Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
samsa wrote:
 Moet dat met een GPS? Of is gewoon fietsen en notities maken van
 knooppunten voldoende? Ik kom regelmatig in Ede.
 
 Sandra
 
 
Oh nog iets, als je wat meer mapping in Ede en omgeving wilt doen dan 
kun je misschien contact op nemen met de schrijver van de volgende email:

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2008-June/006223.html

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Foppe Benedictus
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1

Gert Gremmen schreef:
| Ik ben wat wezen fietsen in de buurt van Ede
| En wilde de route inkloppen op JOSM
|
| 66-65-61-60-78-77-75-79-80-62-64-65
|
| Ik heb gezien dat verschillende malen
| 0-99 knooppunten worden gebruikt en ik neem
| Aan dat elke set een eigen naam heeft.
| 2 namen zag ik al CNN Veluwe en FRN Veluwe.
| Ik wil me graag conformeren aan de naamgeving
| Als daar tenminste een systeem voor is.
FRN = Fietsroutenetwerk en ik ben bang dat ik dat ooit heb ingeklopt,
maar met de bedoeling om ooit (lees: dat ben ik dus vergeten te doen)
FRN om te zetten naar Fietsroutenetwerk..
Maar het klopt niet dat iedere set 0-99 een andere naam heeft, althans
hier in Twente heet alles Fietsroutenetwerk Twente (alhoewel ik zie op
de kaart staan: Fietsroutenetwerk overijsel .. :S) Dus van Enschede tot
aan Vroomshoop is 1 set.


| Wie helpt mij even verder ???
| Volgens de Wiki ben jij daar actief Lambertus ??


-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.4.6 (GNU/Linux)
Comment: Using GnuPG with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org

iD8DBQFIT4GctK8Zi+dRolURAu2ZAKCaDFKUyl0yV8TeguCZJyKfwUUWMgCdHvqb
1Ey69LEUyuptiA1rO63VEFU=
=NEbK
-END PGP SIGNATURE-

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
Ha Gert, mooi dat je ook wat Veluwe knooppunten wilt inkloppen! De 
meeste routes op de Veluwe heb ik inderdaad gedaan (ruim rond 
Apeldoorn), Ede is een flink eind weg op de fiets. Fopper heeft een paar 
routes in het westelijke gedeelte gedaan (afaik tussen Putten en Barneveld).

Ik kom veel knooppunten nummers meerdere malen tegen binnen hetzelfde 
netwerk: fiets knooppunten netwerk 'de Veluwe'. Het zijn dus geen 
verschillende netwerken. In het begin van het invoeren van fietsroute 
netwerken waren er nogal wat verschillen in naamvoering, daar komt de 
CNN (cycle node network) en FRN (fiets route netwerk) ook vandaan. Ik 
tag al mijn routes met dezelfde naam zodat op een geschikt moment een 
eenmalige update gedaan kan worden naar een algemeen geaccepteerde naam. 
De knooppunt nummers in de naam vind ik handig omdat je op die manier 
snel een relatie terug kunt vinden.


Gert Gremmen wrote:
 Ik ben wat wezen fietsen in de buurt van Ede
 En wilde de route inkloppen op JOSM
 
 66-65-61-60-78-77-75-79-80-62-64-65
 
 Ik heb gezien dat verschillende malen
 0-99 knooppunten worden gebruikt en ik neem
 Aan dat elke set een eigen naam heeft.
 2 namen zag ik al CNN Veluwe en FRN Veluwe.
 Ik wil me graag conformeren aan de naamgeving
 Als daar tenminste een systeem voor is.
 Wie helpt mij even verder ???
 Volgens de Wiki ben jij daar actief Lambertus ??
 
 
 
 Gert Gremmen
 
 
 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Gert Gremmen
Oke  goed te weten.

In Middendelfland (1 set) vond ik het al een heel netwerk.

Moeten we die niet inderdaad separaat noemen ?? Desnoods
meerdere sets  voor elke groep 1-99  ??

Ik stel voor als naam te kiezen voor  

Fietsroutenenetwerk Veluwe-Zuidwest  - Oost Noord-oost  enz ??
Net wat handig is; later kan dat gebruikt worden voor het groeperen
van de locale netwerkdelen.

Overigens is mijn bijdrage incidenteel hoor, ik was in ede voor een
vergadering
en had een middagpauze over. 

Gert

-Oorspronkelijk bericht-
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Lambertus
Verzonden: Wednesday, June 11, 2008 9:54 AM
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

Ha Gert, mooi dat je ook wat Veluwe knooppunten wilt inkloppen! De 
meeste routes op de Veluwe heb ik inderdaad gedaan (ruim rond 
Apeldoorn), Ede is een flink eind weg op de fiets. Fopper heeft een paar

routes in het westelijke gedeelte gedaan (afaik tussen Putten en
Barneveld).

Ik kom veel knooppunten nummers meerdere malen tegen binnen hetzelfde 
netwerk: fiets knooppunten netwerk 'de Veluwe'. Het zijn dus geen 
verschillende netwerken. In het begin van het invoeren van fietsroute 
netwerken waren er nogal wat verschillen in naamvoering, daar komt de 
CNN (cycle node network) en FRN (fiets route netwerk) ook vandaan. Ik 
tag al mijn routes met dezelfde naam zodat op een geschikt moment een 
eenmalige update gedaan kan worden naar een algemeen geaccepteerde naam.

De knooppunt nummers in de naam vind ik handig omdat je op die manier 
snel een relatie terug kunt vinden.


Gert Gremmen wrote:
 Ik ben wat wezen fietsen in de buurt van Ede
 En wilde de route inkloppen op JOSM
 
 66-65-61-60-78-77-75-79-80-62-64-65
 
 Ik heb gezien dat verschillende malen
 0-99 knooppunten worden gebruikt en ik neem
 Aan dat elke set een eigen naam heeft.
 2 namen zag ik al CNN Veluwe en FRN Veluwe.
 Ik wil me graag conformeren aan de naamgeving
 Als daar tenminste een systeem voor is.
 Wie helpt mij even verder ???
 Volgens de Wiki ben jij daar actief Lambertus ??
 
 
 
 Gert Gremmen
 
 
 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
Wat zijn jou redenen om de routenetwerken op te willen splitsen? Ik zie 
geen problemen

Jammer dat je bijdrage aan het Veluwe netwerk incidenteel is want het is 
een enorm groot gebied en ik/we kunnen nog wel iemand gebruiken die 
lekker fanatiek meefietst :-)

Gert Gremmen wrote:
 Oke  goed te weten.
 
 In Middendelfland (1 set) vond ik het al een heel netwerk.
 
 Moeten we die niet inderdaad separaat noemen ?? Desnoods
 meerdere sets  voor elke groep 1-99  ??
 
 Ik stel voor als naam te kiezen voor  
 
 Fietsroutenenetwerk Veluwe-Zuidwest  - Oost Noord-oost  enz ??
 Net wat handig is; later kan dat gebruikt worden voor het groeperen
 van de locale netwerkdelen.
 
 Overigens is mijn bijdrage incidenteel hoor, ik was in ede voor een
 vergadering
 en had een middagpauze over. 
 
 Gert
 
 -Oorspronkelijk bericht-
 Van: [EMAIL PROTECTED]
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Lambertus
 Verzonden: Wednesday, June 11, 2008 9:54 AM
 Aan: OpenStreetMap NL discussion list
 Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe
 
 Ha Gert, mooi dat je ook wat Veluwe knooppunten wilt inkloppen! De 
 meeste routes op de Veluwe heb ik inderdaad gedaan (ruim rond 
 Apeldoorn), Ede is een flink eind weg op de fiets. Fopper heeft een paar
 
 routes in het westelijke gedeelte gedaan (afaik tussen Putten en
 Barneveld).
 
 Ik kom veel knooppunten nummers meerdere malen tegen binnen hetzelfde 
 netwerk: fiets knooppunten netwerk 'de Veluwe'. Het zijn dus geen 
 verschillende netwerken. In het begin van het invoeren van fietsroute 
 netwerken waren er nogal wat verschillen in naamvoering, daar komt de 
 CNN (cycle node network) en FRN (fiets route netwerk) ook vandaan. Ik 
 tag al mijn routes met dezelfde naam zodat op een geschikt moment een 
 eenmalige update gedaan kan worden naar een algemeen geaccepteerde naam.
 
 De knooppunt nummers in de naam vind ik handig omdat je op die manier 
 snel een relatie terug kunt vinden.
 
 
 Gert Gremmen wrote:
 Ik ben wat wezen fietsen in de buurt van Ede
 En wilde de route inkloppen op JOSM

 66-65-61-60-78-77-75-79-80-62-64-65

 Ik heb gezien dat verschillende malen
 0-99 knooppunten worden gebruikt en ik neem
 Aan dat elke set een eigen naam heeft.
 2 namen zag ik al CNN Veluwe en FRN Veluwe.
 Ik wil me graag conformeren aan de naamgeving
 Als daar tenminste een systeem voor is.
 Wie helpt mij even verder ???
 Volgens de Wiki ben jij daar actief Lambertus ??



 Gert Gremmen


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl
 
 
 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
Oh ja, had ik al gezegd dat het heeel mooi fietsen is op de Veluwe?

;-)

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Gert Gremmen
Hoi sandra

Ja dat gaat met een GPS, en over de hele veluwe ;))
Van elk knooppunt maak je een foto, als bewijs, samen met
de GPS track, dat we de data zelf verzameld hebben. 
De track leg je in bijvoorbeeld het programma JOSM
over de kaart heen, en dan maak je een relatie
aan die alle wegstukjes tussen 2 knooppunten omvat.
(Zoek naar een voorbeeld in JOSM)
Dat is lastiger dan het lijkt, omdat sommige wegen nog niet bestaan
en andere wegen verkeerd liggen. Dus je moet wel eens wat
corrigeren en toevoegen. 

Ook moeten de knooppunten (de meeste dan) opnieuw op
de precies juiste plek in de weg gelegd worden.
Ze zijn nl geïmporteerd uit een ander bestand.
(Zoek naar een voorbeeld in JOSM)

Elk knooppunt krijgt tags die op de kaart resulteren
in het juiste icoontje. 
(Zoek naar een voorbeeld in JOSM)

Vragen ? Stel ze hier, en
kijk ook eens op de wiki:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Fietsroutes

Gert


-Oorspronkelijk bericht-
Van: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens samsa
Verzonden: Wednesday, June 11, 2008 11:35 AM
Aan: [EMAIL PROTECTED]; OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

Moet dat met een GPS? Of is gewoon fietsen en notities maken van
knooppunten voldoende? Ik kom regelmatig in Ede.

Sandra


 Wat zijn jou redenen om de routenetwerken op te willen splitsen? Ik zie
 geen problemen

 Jammer dat je bijdrage aan het Veluwe netwerk incidenteel is want het is
 een enorm groot gebied en ik/we kunnen nog wel iemand gebruiken die
 lekker fanatiek meefietst :-)

 Gert Gremmen wrote:
 Oke  goed te weten.

 In Middendelfland (1 set) vond ik het al een heel netwerk.

 Moeten we die niet inderdaad separaat noemen ?? Desnoods
 meerdere sets  voor elke groep 1-99  ??

 Ik stel voor als naam te kiezen voor

 Fietsroutenenetwerk Veluwe-Zuidwest  - Oost Noord-oost  enz ??
 Net wat handig is; later kan dat gebruikt worden voor het groeperen
 van de locale netwerkdelen.

 Overigens is mijn bijdrage incidenteel hoor, ik was in ede voor een
 vergadering
 en had een middagpauze over.

 Gert

 -Oorspronkelijk bericht-
 Van: [EMAIL PROTECTED]
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Lambertus
 Verzonden: Wednesday, June 11, 2008 9:54 AM
 Aan: OpenStreetMap NL discussion list
 Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

 Ha Gert, mooi dat je ook wat Veluwe knooppunten wilt inkloppen! De
 meeste routes op de Veluwe heb ik inderdaad gedaan (ruim rond
 Apeldoorn), Ede is een flink eind weg op de fiets. Fopper heeft een paar

 routes in het westelijke gedeelte gedaan (afaik tussen Putten en
 Barneveld).

 Ik kom veel knooppunten nummers meerdere malen tegen binnen hetzelfde
 netwerk: fiets knooppunten netwerk 'de Veluwe'. Het zijn dus geen
 verschillende netwerken. In het begin van het invoeren van fietsroute
 netwerken waren er nogal wat verschillen in naamvoering, daar komt de
 CNN (cycle node network) en FRN (fiets route netwerk) ook vandaan. Ik
 tag al mijn routes met dezelfde naam zodat op een geschikt moment een
 eenmalige update gedaan kan worden naar een algemeen geaccepteerde naam.

 De knooppunt nummers in de naam vind ik handig omdat je op die manier
 snel een relatie terug kunt vinden.


 Gert Gremmen wrote:
 Ik ben wat wezen fietsen in de buurt van Ede
 En wilde de route inkloppen op JOSM

 66-65-61-60-78-77-75-79-80-62-64-65

 Ik heb gezien dat verschillende malen
 0-99 knooppunten worden gebruikt en ik neem
 Aan dat elke set een eigen naam heeft.
 2 namen zag ik al CNN Veluwe en FRN Veluwe.
 Ik wil me graag conformeren aan de naamgeving
 Als daar tenminste een systeem voor is.
 Wie helpt mij even verder ???
 Volgens de Wiki ben jij daar actief Lambertus ??



 Gert Gremmen


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl




___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp samsa
Moet dat met een GPS? Of is gewoon fietsen en notities maken van
knooppunten voldoende? Ik kom regelmatig in Ede.

Sandra


 Wat zijn jou redenen om de routenetwerken op te willen splitsen? Ik zie
 geen problemen

 Jammer dat je bijdrage aan het Veluwe netwerk incidenteel is want het is
 een enorm groot gebied en ik/we kunnen nog wel iemand gebruiken die
 lekker fanatiek meefietst :-)

 Gert Gremmen wrote:
 Oke  goed te weten.

 In Middendelfland (1 set) vond ik het al een heel netwerk.

 Moeten we die niet inderdaad separaat noemen ?? Desnoods
 meerdere sets  voor elke groep 1-99  ??

 Ik stel voor als naam te kiezen voor

 Fietsroutenenetwerk Veluwe-Zuidwest  - Oost Noord-oost  enz ??
 Net wat handig is; later kan dat gebruikt worden voor het groeperen
 van de locale netwerkdelen.

 Overigens is mijn bijdrage incidenteel hoor, ik was in ede voor een
 vergadering
 en had een middagpauze over.

 Gert

 -Oorspronkelijk bericht-
 Van: [EMAIL PROTECTED]
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Lambertus
 Verzonden: Wednesday, June 11, 2008 9:54 AM
 Aan: OpenStreetMap NL discussion list
 Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

 Ha Gert, mooi dat je ook wat Veluwe knooppunten wilt inkloppen! De
 meeste routes op de Veluwe heb ik inderdaad gedaan (ruim rond
 Apeldoorn), Ede is een flink eind weg op de fiets. Fopper heeft een paar

 routes in het westelijke gedeelte gedaan (afaik tussen Putten en
 Barneveld).

 Ik kom veel knooppunten nummers meerdere malen tegen binnen hetzelfde
 netwerk: fiets knooppunten netwerk 'de Veluwe'. Het zijn dus geen
 verschillende netwerken. In het begin van het invoeren van fietsroute
 netwerken waren er nogal wat verschillen in naamvoering, daar komt de
 CNN (cycle node network) en FRN (fiets route netwerk) ook vandaan. Ik
 tag al mijn routes met dezelfde naam zodat op een geschikt moment een
 eenmalige update gedaan kan worden naar een algemeen geaccepteerde naam.

 De knooppunt nummers in de naam vind ik handig omdat je op die manier
 snel een relatie terug kunt vinden.


 Gert Gremmen wrote:
 Ik ben wat wezen fietsen in de buurt van Ede
 En wilde de route inkloppen op JOSM

 66-65-61-60-78-77-75-79-80-62-64-65

 Ik heb gezien dat verschillende malen
 0-99 knooppunten worden gebruikt en ik neem
 Aan dat elke set een eigen naam heeft.
 2 namen zag ik al CNN Veluwe en FRN Veluwe.
 Ik wil me graag conformeren aan de naamgeving
 Als daar tenminste een systeem voor is.
 Wie helpt mij even verder ???
 Volgens de Wiki ben jij daar actief Lambertus ??



 Gert Gremmen


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


 ___
 Talk-nl mailing list
 Talk-nl@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl




___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
samsa wrote:
 Moet dat met een GPS? Of is gewoon fietsen en notities maken van
 knooppunten voldoende? Ik kom regelmatig in Ede.
 
Het liefst wel met GPS om aan te kunnen tonen dat je er geweest bent 
door middel van een GPS tracklog. Een GPS tracklog is ook erg handig als 
je over fietspaden komt die nog niet op de kaart staan. Je kunt 
overigens een GPS lenen van ons [1] als je er zelf niet een hebt.

Wat Gert zegt over foto's ben ik niet helemaal met hem eens, een 
tracklog met een waypoint (als notitie) op iedere knooppunt lijkt me 
meer dan genoeg bewijs. Foto's zijn natuurlijk ook goed.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/index.php/GPS_Devices_OSM_Netherlands

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Gert Gremmen
Foto's zijn inderdaad niet noodzakelijk.
Maar wel erg handig, en rob schijnt leuke
dingen te ontwikkelen voor foto's
en knooppunten.

Gert

-Oorspronkelijk bericht-
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Lambertus
Verzonden: Wednesday, June 11, 2008 12:24 PM
Aan: [EMAIL PROTECTED]
CC: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

samsa wrote:
 Moet dat met een GPS? Of is gewoon fietsen en notities maken van
 knooppunten voldoende? Ik kom regelmatig in Ede.
 
Het liefst wel met GPS om aan te kunnen tonen dat je er geweest bent 
door middel van een GPS tracklog. Een GPS tracklog is ook erg handig als

je over fietspaden komt die nog niet op de kaart staan. Je kunt 
overigens een GPS lenen van ons [1] als je er zelf niet een hebt.

Wat Gert zegt over foto's ben ik niet helemaal met hem eens, een 
tracklog met een waypoint (als notitie) op iedere knooppunt lijkt me 
meer dan genoeg bewijs. Foto's zijn natuurlijk ook goed.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/index.php/GPS_Devices_OSM_Netherlands

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob
Op 11 juni 2008 12:41 heeft Gert Gremmen [EMAIL PROTECTED]
het volgende geschreven:
 Foto's zijn inderdaad niet noodzakelijk.
 Maar wel erg handig, en rob schijnt leuke
 dingen te ontwikkelen voor foto's
 en knooppunten.

inderdaad, ik wil nog eens een interactieve kaart maken met klikbare
knooppunten en dan een  popup window met allerlei informatie en foto

Rob

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
Rob wrote:
 inderdaad, ik wil nog eens een interactieve kaart maken met klikbare
 knooppunten en dan een  popup window met allerlei informatie en foto
 
En klikbare fietswegen met route informatie, foto's. Natuurlijk aan te 
vullen door andere gebruikers :-) Toch??


___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl


Re: [OSM-talk-nl] Fietsnetwerk Veluwe

2008-06-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Lambertus
Rob wrote:
 Op 11 juni 2008 13:40 heeft Lambertus het volgende geschreven:
 Rob wrote:
 inderdaad, ik wil nog eens een interactieve kaart maken met klikbare
 knooppunten en dan een  popup window met allerlei informatie en foto

 En klikbare fietswegen met route informatie, foto's. Natuurlijk aan te
 vullen door andere gebruikers :-) Toch??
 
 juist ! een mini wiki op route segment niveau.. maak jij het dan eventjes ;)

Nou, een vector onClick event die een marker popup opent met daarin 
geladen een 
wiki.openstreetmap.org\index.php?id=nl-fietsroutnetwerk-veluwe-segmentX 
o.i.d. link is echt niet zo moeilijk ;-) Goed, je bent er dan nog niet 
maar het lijkt al heel wat hehe.

___
Talk-nl mailing list
Talk-nl@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl