROTECTED]
Dnia Sun, 02 Apr 2006 22:45:05 +0300, Fryderyk Dziarmagowski  
[EMAIL PROTECTED] napisał:

 - dodałeś R: a nie BR
 - wycofaj tą bzudrę co żeś ją dodał

Ja dodałem? Czytaj uważnie i zwracaj uwage, do kogo kierujesz maile.

[EMAIL PROTECTED]
-- 
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering Yoda
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek Jacek Osiecki

Witam,

Przez parę ostatnich tygodni ostro walczyłem z fbsplashem... Za cholerę nie
chciało to ruszyć. Konkretniej to coś się pokazywało, ale najważniejszego -
czyli obrazka - nie było widać.
Po długich bojach okazało się, że splashutils jest zdeecydowanie za
stare (0.9.cośtam). Ściągnąłem z CVSa - poprawiło się, tylko że wygenerowane
initrd powodowały oopsowanie kernela :-/

W załączniku podsyłam makefile.patch dla ostatnich splashutils - 1.1.9.10.
Mógłby ktoś to wrzucić i podbić wersję? U mnie dopiero te splashutils
zaskutkowały prawidłowym działaniem wszystkich elementów...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla
(c) Tomasz Olbratowski 2004diff -Nur splashutils-1.1.9.10.orig/Makefile splashutils-1.1.9.10/Makefile
--- splashutils-1.1.9.10.orig/Makefile  2005-09-29 01:40:24.0 +0200
+++ splashutils-1.1.9.10/Makefile   2006-04-02 20:20:31.0 +0200
@@ -8,8 +8,6 @@
 #
 
 PKG_VERSION = 1.1.9.10
-DEBUG   = false# set to true to prevent stripping
-K_SHARED = false   # set to true if you want to link to a shared 
klibc
 QUIET= true
 
 CC = gcc
@@ -17,7 +15,6 @@
 
 JPEGSRC?= libs/jpeg-6b
 LPNGSRC ?= libs/libpng-1.2.8
-ZLIBSRC ?= libs/zlib-1.2.3
 FT2SRC  ?= libs/freetype-2.1.9
 
 prefix =
@@ -30,26 +27,13 @@
 INSTALL_DATA   = ${INSTALL} -m 644
 INSTALL_SCRIPT = ${INSTALL_PROG}
 
-ifeq ($(strip $(K_SHARED)),true)
-   K_LDFLAGS = -shared
-else 
-   K_LDFLAGS = -static
-endif
-
-ifeq ($(strip $(QUIET)),true)
-   Q = @
-   OUTPUT = /dev/null
-else
-   Q =
-   OUTPUT = /dev/stdout
-endif
+OUTPUT  = /dev/stdout
 
 ROOT   = $(shell pwd)
 
 # flags for the kernel utils
-K_CFLAGS = -w -ffunction-sections -fdata-sections $(MISCINCS) \
-  -I$(ROOT)/$(ZLIBSRC) -I$(ROOT)/$(FT2SRC)/include 
-I$(ROOT)/linux/include -I$(ROOT)/linux/include2 \
-  -DWITH_ERRLIST -DTARGET_KERNEL 
-DTT_CONFIG_OPTION_BYTECODE_INTERPRETER
+K_CFLAGS = -I$(FT2SRC)/include -I/usr/include -ffunction-sections \
+-fdata-sections -DTARGET_KERNEL 
-DTT_CONFIG_OPTION_BYTECODE_INTERPRETER
 
 PNGDEFS = -DPNG_NO_WRITE_TIME -DPNG_NO_FLOATING_POINT_SUPPORTED 
-DPNG_NO_WRITE_SUPPORTED -DPNG_NO_READ_iTXt \
  -DPNG_LEGACY_SUPPORTED -DPNG_NO_PROGRESSIVE_READ 
-DPNG_NO_MNG_FEATURES -DPNG_NO_CONSOLE_IO \
@@ -62,10 +46,9 @@
 K_DEPS   = 
 
 # flags for the user utils
-CFLAGS   = -Wall -g
 LDLIBS   = -ljpeg -lm
 LDFLAGS  = 
-INCLUDES = -I$(ROOT)/linux/include -I/usr/include/freetype2
+INCLUDES = -I/usr/linux/include -I/usr/include/freetype2
 OBJS = splash.o parse.o render.o image.o cmd.o common.o daemon.o list.o 
effects.o
 
 # checks whether an opton is set in config.h
@@ -88,16 +71,12 @@
 endif
 
 ifeq ($(call config_opt,CONFIG_PNG),true)
-   K_LDLIBS += $(LPNGSRC)/libpng.a $(ZLIBSRC)/libz.a 
+   K_LDLIBS += $(LPNGSRC)/libpng.a -lz
K_DEPS   += libpng
LDLIBS   += -lpng -lz -lm
 endif  
 
-ifeq ($(strip $(DEBUG)),true)
-   STRIP = true
-else   
STRIP = strip --strip-all -R .comment -R .note
-endif
 
 KOUT   = kernel
 dotg= \e[32;01m*\e[0m
@@ -120,38 +99,21 @@
 
 $(SP_UTIL): $(OBJS)
@$(call info,LD,$@)
-   $(Q)$(CC) $+ $(LDLIBS) -o $@
-   $(Q)$(CC) $+ $(LDLIBS) -static -o [EMAIL PROTECTED]
-
-linux:
-   @if [ ! -e $(ROOT)/linux ]; then \
-   ln -s /lib/modules/`uname -r`/source/ $(ROOT)/linux; \
-   fi
+   $(CC) $+ $(LDLIBS) -o $@
+   $(CC) $+ $(LDLIBS) -static -o [EMAIL PROTECTED]
 
 kdir:
@if [ ! -d $(ROOT)/$(KOUT) ]; then \
mkdir $(ROOT)/$(KOUT) ; \
fi
 
-zlib:  config.h
-   @cd $(ZLIBSRC) ; \
-   if [ ! -e ./Makefile ]; then \
-   $(call info,CONF,zlib) ; \
-   CC=$(KLCC) CFLAGS=$(K_CFLAGS) \
-   ./configure  $(OUTPUT); \
-   sed -i 's#^CFLAGS=\(.*\)#CFLAGS=\1 $(K_CFLAGS)#' Makefile ; \
-   fi ; \
-   if ! make -q CC=$(KLCC) libz.a; then $(call info,MAKE,zlib) ; fi ; \
-   make CC=$(KLCC) libz.a  $(OUTPUT)
-
-libpng:zlib config.h
+libpng:config.h
@cd $(LPNGSRC) ; \
if [ ! -e ./Makefile ]; then \
$(call info,CONF,libpng) ; \
cp scripts/makefile.linux Makefile  $(OUTPUT); \
sed -i -e '/^CFLAGS/ { N ; s#^CFLAGS=.*#CFLAGS=$(K_CFLAGS) 
$(PNGDEFS)# ; P ; D }' \
-  -e 's#^ZLIBINC=.*#ZLIBINC=$(ZLIBSRC)#' \
-  -e 's#^ZLIBLIB=.*#ZLIBLIB=$(ZLIBSRC)#' Makefile ; \
+  Makefile; \
fi ; \
if ! make -q CC=$(KLCC) libpng.a; then $(call info,MAKE,libpng) ; fi ; \
make CC=$(KLCC) libpng.a  $(OUTPUT) 
@@ -180,29 +142,28 @@
if ! make -q CFLAGS=$(K_CFLAGS) library; then $(call 
info,MAKE,freetype2) ; fi ; \
make CFLAGS=-c $(K_CFLAGS) library  $(OUTPUT)

-splash_kern: 

Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek [EMAIL PROTECTED]
Dnia Mon, 03 Apr 2006 10:19:49 +0300, Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED]  
napisał:

 U mnie dopiero te splashutils
 zaskutkowały prawidłowym działaniem wszystkich elementów...

Looknę na to po południu. Powiedz mi - czy przez zadziałało rozumiesz, że  
odpaliłeś splash silent z initrd?

Mi się udało odpalić fbsplasha, ale z initramfs, a i tak od momentu, gdy  
ruszają rc-skrypty, debug wrzucany jest do framebufora nadpisując powoli  
tapetę.

Jajko 2.6.15-1

[EMAIL PROTECTED]
-- 
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering Yoda
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: stbr (ac)

2006-04-03 Wątek Marcin Król
 20:23 @RMF STBR: kernel24-net-e100.spec, kernel24-net-e1000.spec, ians.spec

Poszlo.

 Jakie naglowki 2.4 sa teraz na builderach?

2.4.32-4

M.


___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: SPECS: dosbox.spec - 0.65

2006-04-03 Wątek Andrzej Krzysztofowicz
Fryderyk Dziarmagowski wrote:
 --- Andrzej Krzysztofowicz [EMAIL PROTECTED] wrote:
  Bartosz Taudul wrote:
   
   On Sun, Apr 02, 2006 at 01:22:53PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
 -Patch0:  %{name}-hq2x.patch
 -Patch1:  %{name}_coreswitch.patch
Funkcjonalność dodawana przez te dwie łaty nie jest już potrzebna?
   Jak ktoś potrzebuje, to niech sobie zrobi. Nie jest to nic krytycznego.
  
  Nowa polityka?
  Proponuje umiescic te metode postepowania w pld-devel-hints.
  ;P
 
 Polityka jest zła. Doprowadza do sytuacji, gdzie łaty niezaakceptowane
 przez autorów programów zalegają cvs doprowadzając do stagnacji
 rozwoju pakietu. *Dodatkowe* funkcjonalności powinny być wyłączone
 przez bcond by default, a brak aktywnego ich utrzymywania ze strony
 dodającego powinien być traktowany jako sygnał do ich usunięcia.
 Mając taką politykę, nie popadlibyśmy w home_etc czy przypadki w
 których tylko jedna osoba (czytaj qboosh) posiada umięjętności w
 rozwijaniu pakietu.

Zgoda. Ale jesli chcemy porzucic dotychczas obowiazujace zasady. to trzeba
by sprecyzowac nowe i uzyskac w tej sprawie koncensus. W przeciwnym razie
bedziemy zaraz mieli:
- ping-ponga, bo ktos stwierdzi, ze te w/w funkcjonalnosc jest jednak
  potrzebna i, stosujac dokladnie te sama zasade, cofnie speca do poprzedniej
  wersji.
- kernel bez iptables (bo do najnowszej wersji jadra nie ma latki z
  netfiltrem)
- zanikniecie wielu pozytecznych zmian w pakietach, ktorych autorzy z zasady
  olewaja poprawki
- brak chetnych do poprawiania bledow (bo po co, skoro bede musial w
  nieskonczonosc konserwowac swoje poprawki)
IMO Bartek powinien cofnac zmiane do czasu sprecyzowania odpowiednich zasad;
chyba, ze prosil autorow o aktualizacje latek, a ci sprawe olali...

BTW, to raczej temat na pld-discuss juz sie zrobil...

-- 
===
  Andrzej M. Krzysztofowicz  [EMAIL PROTECTED]
  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys.  Math.,   Gdansk University of Technology
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek Jacek Osiecki

On Mon, 3 Apr 2006, [EMAIL PROTECTED] wrote:


Dnia Mon, 03 Apr 2006 10:19:49 +0300, Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED]
napisał:



U mnie dopiero te splashutils
zaskutkowały prawidłowym działaniem wszystkich elementów...



Looknę na to po południu. Powiedz mi - czy przez zadziałało rozumiesz, że
odpaliłeś splash silent z initrd?


Tak. Udało się zarówno z użyciem initrd, jak i z wkompilowaniem splasha w
sam kernel (czyli zamiast do /boot/initrd-fbsplash-emergence, do
/usr/src/linux/usr/initramfs_data.cpio.gz) - pojawia się minimalnie
wcześniej.


Mi się udało odpalić fbsplasha, ale z initramfs, a i tak od momentu, gdy
ruszają rc-skrypty, debug wrzucany jest do framebufora nadpisując powoli
tapetę.


Coś takiego mi się działo przy testach gdy odpalałem z init=/bin/bash :)

Natomiast ja zrobiłem tak:

1. własny kernel, skompilowany vaniliowy 2.6.16 z nałożonymi fbsplash i
   vesa-tng, ew. z wkompilowanym splashem do kernela,
2. Zmiana w skryptach startowych - zamiana S98fbsplash na S01fbsplash:
   przecież chodzi o to, żeby ten splash się pojawiał jak najwcześniej...

Jeszcze nie mogę uporać się z progress barem: gdy testuję komendę
splash_util --vc=0 -t emergence -m s -p 12345 - to ładnie pokazuje się
progress bar, natomiast gdy wrzucę takie komendy w /etc/rc.d/init.d/* to
progress bar w ogóle się nie pokazuje ani tym bardziej nie przesuwa...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla
(c) Tomasz Olbratowski 2004___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: SPECS: dosbox.spec - 0.65

2006-04-03 Wątek Jakub Bogusz
On Mon, Apr 03, 2006 at 10:27:48AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
 IMO Bartek powinien cofnac zmiane do czasu sprecyzowania odpowiednich zasad;
 chyba, ze prosil autorow o aktualizacje latek, a ci sprawe olali...

W tym przypadku on sam te łaty wcześniej dodał.
Pytałem się tylko dlatego, że zabrakło komentarza przy usunięciu.


-- 
Jakub Boguszhttp://qboosh.cs.net.pl/
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


ftp - indeksy

2006-04-03 Wątek Piotr Czapski

Indeksy poldeka są do poprawienia.


ac   ftp://ftp.ac.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/  
(type=pndir)


poldek:/all-avail upgrade kdebluetooth-1.0-0.beta1.6
Przetwarzanie zależności...
kdebluetooth-1.0-0.beta1.5 zostanie zastąpiony przez 
kdebluetooth-1.0-0.beta1.6
kdebluetooth-1.0-0.beta1.6 zaznaczył mpeg4ip-libs-1.4.1-2 (wł. libsdp.so.0)
Zaznaczono 2 pakiety do instalacji (1 zaznaczony pośrednio), 1 do usunięcia:
I kdebluetooth-1.0-0.beta1.6
D mpeg4ip-libs-1.4.1-2
R kdebluetooth-1.0-0.beta1.5
Need to get 2.0MB of archives (2.0MB to download).
After unpacking 6.0MB will be used.
Retrieving ac::kdebluetooth-1.0-0.beta1.6.i686.rpm...
błąd: vfff: /dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/kdebluetooth-1.0-0.beta1.6.i686.rpm: 
nie ma takiego pliku (odpowiedź serwera: Failed to open file.)
Wystąpiły błędy podczas instalacji
poldek:/all-avail

-- 
# Piotr Czapski
# http://piotr.czapski.info
# petec(at)pld-linux.org

___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek [EMAIL PROTECTED]
 Tak. Udało się zarówno z użyciem initrd,

O - to ciekawe. I po prostu wrzuciłeś zawartość tego, co generuje  
splash_geninitramfs do initrd i ruszyło? Bez żadnych bajerów? Czy  
wywołujesz na siłe w linuxrc /sbin/splash_helper?

 Coś takiego mi się działo przy testach gdy odpalałem z init=/bin/bash :)

U mnie init=/sbin/initng


 Natomiast ja zrobiłem tak:

 1. własny kernel, skompilowany vaniliowy 2.6.16 z nałożonymi fbsplash i
 vesa-tng, ew. z wkompilowanym splashem do kernela,

Cięciwa mówi, że w naszym jajku vesa-tng nie ma. Ja odpalam na  
standardowym vesafb, na radeonfb jeszcze mi się nie udało.

 2. Zmiana w skryptach startowych - zamiana S98fbsplash na S01fbsplash:
 przecież chodzi o to, żeby ten splash się pojawiał jak  
 najwcześniej...

Hm, to mi wygląda, jakbyś nie odpalał splasha podczas bootowania kernela,  
ale dopiero jak ruszą rc-skrypty? Masz splash silent zanim pojawi się  
Powered by PLD Linux Distribution ? Zaraz w momencie, gdy normlanie  
pokazuje się pingwinek przy inicjalizacji fb? Ja odnoszę wrażenie, że  
odpalasz to w userspace, a nie w kernel  jak powinno być.

 Jeszcze nie mogę uporać się z progress barem: gdy testuję komendę
 splash_util --vc=0 -t emergence -m s -p 12345 - to ładnie pokazuje się
 progress bar, natomiast gdy wrzucę takie komendy w /etc/rc.d/init.d/* to
 progress bar w ogóle się nie pokazuje ani tym bardziej nie przesuwa...

Nic mi o tym nie wiadomo. Tak daleko jeszcze nie zaszedłem :D

Zdroofka
[EMAIL PROTECTED]
-- 
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering Yoda
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: ftp - indeksy

2006-04-03 Wątek Marcin Król
 Indeksy poldeka są do poprawienia.

Poprawie jak tylko dojade do roboty, bo teraz musze juz zmykac.

M.
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek Jacek Osiecki

On Mon, 3 Apr 2006, [EMAIL PROTECTED] wrote:


Tak. Udało się zarówno z użyciem initrd,



O - to ciekawe. I po prostu wrzuciłeś zawartość tego, co generuje
splash_geninitramfs do initrd i ruszyło? Bez żadnych bajerów? Czy
wywołujesz na siłe w linuxrc /sbin/splash_helper?


Aha - tu mamy małe nieporozumienie :) Ja nie używam initrd, tzn. używam
obecnie - tylko i wyłącznie do fbsplasha.


Coś takiego mi się działo przy testach gdy odpalałem z init=/bin/bash :)

U mnie init=/sbin/initng


No to nie wiem - może initng jakoś gorzej współpracuje z framebufferem,
w każdym razie sytuację gdy komunikaty po chamsku wycinały linijki z obrazka
miałem tylko przy init=/bin/bash.

Inna sprawa, że to chyba tylko kwestia dorzucenia paru plików do PLDowego
intird, prawda? No i w razie czego można właśnie wbudować initrd na żywca do
kernela, wtedy chyba można użyć PLDowego initrd bez żadnych modyfikacji...
Ale nie dam głowy, na initrd się nie znam :)


Natomiast ja zrobiłem tak:



1. własny kernel, skompilowany vaniliowy 2.6.16 z nałożonymi fbsplash i
vesa-tng, ew. z wkompilowanym splashem do kernela,



Cięciwa mówi, że w naszym jajku vesa-tng nie ma. Ja odpalam na
standardowym vesafb, na radeonfb jeszcze mi się nie udało.


Ja użyłem vesa-tng w ramach poszukiwania przyczyny problemów. Teraz zostało,
bo mogę sobie ustawić przy kompilacji kernela defaultowe odświeżanie i
głębię kolorów. Poza tym odnoszę wrażenie że działa bez porównania szybciej
od zwykłego framebuffera - na starym FB otwarcie pliku lessem i przewijanie
w te i wewte było bardzo uciążliwe, na vesafb-tng działa całkiem przyzwoicie.


2. Zmiana w skryptach startowych - zamiana S98fbsplash na S01fbsplash:
przecież chodzi o to, żeby ten splash się pojawiał jak
najwcześniej...



Hm, to mi wygląda, jakbyś nie odpalał splasha podczas bootowania kernela,
ale dopiero jak ruszą rc-skrypty? Masz splash silent zanim pojawi się
Powered by PLD Linux Distribution ? Zaraz w momencie, gdy normlanie
pokazuje się pingwinek przy inicjalizacji fb? Ja odnoszę wrażenie, że
odpalasz to w userspace, a nie w kernel  jak powinno być.


Pojawia mi się jeden komunikat z ACPI, a potem mryg i już jest tylko splash.
Przerzuciłem S98 na S01 wtedy, gdy nie mogłem sobie poradzić z initrd i
stwierdziłem że niech chociaż ten splash się pojawia nieco wcześniej...

Sprawdzę jak dokładnie to wygląda - przerzucę S01fbsplash na S98fbsplash.
Ale to dopiero jak wrócę do domu, bo tam laptok grzecznie czeka ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla
(c) Tomasz Olbratowski 2004___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: SPECS: k3b.spec - added BR: growisofs = 5.10 - added BR: dvd+rw-t...

2006-04-03 Wątek Lukasz Glebicki
On Sunday 02 April 2006 23:47, Arkadiusz Patyk wrote:

 wywala

[...]
To może zrobić paczkę bez plików, a zawierająca odpowiednie R: do dvd?

pozdrawiam
-- 
Łukasz Głębicki  mail/rot13:[EMAIL PROTECTED]  PLD/Linux Team
gg:246267Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek [EMAIL PROTECTED]
Dnia Mon, 03 Apr 2006 12:07:34 +0300, Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED]  
napisał:

 Aha - tu mamy małe nieporozumienie :) Ja nie używam initrd, tzn. używam
 obecnie - tylko i wyłącznie do fbsplasha.

To teraz jestem skołowany. Czyli - masz na stałe wszystkie sterowniki  
wkompilowane w jajo, a w initrd masz *tylko i wyłacznie* bitmapę i helpera  
z fbsplasha? Ale w initrd, czy w initramfs? Bo mi sie wydaje, że  
strzeliłeś splsh_geninitramfs i podpinasz to jako parametr  
initrd=/boot/costam przy bootowaniu jajka - tak ?


 Ale nie dam głowy, na initrd się nie znam :)

No tak właśnie się obawiam i dlatego nie możemy się dogadać :D

 Ja użyłem vesa-tng w ramach poszukiwania przyczyny problemów. Teraz  
 zostało,
 bo mogę sobie ustawić przy kompilacji kernela defaultowe odświeżanie i
 głębię kolorów. Poza tym odnoszę wrażenie że działa bez porównania  
 szybciej
 od zwykłego framebuffera - na starym FB otwarcie pliku lessem i  
 przewijanie
 w te i wewte było bardzo uciążliwe, na vesafb-tng działa całkiem  
 przyzwoicie.

Hm - oblookam to i może wrzucę łatę na naszego kernela, jak Bóg i cięciwa  
pozwolą.

 Pojawia mi się jeden komunikat z ACPI, a potem mryg i już jest tylko  
 splash.

No! Czyli odpalasz fbsplasha już na poziomie kernela zaraz przy starcie.

Teraz kwestia kluczowa. Czytaj uważnie i nie pomyl terminologii :D Uwaga:
Jeżeli dobrze zrozumiałem powyższą uwagę, to masz wzsystkie potrzebne  
sterowniki wkompilowane w jądro i nie potrzebujesz żadnych  
initrd/initramfs żeby sytem wystartował? Tak?

Teraz tworzysz sobie obraz, z tapetami i z /sbin/splash_helper i podajesz  
jako parametr initrd=/boot/obraz, czy gdzie tam ten obraz zrobiłeś, i  
wtedy masz splasha przy starcie.

Moim zdaniem, jeżeli Tobie pojawia się splash po *jednym* czy bardzo  
niewielu komunikatach, to jest to *initramfs*, który podawany jest tym  
samym parametrem, ale jest innego formatu i jest montowany *wcześniej*,  
znacznie wcześniej, więc możliwe, że widzisz jeden lub bardzo mało  
komunikatów, zanim ząłączy się tapeta splasha.

*Initrd* załącza się ciut później, bo salwie komunikatów z plusem '+' na  
początku, w większości insmod, co jest charakterystycznie i jeżeli byś  
ruszał fbsplasha z initrd, to właśnie wtedy powinien się załączyć, czyli  
chwilę później i sporo komunikatów dalej, niż *initramfs*.

Sposób, żeby to sprawdzić, jest prosty. Obraz initrd jesteś w stanie  
zamontować, a initramfs trzeba wypakować.

*Initrd*
Jeżeli masz obraz spakowany (w razie potrzeby daj rozszrezenie gz), to  
trzeba go najpierw rozpakować (a geninitd domyślnie pakuje), a potem  
zamontować:

mkdir -p /tmp/initrd
mount -o loop /boot/obraz_rozpakowany /tmp/initrd

Jeżeli się nie powiedzie, znaczy, że masz initramfs

Więc kluczowe pytanie jest, czy to tak na prawdę jest initrd, czy  
initramfs i ja się skłaniam ku temu drugiemu, bo w taki sposób udało mi  
się fbsplasha bez problemu uruchomić (wszystkie potrzebne moduły satycznie  
wlinkowane i initramfs z tapetą i helperem, wygenreowany przez  
splash_geninitramfs i wywołany przez parametr initrd=/boot/fbslash.cpio.gz)

 Przerzuciłem S98 na S01 wtedy, gdy nie mogłem sobie poradzić z initrd i
 stwierdziłem że niech chociaż ten splash się pojawia nieco wcześniej...

Tutaj nie do końca rozumiem, o co loto, ale podjerzewam, że chodzi o  
magiczny numerek w kolejności odpalania SysV? Splash potem jest nieważny i  
jes userspace i da się go odpalić, nawet bez łatek na jajo. Więc to tam  
jest drobiazg. Ważne jest, żeby dało się jakoś na defautlowym jaju PLD  
odpalić splashe.

[EMAIL PROTECTED]
P.S.
Sry za toporność, szczególnie części z initrd/initramfs, ale to jest  
*kluczowe* dla rozwikłania tej zagadki :D
-- 
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering Yoda
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek Jacek Osiecki

On Mon, 3 Apr 2006, [EMAIL PROTECTED] wrote:


Dnia Mon, 03 Apr 2006 12:07:34 +0300, Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED]
napisał:



Aha - tu mamy małe nieporozumienie :) Ja nie używam initrd, tzn. używam
obecnie - tylko i wyłącznie do fbsplasha.



To teraz jestem skołowany. Czyli - masz na stałe wszystkie sterowniki
wkompilowane w jajo,


Wszystkie sterowniki, które są niezbędne do wystartowania filesystemu z
dysku - czyli filesystem dla / oraz sterownik IDE/SCSI/SATA.


a w initrd masz *tylko i wyłacznie* bitmapę i helpera z fbsplasha?


Tak.


Ale w initrd, czy w initramfs? Bo mi sie wydaje, że strzeliłeś
splsh_geninitramfs i podpinasz to jako parametr
initrd=/boot/costam przy bootowaniu jajka - tak ?


O, o - właśnie to :)
No widzisz, ja nawet nie rozróżniam initrd od initramfs :)
No question I don't use initrd


Ale nie dam głowy, na initrd się nie znam :)

No tak właśnie się obawiam i dlatego nie możemy się dogadać :D


Figures... :)


Pojawia mi się jeden komunikat z ACPI, a potem mryg i już jest tylko
splash.



No! Czyli odpalasz fbsplasha już na poziomie kernela zaraz przy starcie.


Bingo :)


Teraz kwestia kluczowa. Czytaj uważnie i nie pomyl terminologii :D Uwaga:
Jeżeli dobrze zrozumiałem powyższą uwagę, to masz wzsystkie potrzebne
sterowniki wkompilowane w jądro i nie potrzebujesz żadnych
initrd/initramfs żeby sytem wystartował? Tak?


Dokładnie. W modułach są tylko zabawki, typu dźwięk, drm, inne filesystemy
niż /.


Teraz tworzysz sobie obraz, z tapetami i z /sbin/splash_helper i podajesz
jako parametr initrd=/boot/obraz, czy gdzie tam ten obraz zrobiłeś, i
wtedy masz splasha przy starcie.


Tak.


Moim zdaniem, jeżeli Tobie pojawia się splash po *jednym* czy bardzo
niewielu komunikatach, to jest to *initramfs*, który podawany jest tym
samym parametrem, ale jest innego formatu i jest montowany *wcześniej*,
znacznie wcześniej, więc możliwe, że widzisz jeden lub bardzo mało
komunikatów, zanim ząłączy się tapeta splasha.


Ano właśnie.


Więc kluczowe pytanie jest, czy to tak na prawdę jest initrd, czy
initramfs i ja się skłaniam ku temu drugiemu, bo w taki sposób udało mi
się fbsplasha bez problemu uruchomić (wszystkie potrzebne moduły satycznie
wlinkowane i initramfs z tapetą i helperem, wygenreowany przez
splash_geninitramfs i wywołany przez parametr initrd=/boot/fbslash.cpio.gz)


Tak.

Natomiast co istotne, można sobie wrzucić initramfs bezpośrednio do kernela
- i wtedy nie będzie problemu z tym że w initrd potrzebne są inne rzeczy.
Za 2h będę w domu, to sprawdzę czy na pewno mi się pojawi splash bez
initrd=/boot/splash_initramfs - i dam znać.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla
(c) Tomasz Olbratowski 2004___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek [EMAIL PROTECTED]
Dnia Mon, 03 Apr 2006 17:17:40 +0300, Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED]  
napisał:

 O, o - właśnie to :)
 No widzisz, ja nawet nie rozróżniam initrd od initramfs :)
 No question I don't use initrd

Aaaarrrggghhh - aleś zamiesznaia narobił chopie :D Ja tu cięciwie truje  
cztery litery, a tu wychodzi, że nie ma o co...no łe - no to tak to ja też  
potrafię ;p

 Natomiast co istotne, można sobie wrzucić initramfs bezpośrednio do  
 kernela
 - i wtedy nie będzie problemu z tym że w initrd potrzebne są inne rzeczy.
 Za 2h będę w domu, to sprawdzę czy na pewno mi się pojawi splash bez
 initrd=/boot/splash_initramfs - i dam znać.

Nie testowałem, ale IMHO powinno ruszyć bez parametru initrd, jeżeli masz  
wkompilowane w kernel.

Natomiast pojawiają się problemy ze zrobieniem tego 'the right' way. Bo z  
jednej strony można by wkompilowywać przy budowaniu PLD-owego jajka  
jakiegoś fbsplasha na stałe, ale:
1. bez możliwości konfiguracji, czyli ustalmy jeden, PLD-owy fbsplash i on  
jest na stałe w jajku
2. nie jestem przekonany, czy initramfs + initrd da się naraz uruchomić  
(czyli najpierw initramfs tylko do fbsplasha, a potem initrd do reeszty)
3. musielibyśmy uruchamiać system zawsze z vesafb, a to jest evil(TM)

Ad2.
Let me rephraze that - w zasadzie jestem przekonany, że tego się nie da  
zrobić, bo initramfs spełnia rolę initrd, więc nie sądze, żeby dało się  
najpierw 'oszukać' jajko, że mamy wkompilwany obraz initramfs, a za chwilę  
wołać moduły z initrd.

W zasadzie EOT w tym miejscu i jesteśmy back to square one.

[EMAIL PROTECTED]
-- 
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering Yoda
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: Ruby-gnome2 i pango

2006-04-03 Wątek Liliana Ziolek
On 4/3/06, Tomasz Wittner [EMAIL PROTECTED] wrote:
 Oba się budują, gnome-art się uruchamia i coś tam działa. Mam nadzieję, że
 sobie teraz poradzisz.

Ja sobie poradziłam jeszcze zanim napisałam na tą listę.
Zgłosiłam konkretne miejsce gdzie coś jest nie tak na FTP. Czy ktoś
coś z tym zrobi czy nie (skoro spec jest ok, to może puści zlecenia
przebudowania pakietu na FTP?) mnie już nie robi różnicy.


--
Pozdrawiam,
Liliana
Write your code as if the person maintaining it is a homicidal maniac
who knows where you live.
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek Jacek Osiecki

On Mon, 3 Apr 2006, [EMAIL PROTECTED] wrote:


Dnia Mon, 03 Apr 2006 17:17:40 +0300, Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED]
napisał:



O, o - właśnie to :)
No widzisz, ja nawet nie rozróżniam initrd od initramfs :)
No question I don't use initrd



Aaaarrrggghhh - aleś zamiesznaia narobił chopie :D Ja tu cięciwie truje
cztery litery, a tu wychodzi, że nie ma o co...no łe - no to tak to ja też
potrafię ;p


No widzisz, tylko że u mnie dopiero przy splashutils 1.1.9.10 ruszyło -
wcześniej dostawałem kernel panic...
W każdym razie sorry za zamieszanie :(


- i wtedy nie będzie problemu z tym że w initrd potrzebne są inne rzeczy.
Za 2h będę w domu, to sprawdzę czy na pewno mi się pojawi splash bez
initrd=/boot/splash_initramfs - i dam znać.



Nie testowałem, ale IMHO powinno ruszyć bez parametru initrd, jeżeli masz
wkompilowane w kernel.


I jakoś nie do końca ruszyło... Ale już chyba nie mam sił więcej próbować :-/


Natomiast pojawiają się problemy ze zrobieniem tego 'the right' way. Bo z
jednej strony można by wkompilowywać przy budowaniu PLD-owego jajka
jakiegoś fbsplasha na stałe, ale:
1. bez możliwości konfiguracji, czyli ustalmy jeden, PLD-owy fbsplash i on
jest na stałe w jajku
2. nie jestem przekonany, czy initramfs + initrd da się naraz uruchomić
(czyli najpierw initramfs tylko do fbsplasha, a potem initrd do reeszty)
3. musielibyśmy uruchamiać system zawsze z vesafb, a to jest evil(TM)


No tak - biorąc to wszystko pod uwagę to szanse na fbsplash firmowo w PLD są
raczej nikłe. Co nie zmienia faktu, że zdecydowanie trzeba podnieść
splashutils do tej wersji którą podrzuciłem - bo jak ktoś będzie chciał
sobie użyć fbsplasha to obecne narzędzia tylko go doprowadzą do rozpaczy
(tak jak mnie ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla
(c) Tomasz Olbratowski 2004___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: SPECS: k3b.spec - added BR: growisofs = 5.10 - added BR: dvd+rw-t...

2006-04-03 Wątek Krystian Tomczyk
Dnia 02-04-2006, nie o godzinie 23:10 +0200, Sławomir Paszkiewicz
napisał(a):
 Cytowanie Arkadiusz Patyk [EMAIL PROTECTED]:
 
  On Sun, 02 Apr 2006 21:37:26 +0300, you wrote:
 
  Dnia Sun, 02 Apr 2006 22:32:29 +0300, Arkadiusz Patyk [EMAIL PROTECTED]
  napisał:
 
  a ja nie mam nagrywarki DVD tylko CDR i po co mi te programy
  w systemie z k3b?
 
  Paczki w PLD budowane są z najszerszą funkcjonalnością, jaka jest możliwa,
  a potem w miarę możliwości dzielone na podpaczki. Jak nie chcesz mieć tego
  w systemie, to zbuduj sobie z odpowiednimi przełacznikami.
 
[...]
Ale dodanie tego R do budowania nie powoduje, że się zmienia
funkcjonalność k3b. Ja mam k3b budowane bez tego R a mogę nagrywać DVD.
Jak ktoś ma k3b i problemy z nagrywaniem DVD w k3b to może:
1. wpisać w google: k3b nagrywanie dvd
2. zobaczyć w opcjach k3b - programy, że są jakieś niewykryte programy
i moze je uzupełnić.
Zgoda na dodanie tego R żeby instalowany k3b miał większą funkcjonalność
IMO pociągała by za sobą (jako logiczne następstwa takiego myślenia)
dodanie do np. apacha R na wszystkie jego moduły, żeby miał najszerszą
funkcjonalność...
BPMSPANC
-- 
Pozdrawiam
Krystian T

errare humanum est...


___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


buildlogs.pld-linux.org: Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds

2006-04-03 Wątek Tomasz Wittner
Kiedyś dawało się znaleźć ca co drugiego interesującego buildloga (część gdzieś
ginęła - akurat ta część, której najbardziej potrzebowałem) - teraz, jedyne co
udaje mi się znaleźć, to
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in 
/home/services/httpd/html/pld-buildlogs/index.php on line 820
-- 
Tomasz Wittner
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: splashutils 1.1.9.10

2006-04-03 Wątek Lukasz Glebicki
On Monday 03 April 2006 09:19, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Dodałem patcha do repo, dzieki. Aktualnie czeka mnie boot i sprawdzenie 
fbsplasha z kernelem-preempt-2.6.16.1 z vesafb-tng.

Nie zmienialem initrd, splash sie odpali jako pierwszy z rc-scripts.

pozdrawiam

-- 
Łukasz Głębicki  mail/rot13:[EMAIL PROTECTED]  PLD/Linux Team
gg:246267Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


Re: budowanie btsco.spec - wywala sie

2006-04-03 Wątek Łukasz Maśko
Dnia wtorek, 4 kwietnia 2006 00:19, Michał Panasiewicz napisał:
 make: Entering directory `/usr/src/linux-2.6.14.7'
 make: Leaving directory `/usr/src/linux-2.6.14.7'
 + /usr/bin/make -C /usr/src/linux modules CC=athlon-pld-linux-gcc
 CPP=athlon-pld-linux-gcc -E M=/home/users/adi/rpm/BUILD/btsco-0.4/kernel
 O=/home/users/adi/rpm/BUILD/btsco-0.4/kernel
 make: Entering directory `/usr/src/linux-2.6.14.7'
   CC [M]  /home/users/adi/rpm/BUILD/btsco-0.4/kernel/btsco.o
 /bin/sh: scripts/basic/fixdep: not found
 make[2]: *** [/home/users/adi/rpm/BUILD/btsco-0.4/kernel/btsco.o] Error
 127
 make[1]: *** [_module_/home/users/adi/rpm/BUILD/btsco-0.4/kernel] Error
 2
 make: *** [modules] Error 2
 make: Leaving directory `/usr/src/linux-2.6.14.7'
 błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.67477 (%build)

Patch z załącznika powinien załatwić sprawę.
-- 
Łukasz Maśko   GG:   2441498_o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl ICQ: 146553537/\\
Registered Linux User #61028   JID: [EMAIL PROTECTED]   _\_V
Index: btsco.spec
===
RCS file: /cvsroot/SPECS/btsco.spec,v
retrieving revision 1.3
diff -u -r1.3 btsco.spec
--- btsco.spec	3 Dec 2005 10:39:19 -	1.3
+++ btsco.spec	3 Apr 2006 22:31:09 -
@@ -102,23 +102,32 @@
 	if [ ! -r %{_kernelsrcdir}/config-$cfg ]; then
 		exit 1
 	fi
-	rm -rf include
-	install -d include/{linux,config}
-	ln -sf %{_kernelsrcdir}/config-$cfg .config
-	ln -sf %{_kernelsrcdir}/include/linux/autoconf-$cfg.h include/linux/autoconf.h
-	ln -sf %{_kernelsrcdir}/include/asm-%{_target_base_arch} include/asm
-	ln -sf %{_kernelsrcdir}/Module.symvers-$cfg Module.symvers
-	touch include/config/MARKER
+	install -d o/include/linux
+	ln -sf %{_kernelsrcdir}/config-$cfg o/.config
+	ln -sf %{_kernelsrcdir}/Module.symvers-$cfg o/Module.symvers
+	ln -sf %{_kernelsrcdir}/include/linux/autoconf-$cfg.h o/include/linux/autoconf.h
+%if %{with dist_kernel}
+	%{__make} -C %{_kernelsrcdir} O=$PWD/o prepare scripts
+%else
+	install -d o/include/config
+	touch o/include/config/MARKER
+	ln -sf %{_kernelsrcdir}/scripts o/scripts
+%endif
 
 	# patching/creating makefile(s) (optional)
 	%{__make} -C %{_kernelsrcdir} clean \
 		RCS_FIND_IGNORE=-name '*.ko' -o \
-		M=$PWD O=$PWD \
+		SYSSRC=%{_kernelsrcdir} \
+		SYSOUT=$PWD/o \
+		M=$PWD O=$PWD/o \
 		%{?with_verbose:V=1}
 	%{__make} -C %{_kernelsrcdir} modules \
 		CC=%{__cc} CPP=%{__cpp} \
-		M=$PWD O=$PWD \
+		SYSSRC=%{_kernelsrcdir} \
+		SYSOUT=$PWD/o \
+		M=$PWD O=$PWD/o \
 		%{?with_verbose:V=1}
+
 	for mod in *.ko; do
 		mod=$(echo $mod | sed -e 's#\.ko##g')
 		mv $mod.ko ../$mod-$cfg.ko
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


anoncvs ;)

2006-04-03 Wątek Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Testowo zostal udostepniony anoncvs.

Więc - w razie padu cvsa, a także do anonimowego korzystania - powinno
wsio działać ;)
adres:
:pserver:[EMAIL PROTECTED]:/cvsroot

synchronizuje się z opóźnieniem, wiec najaktualniejsze zmiany mogą nie
byc dostępne, ale.. pracujemy nad tym ;)

-- 
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX  Linux administrator,  Adam Mickiewicz University WMiI
PLD Linux Developer  HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
JID: [EMAIL PROTECTED] e-mail: [EMAIL PROTECTED]
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl


AC: branching - update

2006-04-03 Wątek Marcin Król
 Under http://ep09.pld-linux.org/~arekm/ac-branch.txt there is a list of 
 packages which will be branched from specified revision from HEAD (branching 
 will be done by date).

The list prepared by arekm is no longer valid because some newer
packages were moved to main. Also there is no actual list ATM because
some packages will be moved to main in next few days.

If nothing bad will happen branching will be done this weekend (april
8-9th) based on contents of main Ac tree. Branching will not be done by
date as arekm wrote but by auto-ac tags from which packages in main were
built.

Please do not send anything to ready tree after april 6th. Also do not
move any packages from ready to main after this point.

 Some specs already have AC-branch - these will not be touched.

Thats still true.

 Some will be 
 deleted on HEAD (these which are obsolete in Th like X11.spec).

I'm not thinking about this right now. Anyone want to help with this
when branching will be finished?

 AC builders (ac-ready) will be blocked to allow AC-branch builds only.

Thats still true.

M.
___
pld-devel-pl mailing list
pld-devel-pl@lists.pld-linux.org
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-devel-pl