Re: [Legacy-Nederlands] Legacy 9

2018-05-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hallo Willy, Maak een goede copy van al je Legacy 8 bestanden en zet die kopie in bijv. een map die je Legacy8OUD noemtdus alleen een kopie van je bestanden. Dan download je Legacy 9 en volgt de aanwijzingen op het scherm. Na de installatie van versie 9 voer je het nieuwe klantnummer in

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy 9

2018-05-11 Berichten over hetzelfde onderwerp hsptjns
Beste Willy, Het is al diverse malen geschreven. En het staat ook wel ergens in de gebruiksaanwijzingen, maar je leest er snel over heen. Maar: sla al je bestanden van Legacy 8 liefst op een aparte harde schijf, op een nas, op. Zorg voor back up's. Doe je dat niet dan overschrijft de nieuwe

Re: [Legacy-Nederlands] webpagina's in 9.0

2018-05-10 Berichten over hetzelfde onderwerp hsptjns
L.S. Ik ben er uit. Je moet bij de naam voor de bestandsmap de naam opgeven van de map waarin het nieuwe bestand komt te staan (of waarin het oude zicht bevindt). Door dan de naam van dat bestand als naam van het project in te vullen, schrijft Legacy die naam achter de bestandsplaats

Re: [Legacy-Nederlands] Samenvoegen van twee family-bestanden

2018-04-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Sjef Hertog
Bedankt Gr. Sjef Op vr 27 apr. 2018 16:52 schreef Antje : > Door het ene bestand te importeren bij het andere bestand. > > Open het ene bestand > > Ga naar “Bestand” > > Ga naar “importeren” > > En kies wat voor u de beste keus is. Aanmaken nieuw bestand of toevoegen > aan

Re: [Legacy-Nederlands] Samenvoegen van twee family-bestanden

2018-04-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Antje
Door het ene bestand te importeren bij het andere bestand. Open het ene bestand Ga naar “Bestand” Ga naar “importeren” En kies wat voor u de beste keus is. Aanmaken nieuw bestand of toevoegen aan het eerste bestand. Succes Antje WWW.Katerstede.nl voor Info Zaanstreek Van:

Re: [Legacy-Nederlands] laatste herinstallatie

2018-04-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Fijn! Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands Namens jan vis Verzonden: zondag 8 april 2018 10:42 Aan:

Re: [Legacy-Nederlands] laatste herinstallatie

2018-04-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
Goed om te lezen Jan. Succes! Vr.groet, Rob Van: Legacy-Nederlands Namens jan vis Verzonden: zondag 8 april 2018 10:42 Aan: Legacy-Nederlands@legacyusers.com Onderwerp: [Legacy-Nederlands] laatste herinstallatie Goede morgen allen,

Re: [Legacy-Nederlands] probleempje

2018-04-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hallo Jan Ik had de nieuwe versie nog niet geïnstalleerd maar nu, na jouw bericht, toch gedaan. Totaal gen problemen! Alles werkt prima, geen meldingen! Heb je al eens bestandsherstel geprobeerd? En openen als administrator? Gr, Irma Irma Lommen – Salden

Re: [Legacy-Nederlands] Notitieveld

2018-04-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
018 14:54 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Notitieveld Welk notitieveld bedoel je Rob…het algemene of bij de feiten? Gr, Irma Irma Lommen – Salden <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom.

Re: [Legacy-Nederlands] Notitieveld

2018-04-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
Hallo Wim, Dat was wat ik wilde weten. Hartelijk dank. Vr. groet, Rob Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens W. Foederer Verzonden: donderdag 5 april 2018 14:34 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp:

Re: [Legacy-Nederlands] Notitieveld

2018-04-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Welk notitieveld bedoel je Rob.het algemene of bij de feiten? Gr, Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands Namens Rob

Re: [Legacy-Nederlands] Notitieveld

2018-04-05 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hoi Rob, Is dit wat je bedoeld> Gr. Wim Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Rob Hubert Verzonden: donderdag 5 april 2018 13:47 Aan: Legacy Nederland Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Notitieveld Beste mensen, Weet iemand of er aan het notitieveld een limiet aan karakters zit? Alvast

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2018-04-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
Inderdaad! Is direct uitgezet!! Bedankt voor de tip. Pierre Debecker Op 3 april 2018 om 23:36 schreef W. Foederer : > Hoi Pierre, > > > > Kijk eens bij opties , aanpassen, algemene instellingen 1.9. > > Vermoedelijk staat die aan. > > > > Gr. Wim > > > > Verzonden vanuit

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2018-04-03 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hoi Pierre, Kijk eens bij opties , aanpassen, algemene instellingen 1.9. Vermoedelijk staat die aan. Gr. Wim Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Pierre Debecker Verzonden: dinsdag 3 april 2018 22:29 Aan: Legacy Onderwerp: [Legacy-Nederlands] (no subject) Goede avond, Ik krijg

Re: [Legacy-Nederlands] om aan te duiden wie ik ben

2018-03-26 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
Zie: Help > verwantschappen > verwantschap tonen Paul Menso. Den 2018-03-26 kl. 10:21, skrev Hilaire Van Den Abeele: Beste, Waar kan ik vinden voor aanduiden wie mijn vader grootvader en zo verder is Met vriendelijke

Re: [Legacy-Nederlands] Update van Legacy8 naar Legacy9

2018-03-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Lou Huibregtsen
Bedankt Jan, voor je reactie! Op zo 18 mrt. 2018 om 13:06 schreef Jan Moolhuizen < j.f.moolhui...@upcmail.nl> > Een upgrade naar een nieuwe versie, eens in de 3 à 4 jaar moet u betalen. > De updates van een versie is in die periode gratis. > > U kunt de oude versie nog steeds downloaden

Re: [Legacy-Nederlands] Volkstelling 31 Mei 1947 Nederland

2018-03-20 Berichten over hetzelfde onderwerp Bernardus Tabbernee
Hallo Ton Het verschil is erg weinig , alleen bij mij zet hij automatisch de leeftijd er bij. Ik ben jaren verknocht aan Hazadata 7.2F , maar deze werkt onder windows 10 64 bit niet , wel onder 10 32 bit. Wat ik overigens ondanks dat het een dos programma is nog steeds het prettigste is om

Re: [Legacy-Nederlands] Volkstelling 31 Mei 1947 Nederland

2018-03-20 Berichten over hetzelfde onderwerp Bernardus Tabbernee
Hallo Op 31 Mei 1947 is er in Nederland een algehele volkstelling gehouden , van ieder is toen een formulier ingevuld met de gegevens Naam / Adres / leeftijd /gehuwd met , dus je had dan gelijk een overzicht van de levende personen wonende in Nederland , daar zijn uittreksels van in een

Re: [Legacy-Nederlands] Volkstelling 31 Mei 1947 Nederland

2018-03-20 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hallo Ben. Staat dit op internet ? Geen idee wat de inhoud is. Het is dan onmogelijk een zinnig advies te geven. GR. Wim Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Bernardus Tabbernee Verzonden: dinsdag 20 maart 2018 10:45 Aan: Dutch User List Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Volkstelling 31 Mei

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-19 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
Oke Lex duidelijk ik heb hem nu gevonden bedankt. Gerrit Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Lex van der Linden Verzonden: maandag 19 maart 2018 18:43 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-19 Berichten over hetzelfde onderwerp Bernardus Tabbernee
Hallo Op de taakbalk helemaal rechts staat in het rechterhoekje een pijltje als je dat opent krijg je diverse iconen te zien waaronder een huisje. Groeten Ben Tabbernee Rotterdam Zevenkamp.-- ___ Legacy-Nederlands mailing list

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-19 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer Het 'huisje' kan je bijna overal gebruiken. Dat wil zeggen bij b.v. geboorte, doop, overlijden, begraven/cremeren, maar ook als je een nieuw feit 'woonplaats toevoegd. Aangezien iemand zelden maar op een plaats

Re: [Legacy-Nederlands] Hints

2018-03-19 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
Ben, Rechts boven in je scherm vind je "Ontwerp". Kies "Werkbalken"> "Mijn Werkbalk" en je vindt in het scherm dat nu komt een paar icoontjes die je zelf kunt benoemen. Daar kun je WieWasWie en Open Archieven aan binden, en naar je eigen werkbalk slepen. Lees de Help, die het allemaal uitlegt.

Re: [Legacy-Nederlands] Hints

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp Bernardus Tabbernee
Hallo Ik had ze alle 4 aangevinkt staan , en toch krijg ik alleen maar myheritage te zien , gelijk nog een vraag is de mogelijkheid aanwezig om wie was wie er bij te betrekken ? , dat zou mooi qewezen. Groeten Ben Tabbernee Rotterdam Zevenkamp --

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
Het 'huisje' kan je bijna overal gebruiken. Dat wil zeggen bij b.v. geboorte, doop, overlijden, begraven/cremeren, maar ook als je een nieuw feit 'woonplaats toevoegd. Aangezien iemand zelden maar op een plaats zal wonen, voeg ik telkens dat iemand een nieuw adres heeft een nieuw feit

Re: [Legacy-Nederlands] Hints

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
Hallo Ben, Bij Äanpassen > 8.13 kun je aangeven waarvan je hints wilt zien. Theo Op 18 maart 2018 om 17:39 schreef Bernardus Tabbernee < b.tabber...@upcmail.nl>: > Hallo Allemaal. > > Ondanks dat ik alle hints heb aangevinkt , krijg ik alleen maar de hints > van Myheritage te zien en geen enkele

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp UPC-mail
met iemand die meermaals verhuist? > > Mvg, > > Roger > > Van: "Marjolijne" <kalk...@ziggo.nl> > Aan: "Dutch User List" <legacy-nederlands@legacyusers.com> > Verzonden: Zondag 18 maart 2018 08:20:01 > Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands]

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
...@legacyusers.com] Namens roger.me...@telenet.be Verzonden: zondag 18 maart 2018 12:16 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer Marjolijne, Wat doe je dan met iemand die meermaals verhuist? Mvg, Roger _ Van: "Marjo

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp Lex van der Linden
Hallo Kees, Dit had ik nog niet ontdekt, dat ga ik eensuitzoeken. Het huisje wat genoemd wordt is bruikbaar als huidig adres maar voor het hele leven van iemand die een paar keer verhuisd is onbruikbaar. De optie van plaatsnaam, waar dan het hele adres ingevoerd moet worden, is daar wel

Re: [Legacy-Nederlands] Update van Legacy8 naar Legacy9

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp Jan Moolhuizen
Een upgrade naar een nieuwe versie, eens in de 3 à 4 jaar moet u betalen. De updates van een versie is in die periode gratis. U kunt de oude versie nog steeds downloaden en weer installeren. Het klantnummer is dan nog bruikbaar. > Op 18 mrt. 2018, om 12:56 heeft Lou Huibregtsen

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp roger . mebis
Marjolijne, Wat doe je dan met iemand die meermaals verhuist? Mvg, Roger Van: "Marjolijne" <kalk...@ziggo.nl> Aan: "Dutch User List" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Zondag 18 maart 2018 08:20:01 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Plaa

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
Lex, Naast de optie die Marjolijne al aangaf via het 'huisje' dat volgens mij ook primair hiervoor bedoeld is, kan je velden in de locatiedatabase ook 'aanvullen'. Wat ik hiermee bedoel is dat je de straat vermeld voor de woonplaats. Bv. von Zessenstraat 82 1hg, Amsterdam, Noord-Holland,

Re: [Legacy-Nederlands] Plaatsnamen en straat/nummer

2018-03-18 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Lex, Er is een apart icoontje voor woonplaats (een huisje). Kijk daar eens. Ik vind dat niet “lekker” werken (ook door de talloze hernummeringen), maar dat is persoonlijk. Zelf maak ik een vermelding aan, bij beschrijving woonplaats, datum en plaats en bij notities het adres. Als ik dan

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-14 Berichten over hetzelfde onderwerp h . onghena
Van: "N.M.Verweij" <n.m.verw...@online.nl> Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Dinsdag 13 maart 2018 13:43:32 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Hi Harry, Ik weet niet of je Engels k

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
Knake. Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens N.M.Verweij Verzonden: dinsdag 13 maart 2018 13:44 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Hi Harry, Ik weet niet of je Engels kan lezen maar hier is een

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Lex van der Linden
<p.burgst...@borgstein.net> *Aan: *"legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> *Verzonden: *Dinsdag 13 maart 2018 09:19:35 *Onderwerp: *Re: [Legacy-Nederlands] Fwd:  De Luxe: Herkoppelen Media Beste Harry, Wellicht een poging tot proberen waard. Kopieer database en

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp N.M.Verweij
...@legacyusers.com] Namens Piet Burgsteyn Verzonden: dinsdag 13 maart 2018 10:49 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Wat ook een mogelijkheid tot het vastlopen is, is het volgende. Ik heb wel eens getracht gegevens uit een dir.-structuur te kopiëren

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Piet Burgsteyn
net.be Verzonden: dinsdag 13 maart 2018 09:50 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Dat zou inderdaad een oplossing zijn, Maar volgens mij moet het ook maar een kleine programma-aanpassing zijn om de

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Piet Burgsteyn
lt;legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Dat zou inderdaad een oplossing zijn, Maar volgens mij moet het ook maar een kleine programma-aanpassing zijn om de mogelijkheid te geven van i.p.v. de ganse C-schijf enkel een deel d

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
back-up zodat ik altijd up-to-date ben. Vr. groet, Rob Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens h.ongh...@telenet.be Verzonden: dinsdag 13 maart 2018 09:50 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederla

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp h . onghena
ein.net> Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Dinsdag 13 maart 2018 09:19:35 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Beste Harry, Wellicht een poging tot proberen waard. Kopieer database en zet alle te koppelen be

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Piet Burgsteyn
Harry Onghena _ Van: "Gerrit Knake" <ger...@knake.info <mailto:ger...@knake.info> > Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com <mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> > Verzonden: Zaterdag 10 maart 2018 21:03:20 Onderwerp: Re: [

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Piet Burgsteyn
Sluis Verzonden: maandag 12 maart 2018 20:19 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media Goedenavond, De naamgeving en directory-structuur die u gebruikt is een uitstekend idee. Maar pas op met USB-sticks. Die kleine dingetjes r

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-12 Berichten over hetzelfde onderwerp M. van der Sluis
acy-nederlands@legacyusers.com <mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com>> *Verzonden: *Zaterdag 10 maart 2018 21:03:20 *Onderwerp: *Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe Beste Theo, Dit probleem kennen velen. Ik heb je suggestie hieronder uitgeprobeerd maar dat lukt ook niet het programma loo

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

2018-03-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Piet Burgsteyn
__ Van: "Gerrit Knake" <ger...@knake.info <mailto:ger...@knake.info> > Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com <mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> > Verzonden: Zaterdag 10 maart 2018 21:03:20 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] De Lux

Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe

2018-03-10 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Theo Zelders Verzonden: zaterdag 10 maart 2018 17:04 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe Begin met het maken van een backup van de data en de media. Maak dan in de map "Media" de gewenste submapp

Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe

2018-03-10 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
etienne.bogae...@telenet.be Verzonden: zaterdag 10 maart 2018 16:30 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe Beste, Ik heb hetzelfde probleem, ttz in de map media heb ik submappen gemaakt zoals: foto's, doodsbrieven, bidprentjes, registers. Al deze gegevens stonden

Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe

2018-03-10 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
Begin met het maken van een backup van de data en de media. Maak dan in de map "Media" de gewenste submappen aan. Ga nu naar het "Aanpassen" menu punt 6.2 en klik daar op "Toon de lijst met mediamappen" Klik op het dan opkomende venster op "Nieuw" en voeg de aangemaakte mappen toe. Wanneer je de

Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe

2018-03-10 Berichten over hetzelfde onderwerp etienne . bogaert1
Beste, Ik heb hetzelfde probleem, ttz  in de map media heb ik submappen gemaakt zoals: foto's,  doodsbrieven, bidprentjes, registers. Al deze gegevens stonden vroeger afzonderlijk in een hoofdmap "stamboom" Het automatisch herkoppelen lukt ook niet, het programma vindt de gegevens wel,

Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe

2018-03-10 Berichten over hetzelfde onderwerp h . onghena
Misschien is dit onderwerp al eens te pas gekomen, maar ik weet niet hoe ik het eenvoudig kan oplossen. Ik had alle geboorte-, huwelijks- en overlijdensuittreksels in de Mediamap gestoken. De namen: familienaam voornaam.jpg voor geboorte en overlijden, familienaam

Re: [Legacy-Nederlands] De Luxe

2018-03-06 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred Kuipers
Google eens op Pay2d. Heb ik ook gebruikt. Geen enkel probleem. Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Ton Smits Verzonden: dinsdag 6 maart 2018 18:04 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: [Legacy-Nederlands] De Luxe Ik wil weten hoe

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-03-02 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
*CMJ (Kees) Pleeging *Verzonden:* vrijdag 2 maart 2018 08:44 *Aan:* legacy-nederlands@legacyusers.com *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Marjolijne, Jij geeft aan ruim 5000 foto's en ruim 9000 advertenties e.d. te hebben staan in je mediabestanden folder. Staan

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-03-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens W. Foederer Verzonden: woensdag 28 februari 2018 17:01 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Marjolijne, Als je in verkenner van windows deze pc kiest zie je

Re: [Legacy-Nederlands] hoe personen met deels ontbrekende voornaam/familienaam toch correct inbrengen ?

2018-03-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Willy Weckx
Nog eenvoudiger zou zijn: Doodgeboren Tabbernee. De kleur zwart (geslacht niet gekend), blauw (M) en rood (V) zegt genoeg. Deze kleuren worden ook overgenomen in de persoonslijsten. Op 2 maart 2018 om 08:31 schreef Bernardus Tabbernee : > Hallo > > Ik heb dit zo opgelost

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-03-01 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
-boun...@legacyusers.com] *Namens *W. Foederer *Verzonden:* woensdag 28 februari 2018 17:01 *Aan:* Dutch User List *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Marjolijne, Als je in verkenner van  windows  deze pc kiest zie je dan de wel de Z schijf? Als dat zo is kun je dan

Re: [Legacy-Nederlands] hoe personen met deels ontbrekende voornaam/familienaam toch correct inbrengen ?

2018-03-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Bernardus Tabbernee
Hallo Ik heb dit zo opgelost , want in veel gevallen staat op de akte bij doodgeboren kinderen het geslacht. Dit gezin is fictief hoor , Met vriendelijke groeten Bernardus (Ben) Tabbernee Rotterdam Zevenkamp -- ___ Legacy-Nederlands mailing

Re: [Legacy-Nederlands] hoe personen met deels ontbrekende voornaam/familienaam toch correct inbrengen ?

2018-03-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
a. Hier noteer ik als volgt (zie twee bijlage) indien geslacht niet bekend dan zet Legacy de kinderen in het zwart. b. Bij voornaam dan NN en in de notitie,s aangeven je bevindingen. c. Dit ben ik nog nooit tegen gekomen en heb zo ook geen idee hoe ik dat zou oplossen. Van:

Re: [Legacy-Nederlands] hoe personen met deels ontbrekende voornaam/familienaam toch correct inbrengen ?

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Willy Weckx
Persoonlijk doe ik het zo: a. bij voornaam "levenloos geboren (kind)", bij geslacht/sexe M V of ? b. bij voornaam N. N. c. bij familienaam N. N. Vergeet geen spatie na het punt - Mogelijke Problemenrapport - Een punt midden in een naam wordt altijd gevolgd door een spatie. *Nomen nescio* (NN of

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Kees - Legacy
' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Nogmaals, Ik heb 3 identiek pc’s. Bij 2 werkt het goed, bij de 3e niet. De z schijf is de Legacyschijf , die wordt geaccepteerd voor de databestanden. Alleen oor de mediabestanden acceptee

Re: [Legacy-Nederlands] Personen die hulp bieden bij het maken van een genealogie boek tegen vergoeding ?

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Jan C. Lagendijk
Beste hr. Tabbernee, Dank voor uw reactie, ik heb echter zelf al alles onderzocht en bezit ook de publikaties die u noemt en OV, maar het gaat mij om het specifiek maken van een boek met Legacy. m. vr. gr. Jan C. Lagendijk Op 28 februari 2018 om 13:39 schreef Bernardus Tabbernee <

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
17:01 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Marjolijne, Als je in verkenner van windows deze pc kiest zie je dan de wel de Z schijf? Als dat zo is kun je dan handmatig de media bestanden vinden. Als dat zo is kun je het pad controleren

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Gerrit, Bij mij schakelt de pc niet uit. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Gerrit Knake Verzonden: woensdag 28 februari 2018 17:33 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Ook

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
…. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens CMJ (Kees) Pleeging Verzonden: woensdag 28 februari 2018 16:11 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Kan het zijn dat de Z: locatie een

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
2018 19:27 *Aan:* Dutch User List *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Onder opties aanpassen optie 6 Hier kun je de paden van de afb e.dd instellen. Ik heb hier onder documenten op schijf D alle aktes afbeeldingen  prentjes enz per familie en mappen staan. Mocht je

Re: [Legacy-Nederlands] Personen die hulp bieden bij het maken van een genealogie boek tegen vergoeding ?

2018-02-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Bernardus Tabbernee
Geachte Hr Ik heb geen ervaring met he maken van een boek , wel heb ik 2 delen Parenteel Doen Beijensz , ik neem aan dat die bij u bekend zijn. Zo niet dan zie ik dat wel, ook 10m deeltjes geslachten op het eiland IJsselmonde uitgave Slijkerman en nog wat andere uitgaven van het eiland. Als u

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 20:20 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Dat weet ik en doe ik iedere week 2x omdat Legacy het pad dan weer te

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
: Marjolijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 20:20 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Dat weet ik en doe ik iedere week 2x omdat Legacy het pad dan weer terugzet van Z naar C:. Iedere week laad ik dus 2x weer de afbeeldingen….. en dat is kl.. vul

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Us, maar die wassen hun handen in onschuld, weten niets…. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens W. Foederer Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 19:27 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
kan legacy het niet terugvinden. Gr. Wim Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Marjolijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 18:53 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Wanneer men een afbeelding toevoegt in Legacy vraagt het programma of er een copy in de map Media in de Legacy folder geplaatst moet worden. Hierop zeg ik altijd ja zodat wanneer ik in de mappen van de foto's, bidprentjes en

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar mediabestanden niet aangepast kan worden. Iedere keer dat is het pad verander (vanC: naar ZJ zet Legacy dat automatisch terug naar C. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
igrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Etienne Bogaert Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 16:27 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Etienne Bogaert
' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen Misschien een optie om de map media van Legacy in de Legacy folder te zetten!? Gr, Irma Irma Lommen - Salden <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limbur

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Misschien is het een optie om legacy opnieuw te installeren als laatste redmiddel. Mogelijk dat er een software fout in zit. Wim Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Marc Vandewoestijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:34 Aan: legacy-nederlands Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
s.com> Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:50:51 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Tja dan weet ik het op dit moment helaas ook niet meer! Sorry! Irma Irma Lommen – Salden [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] [ http://www.limburgemigr

Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Misschien een optie om de map media van Legacy in de Legacy folder te zetten!? Gr, Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Namens Marc Vandewoestijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:45 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Ja, en iedere keer met een goed resultaat. Met vriendelijke groeten M

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
Ja, en iedere keer met een goed resultaat. Met vriendelijke groeten Marc Vandewoestijne Van: "Irma Lommen - Salden" <irmalom...@home.nl> Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:40:33 O

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
cy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marc Vandewoestijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:34 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Beste Wim, Ik ben blij voor u dat het u wel lukt maar mijn probleem is daar

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
; <w.foede...@home.nl> Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:11:35 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Ik heb dit zonder problemen kunnen doen. Daarna heb ik Wis ongebruikte geprobeerd toen wer

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
s [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marc Vandewoestijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Wilt ge het volgende eens proberen :

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
; <w.foede...@home.nl> Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen   Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit. Koppel ik he

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
ne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Wilt ge het volgende eens proberen : overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties - verwijder feiten met all

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Windows 10 Van: Marc Vandewoestijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28 Aan: legacy-nederlands Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
uot;legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet verwijderen. Maar misschien dat iemand an

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
gemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marc Vandewoestijne Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07 Aan: legacy-nederlands <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen Hallo,

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!? Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]

Re: [Legacy-Nederlands] Het programma Legacy 9.0 vindt geen printer

2018-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Roger Deneweth
Hello, Misschien dit eens bekijken in Legacy 9 Ga naar "Rapporten" en kies wat je wil afprinten bv. "Nakomelingen" dan krijg je onderstaand scherm waar je de *printerinstellingen* kunt selecteren en eventueel aanpassen. Veel succes Roger ​ Op 21 februari 2018 om 09:43 schreef De Grove Arie

Re: [Legacy-Nederlands] Het programma Legacy 9.0 vindt geen printer

2018-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Frits Klein Egelink
Hoi Arie Bij mij werkt hij wel dat zit dus in je windows omgeving. Succes Frits Klein Egelink ​ Groeten Els en Frits Klein Egelink Klik hier voor onze website Op 21 februari 2018 om 09:43 schreef De Grove Arie : > > > > > > > Hello, > > > > Ik heb

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2018-02-15 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00210/11/Error-Messages-Problems/Error-9.html Misschien dat dit helpt Groetjes  Irma Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: A Bootsma Datum: 15-02-18 10:40 (GMT+01:00)

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-06 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hi Marjolijne, Hierboven mijn instellingen bij rapporten. Zijn er verschillen? Gr, Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl -- ___

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-06 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Klopt. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens W. Foederer Verzonden: maandag 5 februari 2018 23:19 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Hallo Marjolijn, Bedoel je dit scherm? Gr. Wim Verzonden

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-05 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hallo Marjolijn, Bedoel je dit scherm? Gr. Wim Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Marjolijne Verzonden: maandag 5 februari 2018 22:57 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Inmiddels 1 probleem op een vreemde? manier opgelost. Als je Nakomelingen van (bij

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens W. Foederer Verzonden: maandag 5 februari 2018 14:58 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Hi Marjolijne, Ik gebruik W 10 Legacy 9, Heb div uitdraaien geprobeerd met verschillende

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-05 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
PM To: 'Dutch User List' Subject: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Hi Marjolijne, Welke besturingssysteem gebruik je? Ik gebruik Windows 10 en dus Legacy 9 maar ook bij versie 8 werkte het goed! Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Windows 10 Irma. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden Verzonden: maandag 5 februari 2018 12:30 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Hi Marjolijne, Welke besturingssysteem gebruik je

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
t.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: zondag 4 februari 2018 18:56 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Ja. Al vanaf de eerste dag. Toen ben ik gaan “exper

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
r List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Ja. Al vanaf de eerste dag. Toen ben ik gaan “experimenteren” en…. Er veranderde niets. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden Verzond

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
.com] Namens Marjolijne Verzonden: zondag 4 februari 2018 16:23 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Irma, Zowel bij 7 als 8 staan de instellingen gelijk wat betreft maken rapporten. Marjolijne Van: Legacy-Nederla

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
s Marjolijne Verzonden: zondag 4 februari 2018 16:23 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9 Irma, Zowel bij 7 als 8 staan de instellingen gelijk wat betreft maken rapporten. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:lega

<    4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   >