Re: Nasza strona WWW

2004-12-19 Wątek Miesiu
Dnia czw 16. grudnia 2004 22:54, Sławomir Kawała napisał:
> >  Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
> >  naturalną..
>
> DSL to tylko technologia .. dzieli sie m.in. na sdsl, adsl, idsl, hdsl i
> inne (google.com)... u tepsy jest adsl - tak i jest to za malo.

Ja mam z tepsy to co tepsa nazywa DSL-1MB

Miesiu


-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-17 Wątek Roman Werpachowski
On Thu, 16 Dec 2004, Sławomir Kawała wrote:
On Wed, 15 Dec 2004 23:33:08 +0100
Miesiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
 Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
 naturalną..
DSL to tylko technologia .. dzieli sie m.in. na sdsl, adsl, idsl, hdsl i
inne (google.com)... u tepsy jest adsl - tak i jest to za malo.
Jak to za mało? Ja mogę się z pracy logować na ssh do domu, więc serwer
jak w  strzelił.
--
/--\
| http://www.cft.edu.pl/~roman |
\--/___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-16 Wątek Dawid Per

[EMAIL PROTECTED] napisal dnia  2004-12-13 14:43:
więc nie pozostaje
mi nic innego jak zaprosic cie do prac nad dokumentacją, każda para
rąk jest mile widziana.
Paweł Kwiatkowski
 

Wiec moze pokrotce opisze jak ja bym to widzial od strony systemowej:
Do kazdego artykulu (manuala, howto czy jak to sobie nazwiemy) mozna 
dodac komentarz lub pytanie. Juz wyjasniam czemu osobno:
Komentarz - to cos w rodzaju tego co mozna spotkac na php.net -> inne 
sposoby instalacji lub zastosowania, jakies porady. Pytania  to wiadomo.

Artykul moglby dodac kazdy,  jednak  poza  tymi dodanymi przez pewna 
okreslona grupe uzytkownikow, byly by one moderowane ( nie ukazaly by 
sie do czasu akceptacji). Oczywiscie kazdy dodajacy mialby mozliwosc 
edycji swojego artykulu (a moderatorzy wszystkich).

Do kazdego artykulu mozna by takze dodawac pliki (np. zmodyfikowane 
pliki konfiguracyjne zbyt dlugie aby je wklejac).

Komentarze, pytania oraz odpowiedzi do nich moglby dodawac kazdy (tutaj 
zastanawiam sie nad mozliwoscia edycji dla userow - napewno instnialaby 
dla moderatorow).

Tak to przedstawia sie w wielkim skrocie.
Wiem, ze funkcje FAQ (czyli opisanych przezemnie pytan i odpowiedz) 
pelni lista pld-users i napewno nie chcialbym odbierac jej tej funkcji, 
jednak dodanie tej opcji  spowodowalo by, iz wszystkie napisane o PLD 
teksty mozna by znalezc w jednym miejscu.

Oczywiscie jak juz wyzej sie zaoferowalem - jestem gotowy napisac taki 
(lub zgodny z ustalonymi wymaganiami) system, a takze jesli zaszlaby 
taka potrzeba hostowac go.
Prosilbym wszystkich o opinie i komentarze do tekstu powyzej, moze ktos 
ma jeszcze jakies propozycje lub cos wydaje mu sie niepotrzebne ??

pozdrawiam
Dawid Per
--
gg: 996994
mail: [EMAIL PROTECTED]

--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.296 / Virus Database: 265.5.0 - Release Date: 2004-12-09
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-16 Wątek niewod
On Mon, 13 Dec 2004, Dawid Per wrote:

> 
> 
> Dawid Per napisal dnia  2004-12-12 16:02:
> 
> >[a tu pare maili]
> >
> Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'. A potem narzekanie, ze PLD 
> trudne, ze malo userow. Jak do czegos nie ma odpowiedniej dokumentacji 
> to nie za duzo ludzi odwazy sie tego uzywac. Wg mnie zostawiajac 
> dokumentacje w takim stanie jak jest teraz (niekompletna i czasem dosc 
> przestarzala) odcina sie 'nowych' od PLD, bo oni raczej pojda tam gdzie 
> dostana podane wszystko na talerzu - czy to przez sama dystrybucje (jak 
> np. Mandrake) czy przez ogolnie dostepne artykuly, dokumentacje, 
> tutoriale i howto (tych jest masa do innych dystrybucji a czegos dobrego 
> naprawde trudno znalezc - a zeby to zrobic trzeba sie pare godzin 
> naszukac - zamiast udac sie natychmiast do oficjalnej dokumentacji i 
> znalezc odpowiedz na swoje pytania.
> 
Ale Ty zapominasz, że PLD to taka Sarmacka Dystrybucja, "Dla szlachty, przez
szlachtę" i żaden tam chłop, czy żyd nie powinien jej używać (nie mowiąć już
o jakiś pludrakach co to jajca na wieszchu noszą :). I tak naprawdę celowo
dokumentacja jest taka. To I test, jak umiesz sobie poradzić, to może jesteś
godny jej używania. 

Wawrzyniec, 
żeby nie było szlachcic z krwi i kości, z drzewem genealogicznym
sięgającym I Rzeczypospolitej. Warchoł niższego poziomu.

Ps.
Chyba wiadomo, czyimi utworami natchnięty jest ten mail. (I proszę go
traktować z przymróżeniem oka, jeden warcholski flejm na tydzień wystarczy).
Waw

-- 
  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
vel LarryN  WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php
   PhD student @JID: [EMAIL PROTECTED]
Wroclaw University of TechnologyTEL: +48(071)320-2894

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-16 Wątek Sławomir Kawała
On Wed, 15 Dec 2004 23:33:08 +0100
Miesiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
>  naturalną..

DSL to tylko technologia .. dzieli sie m.in. na sdsl, adsl, idsl, hdsl i
inne (google.com)... u tepsy jest adsl - tak i jest to za malo.

-- 
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net
GSM: (0)601-398-348

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-15 Wątek Miesiu
Dnia pon 13. grudnia 2004 21:08, Sławomir Kawała napisał:
> >  tylko biuro i będzie prosta strona www z dsl -1MB
>
> I oczywiscie chodzi o adsl z tepsy ? :-)

Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią 
naturalną..

Miesiu

-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux 









.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Roman Werpachowski
On Mon, 13 Dec 2004 [EMAIL PROTECTED] wrote:

Ale Ty zapominasz, że PLD to taka Sarmacka Dystrybucja, "Dla szlachty, przez
szlachtę" i żaden tam chłop, czy żyd nie powinien jej używać (nie mowiąć już
o jakiś pludrakach co to jajca na wieszchu noszą :). I tak naprawdę celowo
dokumentacja jest taka. To I test, jak umiesz sobie poradzić, to może jesteś
godny jej używania.
Jak Ci brakuje dokumentacji, to ją napisz/popraw.
--
/--\
| http://www.cft.edu.pl/~roman |
\--/___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Dariusz Laskowski
On Mon, 13 December 2004 19:13:12 +0100, Miesiu wrote:

 chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat nowej strony
 - w jakiej technologii i gdzie miałaby się znajdować?

>>> A jakie są wymagania sprzętowe?

>> Bardzo zależne od umiejętności admina. Generalnie duże,
>> ale po odpowiednim tuningu może je mocno zmnieszyć.
>> Ważne, żeby pamięci było dużo.

> Konkrety poproszę

Właściciel/opiekun maszyny musi np. umieć zainstalować PLD (taki test)?

> bo nie wiem czy nie tracimy czasu.

Chyba tracicie? :->

-- 
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl   ...nigdy nie wiadomo, czy boty nie wymknęły
ci się spod kontroli i nie zaczęły rozmnażać.
  Jacek Popławski

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Sławomir Kawała
On Mon, 13 Dec 2004 19:13:12 +0100
Miesiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  tylko biuro i będzie prosta strona www z dsl -1MB 

I oczywiscie chodzi o adsl z tepsy ? :-)

-- 
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net
GSM: (0)601-398-348

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek niewod
On Mon, 13 Dec 2004, Roman Werpachowski wrote:
 
> Jak Ci brakuje dokumentacji, to ją napisz/popraw.

Przecież pisałem, że należy to traktować to z przymróżeniem ok. :)

Ale może jednak coś w tym jest?

Swoją drogą jak tylko coś robię ciekawego w PLD staram się to zapisać.
Teraz w ramach nauki przerabiam sobie java-jre speca, tylko mam dziwne błąd,
choć nigdzie błędu nie ma. Jak mi wyjdzie to nie omieszkam to opisać. Nawet
jeżeli zostanę o to opierniczony, jak ostatnio z fontami MS. :)

Wawrzek
-- 
  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
vel LarryN  WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php
   PhD student @JID: [EMAIL PROTECTED]
Wroclaw University of TechnologyTEL: +48(071)320-2894

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Miesiu
Dnia pon 13. grudnia 2004 08:47, Jacek Konieczny napisał:
> > > W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> > > utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> > > się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> > > znajdować?
> >
> > A jakie są wymagania sprzętowe?
>
> Bardzo zależne od umiejętności admina. Generalnie duże, ale po
> odpowiednim tuningu może je mocno zmnieszyć. Ważne, żeby pamięci było
> dużo.


Konkrety poproszę bo nie wiem czy nie tracimy czasu.  U mnie w robocie stoi w 
miarę mało obciążony komp - tylko biuro i będzie prosta strona www z dsl -1MB 
ale w cale się nie dziwię że PLD na takie problemy bo nawet nikt z 
dotychczasowych osób od strony nie umie podać konkretu co do wymagać 
sprzętu/łącza/inne.


Pozdrawiam
Miesiu
-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Łukasz Gandecki
Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 15:19, Dawid Per napisał:

> Tak to przedstawia sie w wielkim skrocie.


Popieram taki pomysł.

> Oczywiscie jak juz wyzej sie zaoferowalem - jestem gotowy napisac taki
> (lub zgodny z ustalonymi wymaganiami) system, a takze jesli zaszlaby
> taka potrzeba hostowac go.
> Prosilbym wszystkich o opinie i komentarze do tekstu powyzej, moze ktos
> ma jeszcze jakies propozycje lub cos wydaje mu sie niepotrzebne ??

To świetnie, zapraszam na [EMAIL PROTECTED] i zachęcam do ponownego 
wysłania tego listu właśnie tam. Nie ma tam zbyt dużego ruchu więc każda 
propozycja pownna być poważnie przedyskutowana. :)

-- 
Pozdrawiam, | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG
gg: 696 | JID: [EMAIL PROTECTED]


pgpz6XF2VykeD.pgp
Description: PGP signature
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


[OT] Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Paweł Żurowski
Dnia 13-12-2004, pon o godzinie 14:25 +0100, [EMAIL PROTECTED]
napisał(a):
> [...] PLD to taka Sarmacka Dystrybucja, "Dla szlachty, przez
> szlachtę" i żaden tam chłop, czy żyd nie powinien jej używać (nie mowiąć już
> o jakiś pludrakach co to jajca na wieszchu noszą :). I tak naprawdę celowo
> dokumentacja jest taka. To I test, jak umiesz sobie poradzić, to może jesteś
> godny jej używania. 
> 
> Wawrzyniec, 

!fortune ;)

pozdrawiam
-pawel
-- 
Pawel Zurowski



___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek qwiat
> Dawid Per napisal dnia  2004-12-12 16:02:

> Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'.
Nie prawda

(...)
>Wg mnie zostawiajac 
> dokumentacje w takim stanie jak jest teraz (niekompletna i czasem
dosc 
> przestarzala) odcina sie 'nowych' od PLD, bo oni raczej pojda tam
gdzie 
> dostana podane wszystko na talerzu
Racja, ale chyba nie jest az tak zle, ciagle są ludzie z nowymi
pomyslami i checiami. Widze że do nich nalezysz, więc nie pozostaje
mi nic innego jak zaprosic cie do prac nad dokumentacją, każda para
rąk jest mile widziana.

Paweł Kwiatkowski



___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-13 Wątek Dawid Per

Dawid Per napisal dnia  2004-12-12 16:02:
[a tu pare maili]
Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'. A potem narzekanie, ze PLD 
trudne, ze malo userow. Jak do czegos nie ma odpowiedniej dokumentacji 
to nie za duzo ludzi odwazy sie tego uzywac. Wg mnie zostawiajac 
dokumentacje w takim stanie jak jest teraz (niekompletna i czasem dosc 
przestarzala) odcina sie 'nowych' od PLD, bo oni raczej pojda tam gdzie 
dostana podane wszystko na talerzu - czy to przez sama dystrybucje (jak 
np. Mandrake) czy przez ogolnie dostepne artykuly, dokumentacje, 
tutoriale i howto (tych jest masa do innych dystrybucji a czegos dobrego 
naprawde trudno znalezc - a zeby to zrobic trzeba sie pare godzin 
naszukac - zamiast udac sie natychmiast do oficjalnej dokumentacji i 
znalezc odpowiedz na swoje pytania.

pozdrawiam.
--
gg: 996994
mail: [EMAIL PROTECTED]

--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.296 / Virus Database: 265.5.0 - Release Date: 2004-12-09
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Jacek Konieczny
On Sun, Dec 12, 2004 at 12:54:31PM +0100, Miesiu wrote:
> > W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> > utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> > się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> > znajdować?
> 
> A jakie są wymagania sprzętowe?

Bardzo zależne od umiejętności admina. Generalnie duże, ale po
odpowiednim tuningu może je mocno zmnieszyć. Ważne, żeby pamięci było
dużo.

Pozdrowienia,
Jacek

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Miesiu
Dnia nie 12. grudnia 2004 15:16, Lukasz Glebicki napisał:
> > To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> > microsoftu?
>
> Na IIS 6.0. Tylko, że za serwerem HTTP stoi farma serwerów linuxowych z
> proxy cache .



No więc właśnie - linux to linux i już



-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux 












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Witek Bałaban
Wieslaw Kierbedz wrote:
.
| Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
.
| A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i
| zorientowani w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel..
.
No właśnie, czy dyskusja na pld-users ma jakikolwiek sens (znaczy wpływ 
na decyzje) ?


Sorki... właśnie eksperymentuję z PGP
---
Pozdrawiam
Witek
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Adam Gapiński
Osóbka znana jako Witek Bałaban, wystukała:
> -BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
> Hash: SHA1
>
> Wieslaw Kierbedz wrote:
> .
>
> | Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
>
> .
>
> | A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i
> | zorientowani w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel.
>
> .
>
> No właśnie, czy dyskusja na pld-users ma jakikolwiek sens (znaczy
> wpływ na decyzje) ?
>
Gdyby miała mieć to bym siedział cicho ;) 

pozdrawiam
-- 
Adam Gapiński : adas-news (at) artikon (dot) one (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Witek Bałaban
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
Wieslaw Kierbedz wrote:
.
| Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
.
| A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i
| zorientowani w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel.
.
No właśnie, czy dyskusja na pld-users ma jakikolwiek sens (znaczy
wpływ na decyzje) ?
Pozdrawiam
Witek
-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.2.6 (GNU/Linux)
Comment: Using GnuPG with Thunderbird - http://enigmail.mozdev.org
iD8DBQFBvKnhrptGx2YrGkERAiKQAJwL2A44QoXZb5fgSZUgzEs6pPLNfACfR1g+
TNdbOnpR0I/IBYtl3sSk4BI=
=TPQc
-END PGP SIGNATURE-
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Michal Chruszcz
It seems like on Sunday 12 of December 2004 16:16, Piotr Wawrzyniak typed:
> On Sunday 12 of December 2004 14:30, Michal Kochanowicz wrote:
> > On Sun, Dec 12, 2004 at 02:27:02PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:
> > > E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać,
> > > żeby ludzie
> >
> > Server: Apache/1.3.29 (Unix) mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7d
> >
> > Co to jest?
>
> Według http://uptime.netcraft.net jest to Solaris.
#v+
[EMAIL PROTECTED]:~$ echo -e 'GET / HTTP/1.0\n'|nc localhost 80|grep Apache
Server: Apache/2.0.52 (Unix) PHP/5.0.2
#v-
O jaaa, to ja cały czas pracuję na Solarisie?!
-- 
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Wieslaw Kierbedz
Wieslaw Kierbedz napisał(a):
Marek Ciesielski napisał(a):
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam
[...]
pozdrawiam,
 

Ja bardzo, ale to bardzo przepraszam.
ALE.
Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
Przeczytaj wymądrzania w gałązkach tego wątku.
To mnie dopiero irytuje.
"Poważny projekt, niepoważni developerzy, ja sądzę, ja myślę, ja 
myślałem," itp.
90% to pierdoły.
P.S. Mam na myśli wypowiedzi, które jeszcze się wątku trzymają - te o 
serwerach na dyskietkach, to już "no comments".
I znowu Pozdrawiam
--
WK

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Wieslaw Kierbedz
Marek Ciesielski napisał(a):
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam 

[...]
pozdrawiam,
 

Ja bardzo, ale to bardzo przepraszam.
ALE.
Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
Przeczytaj wymądrzania w gałązkach tego wątku.
To mnie dopiero irytuje.
"Poważny projekt, niepoważni developerzy, ja sądzę, ja myślę, ja 
myślałem," itp.
90% to pierdoły.
A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i zorientowani 
w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel.
Też czytam, choć się nie odzywam. Tym razem się włączam, bo mnie krew 
zalewa od nastoletniego pier... (w większości odpowiedzi).
Pozdrawiam Wszystkich
--
WK

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Piotr Wawrzyniak
On Sunday 12 of December 2004 14:30, Michal Kochanowicz wrote:
> On Sun, Dec 12, 2004 at 02:27:02PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:
> > E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać, żeby
> > ludzie
>
> Server: Apache/1.3.29 (Unix) mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7d
>
> Co to jest?

Według http://uptime.netcraft.net jest to Solaris.

-- 
Piotr Wawrzyniak
PhD student
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
JabberID [EMAIL PROTECTED]

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Lukasz Glebicki
On Sunday 12 of December 2004 15:20, Michal 'lipek' Lipka wrote:
>  www.microsoft.com 80

Faktycznie. Mój błąd. 

pozdrawiam
-- 
Łukasz Głębicki [EMAIL PROTECTED]
gg:246267  Linux Registered User #318551

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek niewod
On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> 
> 
> On Sun, 12 Dec 2004, Miesiu wrote:
> >
> > To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> > microsoftu?
> >
Dobra, ale ja myślałem, że PLD to poważny projekt :)
A co do zaufania to przesadziłem. B ędą się z nas śmiali i może to nie takie
ważne, to w końcu ilość tam deweloperów można przez to stracić. Bo tacy
zawodnicy uznają, że jak PLD nie umie sobie serwera postawić, to po co się w
to bawić.

-- 
  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
vel LarryN  WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php
   PhD student @JID: [EMAIL PROTECTED]
Wroclaw University of TechnologyTEL: +48(071)320-2894

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Dawid Per
A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy 
planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy 
? Wiem, że taka dyskusja była niedawno i padły głosy, że wprowadziło by 
to tylko zamieszanie  - ale z tym zamierzam się kłócić, od dawna taki 
system funkcjonuje na www.php.net i spełnia tam świetną rolę (czasem 
więcej można się dowiedzieć z komentarzy dodawanych przez userów niż 
samej dokumentację. Fajnie było by więc i w docsach pld coś takiego 
wprowadzić.

pozdro
--
gg: 996994
mail: [EMAIL PROTECTED]

--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.296 / Virus Database: 265.5.0 - Release Date: 2004-12-09
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Michal 'lipek' Lipka


On Sun, 12 Dec 2004, Lukasz Glebicki wrote:

> On Sunday 12 of December 2004 14:47, Miesiu wrote:
>
> > To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> > microsoftu?
>
> Na IIS 6.0. Tylko, że za serwerem HTTP stoi farma serwerów linuxowych z proxy
> cache .
>
> Spawdź sobie telnetem, tylko nie dziś, bo coś nie działa ;-)
>
> telnet www.microsoft.com
> Trying 207.46.156.220.23...

 bo chyba telnet www.microsoft.com 80

lipek

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Dawid Per

[EMAIL PROTECTED] napisal dnia  2004-12-12 15:58:
On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:
 

On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:
   

A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
 

[ciach]
popieram
wstawiać mogliby tylko zarejestrowani użytkownicy.a jakby coś było nie
halo to zawsze można komentarz wykasować. ale nie sądzę żeby ktoś był na
tyle głupi żeby zamieszczać jakieś pierdoły
pozdrawiam
lipek
   

To może jakąs wikipedię? Taka forma chyba odpowiada sposobowi w jaki
większość deweloperów wyobraża sobie rozwój PLD. Oczywiście wiki może
istanieś obok oficjalnej dokumentacji. 
 

Forma juz nie musi byc konkretna, chodzilo mi konkretnie o pomysl. Jesli 
bylo po potrzeba moge napisac taki system a takze go hostowac.

pozdrawiam
--
gg: 996994
mail: [EMAIL PROTECTED]

--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.296 / Virus Database: 265.5.0 - Release Date: 2004-12-09
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek niewod
On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> 
> 
> On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:
> 
> >
> > A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
> > planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
> > Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
> [ciach]
> 
> popieram
> wstawiać mogliby tylko zarejestrowani użytkownicy.a jakby coś było nie
> halo to zawsze można komentarz wykasować. ale nie sądzę żeby ktoś był na
> tyle głupi żeby zamieszczać jakieś pierdoły
> pozdrawiam
> lipek

To może jakąs wikipedię? Taka forma chyba odpowiada sposobowi w jaki
większość deweloperów wyobraża sobie rozwój PLD. Oczywiście wiki może
istanieś obok oficjalnej dokumentacji. 
-- 
  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
vel LarryN  WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php
   PhD student @JID: [EMAIL PROTECTED]
Wroclaw University of TechnologyTEL: +48(071)320-2894

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Miesiu
Dnia sob 11. grudnia 2004 23:42, Adam Gapiński napisał:
> Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...

Jakiś argument poza (nie)słusznymi ambicjami???


Miesiu

-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux 












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Michal 'lipek' Lipka


On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:

>
> A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
> planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
> Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
[ciach]

popieram
wstawiać mogliby tylko zarejestrowani użytkownicy.a jakby coś było nie
halo to zawsze można komentarz wykasować. ale nie sądzę żeby ktoś był na
tyle głupi żeby zamieszczać jakieś pierdoły
pozdrawiam
lipek

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Lukasz Glebicki
On Sunday 12 of December 2004 14:47, Miesiu wrote:

> To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> microsoftu?

Na IIS 6.0. Tylko, że za serwerem HTTP stoi farma serwerów linuxowych z proxy 
cache .

Spawdź sobie telnetem, tylko nie dziś, bo coś nie działa ;-)

telnet www.microsoft.com
Trying 207.46.156.220.23...

pozdrawiam
-- 
Łukasz Głębicki [EMAIL PROTECTED]
gg:246267  Linux Registered User #318551

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Michal Kochanowicz
On Sun, Dec 12, 2004 at 02:27:02PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:
> E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać, żeby ludzie 

Server: Apache/1.3.29 (Unix) mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7d

Co to jest?

-- 
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= [EMAIL PROTECTED] =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--
--==--==--==--==--==-- Vodka. Connecting people.--==--==--==--==--==--
A chodzenie po górach SSIE!!!

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Miesiu
Dnia nie 12. grudnia 2004 13:45, [EMAIL PROTECTED] napisał:
> > No właśnie to są te ambicje.
>
> Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
> nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
> zasobów?



To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż 
microsoftu?

Miesiu
-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Mandrake Linux 10,000












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Michal 'lipek' Lipka


On Sun, 12 Dec 2004, Miesiu wrote:

> Dnia nie 12. grudnia 2004 13:45, [EMAIL PROTECTED] napisał:
> > > No właśnie to są te ambicje.
> >
> > Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
> > nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
> > zasobów?
>
>
>
> To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> microsoftu?
>

równajmy do góry nie do dołu...
a już na pewno nie do microsoftu ;P
lipek

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Piotr Wawrzyniak
On Sunday 12 of December 2004 13:45, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
> nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
> zasobów?

E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać, żeby ludzie 
nie mieli zaufania do tego systemu. O niczym to nie świadczy, ale to tylko 
moje zdanie.
-- 
Piotr Wawrzyniak
PhD student
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
JabberID [EMAIL PROTECTED]

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Miesiu
Dnia sob 11. grudnia 2004 20:59, Marek Ciesielski napisał:
> Witam,
> Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
> skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
> wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
> wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.

W tej chwili to nic nie jest wyświetlane...





> W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> znajdować?

A jakie są wymagania sprzętowe?

Miesiu




-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek niewod
On Sun, 12 Dec 2004, Miesiu wrote:
 
> No właśnie to są te ambicje.
Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
zasobów?
-- 
  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
vel LarryN  WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php
   PhD student @JID: [EMAIL PROTECTED]
Wroclaw University of TechnologyTEL: +48(071)320-2894

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Miesiu
Dnia nie 12. grudnia 2004 13:18, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Miesiu, wystukała:
> > Dnia sob 11. grudnia 2004 23:42, Adam Gapiński napisał:
> > > Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
> >
> > Jakiś argument poza (nie)słusznymi ambicjami???
>
> np:
> $ telnet www.gentoo.org 80
> Trying 66.45.74.45.80...
> [...]
> Apache/2.0.52 (Gentoo/Linux) mod_fastcgi/2.4.2 Server at
> www.gentoo.org Port 80
>
> $ telnet www.debian.org 80
> Trying 194.109.137.218.80...
> [...]
> Server: Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux PHP/4.1.2
>
> A stronę www dystrybucji PLD będziemy mieć na np. Auroksie :(

No właśnie to są te ambicje.  Dla mnie to może stać nawet na Spectrum byle był 
tam linux i dostęp i wreszcie ktoś zrobił ISO bo z sieci to ja nie 
zainstaluję.


Miesiu


-- 
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b

--==> Powered by Linux












.

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-12 Wątek Adam Gapiński
Osóbka znana jako Miesiu, wystukała:
> Dnia sob 11. grudnia 2004 23:42, Adam Gapiński napisał:
> > Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
>
> Jakiś argument poza (nie)słusznymi ambicjami???
>
np:
$ telnet www.gentoo.org 80
Trying 66.45.74.45.80...
[...]
Apache/2.0.52 (Gentoo/Linux) mod_fastcgi/2.4.2 Server at 
www.gentoo.org Port 80

$ telnet www.debian.org 80
Trying 194.109.137.218.80...
[...]
Server: Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux PHP/4.1.2

A stronę www dystrybucji PLD będziemy mieć na np. Auroksie :(

pozdrawiam
-- 
Adam Gapiński : adas-news (at) artikon (dot) one (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Adam Nowotny
Dnia niedziela 12 grudzieÅ 2004 06:54, Adam Nowotny napisaÅ:
> Jesli chodzi o technologie, to jestem za XHTML-em (kod jest czytelny, jesli
> komus bedzie sprawial klopot, to w odpowiednim pliku beda opisane
> podstawowe tagi) i otemplejtowaniem tego w PHP (adamg zadeklarowal sie, ze
> postara sie pomoc).
>
> Wygladem zajmuje sie znajomy webmaster/grafik i jako, ze robi to dla
> przyjemnosci i z motywacja `wpisu do portfolio`, nie nalezy oczekiwac
> deadlineâu; jak tylko bede cos posiadal, commitne do svn - modul www.

To mialo isc na devel ;)

-- 
domelu

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Adam Nowotny
Dnia sobota 11 grudzieÅ 2004 20:59, Marek Ciesielski napisaÅ:

> Dzisiejszy dzieÅ przyniÃsÅ nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat ksztaÅtu PLD (zainteresowani wiedzÄ czym siÄ ta dyskusja
> skoÅczyÅa), a drugie wydarzenie (jako nastÄpstwo pierwszego) to
> wyÅÄczenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
> wyÅwietlana jest nasza strona z dokumentacjÄ.
>
> W zwiÄzku z tym, Åe pewnie nie znajdzie siÄ nikt, kto chciaÅby
> utrzymywaÄ u siebie strony Zope/Plone, chciaÅbym abyÅcie wypowiedzieli
> siÄ na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miaÅaby siÄ
> znajdowaÄ?

Jesli chodzi o technologie, to jestem za XHTML-em (kod jest czytelny, jesli 
komus bedzie sprawial klopot, to w odpowiednim pliku beda opisane podstawowe 
tagi) i otemplejtowaniem tego w PHP (adamg zadeklarowal sie, ze postara sie 
pomoc).

Wygladem zajmuje sie znajomy webmaster/grafik i jako, ze robi to dla 
przyjemnosci i z motywacja `wpisu do portfolio`, nie nalezy oczekiwac 
deadlineâu; jak tylko bede cos posiadal, commitne do svn - modul www.

-- 
domelu

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek lunatyk
kurde szkoda ze metawire.org i jest nieszybki i niepolski bo cała ideologia 
się zgadza. stoi na OpenBSD i chłopaki zrobili żeby propagować unixa, 
strasznie łatwo  się z nimi dogadać. zebyw polsce cos takiego 
bylo

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Witek Bałaban
Adam Gapiński wrote:
Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
pozdrawiam
 

hmm, dobrze, że akurat Debian Ci wpadł do głowy a nie jakiś inny, 
przyjazny użytkownikowi, system :-P

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Witek Bałaban
Boski Cinek wrote:
.
Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby 
znajdowala sie na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i 
oczywiscie bez reklam;).
Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli bedzie 
zainteresowanie to moge sprobowac zrobic cos przejrzystego i milego 
dla oka.
.
Jeżeli chodzi o serwer, to jestem zdania, że najlepiej kupic miejsce na 
komercyjnym serwerze, proste, czyste, nie budzące zobowiązań i dzisiaj 
to naprawdę tanie (chyba, że transfery są okropicznie duże).

Pozdrawiam
Witek
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Adam Gapiński
Osóbka znana jako Witek Bałaban, wystukała:
> Adam Gapiński wrote:
> >Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
> >
> >pozdrawiam
>
> hmm, dobrze, że akurat Debian Ci wpadł do głowy a nie jakiś inny,
> przyjazny użytkownikowi, system :-P

Ja mam 400kB na fdd. Mogę tam postawić mirror www (jest boa jako serwer) ;P
BTW: 
http://www.artikon.one.pl:8181

;->

pozdrawiam
-- 
Adam Gapiński : adas-news (at) artikon (dot) one (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Adam Gapiński
Osóbka znana jako Witek Bałaban, wystukała:
> Boski Cinek wrote:
> .
>
> > Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby
> > znajdowala sie na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i
> > oczywiscie bez reklam;).
> > Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli bedzie
> > zainteresowanie to moge sprobowac zrobic cos przejrzystego i milego
> > dla oka.
>
> .
> Jeżeli chodzi o serwer, to jestem zdania, że najlepiej kupic miejsce na
> komercyjnym serwerze, proste, czyste, nie budzące zobowiązań i dzisiaj
> to naprawdę tanie (chyba, że transfery są okropicznie duże).
>
Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...

pozdrawiam
-- 
Adam Gapiński : adas-news (at) artikon (dot) one (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Re: Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Boski Cinek
W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/11/2004 08:59 PM:
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.
Brzmi to groznie. Mam nadzieje, ze nie mamy do czynienia z sytuacja a'la 
sprawa z Kloczkiem.

W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
znajdować?
Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby znajdowala sie 
na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i oczywiscie bez reklam;).
Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli bedzie 
zainteresowanie to moge sprobowac zrobic cos przejrzystego i milego dla oka.

Ps. A skoro jestesmy przy stronach, to zapraszam na www.pld-look.wla.pl - 
przybyla ostatnio tapetka i wersje RPM poprzednich rzeczy (np. splasha dla 
KDE).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
=
"make install, not love!"
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl


Nasza strona WWW

2004-12-11 Wątek Marek Ciesielski
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.

W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
znajdować?

pozdrawiam,
-- 
Marek Ciesielski

   \  |  ___|
  |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team
  |   | | ciesiel(at)jabber.uznam.net.pl; GG: 3809029
  |   | | http://klub.chip.pl/mc_540ddc
 _|  _|\|

___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://lists.pld-linux.org/mailman/listinfo/pld-users-pl