Re: [Talk-ee] Haridusasutustele lisainfo lisamine

2020-02-18 Thread Tormi Tabor
Tere.

Juriidiliste isikute nimetused võiks võtta äriregistri avaandmete
väljavõttest*, näiteks Tallinna Haridusamet on näites valesti kirjutatud,
ÄR andmed:

Tallinna Haridusamet;75014289;EE100535909;R;Registrisse
kantud;16.10.2000;;Estonia pst 5a;0298;Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju
maakond;10143;2110342;;Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Estonia
pst 5a;https://ariregister.rik.ee/ettevotja.py?ark=75014289=rekvisiidid

*- https://avaandmed.rik.ee/andmed/ARIREGISTER/

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000


Kontakt fghj753 () kirjutas kuupäeval T, 18. veebruar 2020
kell 23:41:

> Tänud vastuste eest. Käesolev vastus on suunatud mõlemale Mihklile ja
> Jaagule.
>
> Kontrollisin eile järjest läbi kõigi kodulehtede toimimise, varasemad
> nimed ning proovisin nii paljudele kui võimalik panna külge lauatelefoni
> numbri, sest see muutub tõenäoliselt harvemini kui töötaja mobiilinumber (8
> mobiilinumbrist jäi 2). Kokku muutsin ligikaudu iga 4. andmeid. Umbes 20
> kodulehekülje aadressi ei vastanud infosüsteemis kirjapandule vaid suunasid
> kuhugi mujale ümber, Kadrioru LA endine domeen on üldse ära ostetud ja ei
> suuna kuhugi. Haridusamet tahab, et kõik nende allasutused võtaksid
> kasutusele ühtse veebilehe malli, tihti muutus sellega ka veebiaadress
> kujule tallinn.ee/asutuse-nimi. Täiendasin ka kodulehtedelt leitud
> ajalooliste nimede nimekirju.
>
> Ma ei usu, et võiks tekkida probleem, kus infosüsteemi on kantud lõplikult
> suletud asutus. Võib-olla on mõni ajutiselt remondis, sest nt Tondi
> Põhikool on küll kaardile kantud, aga uut maja alles ehitatakse. Samuti
> muutus mõnel juhul registreeritud laste arv, mis näitab, et süsteemi kantud
> asutused on seotud reaalsete inimestega, seega nad peaksid hetkel tegutsema.
>
> Edasine tegevuskava on aadressid geokodeerida, salvestada koordinaadid
> koos vormindatud aadresside ja märgenditega. Seejärel grupeerida asukoha
> põhjal 5-10 osalisteks rühmadeks ning samm-sammult grupp importida ja
> koheselt olemasolevate objektidega mestida. Eeldatav ajakulu minu tempo
> juures on paar nädalat (1-2 gruppi õhtu kohta).
>
>
>
> Kas lisatava info sisu ja vormistuse osas on kohalikust stiilist lähtuvaid
> parandusettepanekuid? Old_name soovitati lisada tagasiühildumiseks. Kas
> juriidilise isiku registrikoodi peaks äkki identifitseerimiseks lisama,
> kuidas/millega? Ma ei tea, kas märkuse sõnastust muuta või mitte.
>
> addr:city = Tallinn
>
> addr:housenumber = 7
>
> addr:postcode = 13416
>
> addr:quarter = Mustamäe <- See on asuminimi
>
> addr:street = Juhan Sütiste tee<- Isikunimeline tänav on sõnadega
> välja kirjutatud, „tänav“ eraldi ei lisandu.
>
> amenity = kindergarten
>
> capacity = 123
>
> email = a...@c.de
>
> isced:level = 0
>
> language:et = yes<- Kui on ükskeelne, siis teist võtit ei lisandu.
>
> language:ru = yes
>
> name = Näidisnimi
>
> name:1970-1993 = Tallinna 123. Lastepäevakodu
>
> name:1993-2014 = Tallinna Mustamäe 123.Lasteaed-Algkool
>
> note = Created with semi-automatic import. Data taken from Tallinn
> department of education. Please merge this node with kindergarten area.
>
> old_name = Tallinna 123. Lastepäevakodu;Tallinna Mustamäe
> 123.Lasteaed-Algkool
>
> operator = Tallinna haridusamet
>
> operator:type = public
>
> phone = +372 123 4567   <- Telefoninumbrid on rühmitatud 3+3+4 või
> 3+4+4 numbriga
>
> source = Tallinna haridusamet;Maa-amet ADS 2019
>
> source:date = 2020-02-15
>
> source:url = https://info.haridus.ee/Asutus/1234
>
> start_date = 1970
>
> website = http://www.tallinn.ee/naidisnimi/
>
>
>
> Mul oli veel mingid üldised küsimused Eesti kaardistusstiili osas, aga
> hetkel ei tule meelde ning arvuti ähvardab varsti restarti teha. Kui on
> ortofotol näha, et vana hoone on lammutatud ja uut juba ehitatakse, kas
> võib vanad hooned kustutada, aga uute majade täpse joonistamise ja
> märgendamise usaldada kogenumatele kaardistajatele?
>
>
>
> Fghj753
>
>
>
> *From:* Mihkel Rämmel 
> *Sent:* Tuesday, February 18, 2020 8:07 PM
> *To:* OpenStreetMap Estonia 
> *Subject:* Re: [Talk-ee] Haridusasutustele lisainfo lisamine
>
>
>
> Tere,
>
> teeksin selle samuti käsitsi, kuna niimõnigi lasteaed võib olla
> kaardistatud, kuid halvasti või vigaselt sildistatud. Kindlasti jääb miskit
> muud ka samaaegselt silma.
>
>
>
> Piirid KÜ järgi loominguliselt lähenedes. Arvatavasti osad olemasolevatest
> siltidest on hoonetel ja tuleb ümber tõsta ümbritsevale alale. Võimalik, et
> mõni lasteaed ongi mõistlik jätta punktina, kuna asub mõne domineeriva
> asutusega koos.
>
>
>
> Korruselisust ei saa nõuete järgi võtta, kuna lasteaed peaks asuma kuni
> te

Re: [Talk-ee] maakonna piirid ja mere-alad

2018-05-30 Thread Tormi Tabor
Saan ma õieti aaru, et sa tegid nalja? ;) Või mitte?

Omavalitsuste piire (vahet pole, kas paberil või digi)  muutvate
õigusaktide loetelu on siin:
https://www.riigiteataja.ee/akt_rakendusaktid.html?id=104072017028=1
.

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000


Kontakt Jaak Laineste () kirjutas kuupäeval K, 30. mai
2018 kell 12:09:

>
> Maaamet ütleb, et õiguslik alus on kirjas
> https://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus/Digitaalsete-halduspiiride-tekkelugu-p69.html
>  :
> “Omavalitsuste piirid seisuga 01.01.1994 on topograafilistele kaartidele M
> 1 : 50 000 ( 42-o) kantud RE “Eesti Maauuringud” poolt, mis on aluseks ka
> digitaalsetele halduspiiridele.” . Seal on juures ka näidis ametlikust
> pildist, kuhu on punase pliiatsiga tõmmatud mingid triibud, mis siis hiljem
> ära digiti.
>
> Piire, eriti merel tehaksegi niimoodi, vt nt
> https://en.wikipedia.org/wiki/Nine-Dash_Line. Ses mõttes igati kõva alus
> :)
>
>
> Jaak
>
>
>
> On 30 May 2018, at 10:50, Tormi Tabor  wrote:
>
> Tere.
>
> Ma ei toeta Eesti territooriumi jaotuse valdadeks ja linnadeks
> välispiirini kasutamist OSM-is, vähemalt seni kuni sellel puudub igasugune
> õiguslik alus. Kui keegi oskab õiguslikule alusele viidata, oleks tore.
>
> Tervitades,
> Tormi Tabor
> 5451 3000
>
>
> Kontakt Jaak Laineste () kirjutas kuupäeval K, 30. mai
> 2018 kell 10:00:
>
>> Hoi,
>>
>> Pindala valitsemise mõttes ei saa omavalitsus minuteada ka kuival asju
>> korraldada, ehitada, süvendada jne omatahtsi ilma selle omaniku, on see
>> siis eraomanik või riik, loata, või vähemasti kooskõlastuseta? Ses suhtes
>> on meri nagu üks suur kinnistu, millele omanikuks on riik, ma põhimõttelist
>> erisust siin ei näe. Muidugi merel on palju praktilisi erisusi, seal pole
>> omavalitsusel oma enamike ülesannete osas  - kohalik planeering,
>> sotsiaalvaldkond, koolide ja turvalissuse korraldus, infrastruktuuri
>> tagamine jne - reeglina lihtsalt midagi teha. Ning valdav osa, kui mitte
>> kõik,  merespetsiifilised asjad korraldatakse minuteada riiklikult, nt
>> kalandus, mereliiklus jne. Praktikas saab ta vaid selle ilu kaldalt nautida
>> ja hallata seda sümboolselt.
>>
>> Ainus idee mis pähe tuleb - kas merre rajatavate/planeeritavate
>> tuuleparkide osas ei peaks omavalitsusel olema sõnaõigust ? Samas - kui
>> nüüd ühte Tartu linna, planeeritavat teatud suurehitist mõelda, siis kui on
>> “suured riiklikud huvid”, siis näib et omavalitsus võib suuremates asjades
>> vaid hambaid krigistada, ja nii isegi kuival maal.
>>
>> Praktikas kaardiandmete seisukohast oleks merele laiendatud omvalitsuste
>> piirid ikkagi kasutatavad - lihtsalt kui keegi seda vaatab peab ta teadma
>> et Ruhnu pindala tegelikult ei ole suurem kui Pärnu linn (isegi pärast
>> viimase laienemist). Panin uue pindalade top-13 siia kaasa. Tehniliselt
>> tuleb siis vajaduse korral kaldajoonega lõigata omavalitsustest meri välja
>> ehk maski kasutada. Point selles, et kuna me OSM-i ei saa panna kahte
>> omavalistuse piiri : lõigatud ja lõikamata, siis info mõttes oleks parem
>> panna sinna lõikamata variant, sest vajaduse korral lõigata saab seda
>> igaüks ise. Vastupidi - lõigatud infost tagasi koos merepiiriga
>> omavalitsust ei saa kuidagi.
>>
>>
>>
>> Jaak
>>
>> On 29 May 2018, at 22:23, Peep Aedviir  wrote:
>>
>> Tere!
>>
>> Eesti territoriaalvesi on tõesti jagatud piltlikult omavalitsuste vahel
>> ära kuid reaalset valitseda nad seda ei saa. Meri kuulub Riigile ja
>> igasugune tegutsemine riigimeres tähendab riigiga kooskõlastamist ehk vee
>> erikasutusluba. Kaasa arvatud juhul kui omavalitsus ise soovib seal midagi
>> korraldada, ehitada, süvendada, piirata jne. On muidugi siseveekogud mis
>> kuuluvad munitsipaalomandisse nagu näiteks Haapsalus Väike viik kus võib
>> omanik oma nägemise järgi tegutseda. Omavalitsustele ikkagi kõige tähtsam
>> piir on halduspiir, merega külgnevatel aladel võrdsustub see merepiiriga
>> mida iga aasta korrigeeritakse.
>> Saared, laiud ja rahud on suhteliselt konkreetselt jagatud omavalitsuste
>> vahel ära ja just eelneva kaardi alusel. Pigem kasutatakse seda kaarti just
>> saarte haldusala jagamiseks.
>> Minu ettepanek on segaduste vältimiseks neid merealade piire mitte
>> kaardile kanda. Reaalselt on vajalikud ikka maakonna ja omavalitsuste
>> piirid. Seda enam, et maaamet ise ei pane neid avalikule kaardile.
>>
>> Peep Aedviir
>>
>> 29. mai 2018 19:36 kirjutas Jaak Laineste :
>>
>>>
>>> Ma saan aru, et kogu riigi territoorium on ilusti jagatud omavalitsuste
>>> vahel ä

Re: [Talk-ee] kaart.maakaart masina lõpp

2017-12-06 Thread Tormi Tabor
Jaak, kas suhtlesid sel teemal Maa-ametiga? Mul oleks seda hädasti vaja.

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

17. november 2017 11:16 kirjutas Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com>:

> > Kiusan pisut Maaameti inimesi, et nad oma teenuse teeksid OSM editoriga
> ühilduvaks.
>
> +1. Olen Tanel Hurdaga sel teemal 2014 suhelnud, toona oli vastus "WGS84
> tuge TMS-ile ei ole lähiajal oodata."
>
> Tervitades,
> Tormi Tabor
> 5451 3000
>
> 17. november 2017 11:03 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>
>>
>> Mida täpselt sealt kasutasid? Kui vaja tõesti, tekitaks otsast
>> samanimelise tänapäevase virtuaali, ma oletan et koormus pole kõrge ja saab
>> väiksema ressursiga hakkama.
>>
>> On see http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/osm_EPSG900913/${z}
>> /${x}/${y}.png?origin=nw  - MapProxy-põhine WMS->cached tile teenus?
>>
>> Kiusan pisut Maaameti inimesi, et nad oma teenuse teeksid OSM editoriga
>> ühilduvaks. Seni tundub et nende tiled on vaid Eesti projektsioonis
>> jätkuvalt.
>>
>>
>> Jaak
>>
>> On 16 Nov 2017, at 16:49, Mihkel Oviir <mihkel.ov...@gmail.com> wrote:
>>
>> ää, ja ka osm'i muutmise jaoks tehtud maa-ameti orto?
>>
>> 16. november 2017 16:47 kirjutas Mihkel Oviir <mihkel.ov...@gmail.com>:
>>
>>> Seega Eestikeelne maakaart on ajalugu? Kahju, oli mul ühes kohas
>>> kasutusel...
>>>
>>> 16. november 2017 15:49 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>>>
>>>> Hoi,
>>>>
>>>> Tartu LV informaatikute palvel sai toodud nende juurest maakaardi
>>>> server ära (http://www.maakaart.ee/index.php/kasutamine/kaartmaakaartee),
>>>> ja vedasin ta enda töö kontorisse (Tartu Raeplatsil samuti). Moraalselt on
>>>> see ligi 6-aastane Supermicro kast vananenud tänaseks - on hulk HDD kettaid
>>>> (osad isegi SAS, teised SATA), mälu mida ei saa laiendada jne, vaata
>>>> detaile https://github.com/osmee/maakaart-ee/blob/master/not
>>>> es/Silja_riistvara.wiki.md. Füüsiliselt kestaks iseenesest veel mõned
>>>> aastad.
>>>>
>>>> Käima enam ei pannud, sest selle võrku taasühendamine on päris palju
>>>> jändamist. Kui seal on mõni teenus, mida tõesti on vaja ja mujalt ei leia,
>>>> siis tõenäoliselt on lihtsam kasutada mõnda odavat virtuaalpakkujat, ja
>>>> sinna panna värske tarkvara ja andmed; vanal masinal kasvõi elektrikulu
>>>> tuleb suurem.
>>>>
>>>> Kui on kellelgi vajadust või hea mõte mida “vanarauaga” teha, andke
>>>> teada. Lisaks on Juniper-i SRX100 riistvaraline tulemüür/ruuter, mille
>>>> moraalne olukord on sarnane.
>>>>
>>>> Jaak
>>>>
>>>> ___
>>>> Talk-ee mailing list
>>>> Talk-ee@openstreetmap.org
>>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>>>
>>>>
>>>
>> ___
>> Talk-ee mailing list
>> Talk-ee@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>
>>
>>
>> ___
>> Talk-ee mailing list
>> Talk-ee@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>
>>
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] Haldusreform

2017-11-17 Thread Tormi Tabor
Ei, seda haldan mina ;)

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

17. november 2017 22:18 kirjutas Mihkel Oviir <mihkel.ov...@gmail.com>:

> See ei ole ju Maa-ameti ametlik andmete jagamise kanal?
>
> 17.11.2017 11:53 AM kirjutas kuupäeval "Tormi Tabor" <
> tormi.ta...@gmail.com>:
>
>> Maa-amet lisas eile reformijärgse EHAK'i, csv ja json formaadid siin:
>> https://github.com/buildig/EHAK/releases/tag/20171116
>>
>> Tervitades,
>> Tormi Tabor
>> 5451 3000
>>
>> 25. oktoober 2017 23:19 kirjutas Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com>:
>>
>>> Suhtlesin Maa-ametiga. Vana asukoht ja struktuur säilib ;)
>>>
>>> Taust: https://github.com/buildig/EHAK/issues/51#issuecomment-339177579
>>>
>>> Tervitades,
>>> Tormi Tabor
>>> 5451 3000
>>>
>>> 9. oktoober 2017 17:02 kirjutas Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com>:
>>>
>>>> Aitäh uue failide asukoha URLi eest! Ehk annab mappida. Tegin issue, et
>>>> meelest ei läheks: https://github.com/buildig/EHAK/issues/51
>>>>
>>>> Geogig-i ei ole proovinud.
>>>>
>>>> Tormi
>>>>
>>>>
>>>> 9. oktoober 2017 16:34 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>>>>
>>>>>
>>>>> Äge!
>>>>>
>>>>> Mõistagi on maaamet pannud uued piirid teisele lehele ja pisut teise
>>>>> andmete struktuuriga, et omapoolne diffi kavalus keeruliseks kui mitte
>>>>> võimatuks muuta (nt aname -> a_name atribuudi nimes jms)
>>>>> http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Hald
>>>>> us-ja-asustusjaotus/Haldusreformijargsed-haldus-ja-asustusja
>>>>> otuse-piirid-p577.html
>>>>>
>>>>> p.s. http://geogig.org/ oled katsetanud?
>>>>>
>>>>> Jaak
>>>>>
>>>>> On 9 Oct 2017, at 13:50, Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com> wrote:
>>>>>
>>>>> Tere.
>>>>> '
>>>>> Lihtsalt infoks, et ma login aadressil https://github.com/b
>>>>> uildig/EHAK/ juba mõnda aega igakuiselt Maa-ameti shapefaile.
>>>>> Konverdin need enne csv-ks ja json-iks, et info muutuks versioneeritavaks.
>>>>> Viimase muudatuse (sept > okt) logi: https://github.com/build
>>>>> ig/EHAK/pull/50/commits/58a1036f92f416d82c2feedfa7f1e4c64e9bdaab
>>>>>
>>>>> Tervitades,
>>>>> Tormi Tabor
>>>>> 5451 3000
>>>>>
>>>>> 9. oktoober 2017 11:04 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>>>>>
>>>>>> Hoi,
>>>>>>
>>>>>> Käes on 2017 ja haldusreform, ning ette tuleks võtta “väike” OSM
>>>>>> parandus:
>>>>>>
>>>>>> a) Halduspiirid.
>>>>>>  - Uued maakonnad, vallad ja külad on Shapefailidena saadaval
>>>>>> maaameti kodulehel. Seda saab taustainfona kasutada, parandused tuleks
>>>>>> minumeelest käsitsi teha.
>>>>>>  - Külade tasemel on vist muutunud eelkõige nimed.
>>>>>>  - Uusi valdu on õnneks vähem kui vanu - vanad tuleks vist kõik
>>>>>> kustutada ja uued tekitada uutest küladest ükshaaval
>>>>>>  - Uued maakonnad teha uutest valdadadest/omavalistustest
>>>>>>  - võib teha mingi jagatud wikilehe (google docs?) kus on kirjas mis
>>>>>> külad/vallad on üle vaadatud ja parandatud?
>>>>>>
>>>>>> b) aadressid.
>>>>>>  - peaks tekkima aadressregistris (ADS) tabel, kus on vana ja uus
>>>>>> aadress. hetkel veel vist pole. On online web-teenus küll juba.
>>>>>>  - Üldiselt ADS mõistes lühiaadressid, mida me punktidena kaardistame
>>>>>> (tänava nimi ja majanumber), ei tohiks isegi muutuda, muutub
>>>>>> küla/omavalitsus mis läheb automaatselt korda kui on halduspiirid
>>>>>> korrigeeritud.
>>>>>>  - Maaamet on lubanud ka sihtnumbreid/postiindekseid ADS-i juurde,
>>>>>> kuidas neid kaardistada ma hästi ei teagi. Variandid oleks tekitada
>>>>>> piirkonnad (aga Eesti postiindeks pole sisuliselt geograafiline), või 
>>>>>> siis
>>>>>> igale aadresspunktile indeks juurde tag-ina; või siis suisa 
>>>>>> relatsioonidena
>>>>>> lahendada teha (http://wiki.openstreetmap.org
>>>>>> /wiki/Tag:boundary%3Dpostal_code
>>>>>> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary=postal_code>).
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Mõlema kohta ettepanekud teretulnud.
>>>>>>
>>>>>> Jaak
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ___
>>>>>> Talk-ee mailing list
>>>>>> Talk-ee@openstreetmap.org
>>>>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> ___
>>>>> Talk-ee mailing list
>>>>> Talk-ee@openstreetmap.org
>>>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> ___
>>>>> Talk-ee mailing list
>>>>> Talk-ee@openstreetmap.org
>>>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>> ___
>> Talk-ee mailing list
>> Talk-ee@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>
>>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] kaart.maakaart masina lõpp

2017-11-17 Thread Tormi Tabor
> Kiusan pisut Maaameti inimesi, et nad oma teenuse teeksid OSM editoriga
ühilduvaks.

+1. Olen Tanel Hurdaga sel teemal 2014 suhelnud, toona oli vastus "WGS84
tuge TMS-ile ei ole lähiajal oodata."

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

17. november 2017 11:03 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:

>
> Mida täpselt sealt kasutasid? Kui vaja tõesti, tekitaks otsast
> samanimelise tänapäevase virtuaali, ma oletan et koormus pole kõrge ja saab
> väiksema ressursiga hakkama.
>
> On see http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/osm_EPSG900913/${
> z}/${x}/${y}.png?origin=nw  - MapProxy-põhine WMS->cached tile teenus?
>
> Kiusan pisut Maaameti inimesi, et nad oma teenuse teeksid OSM editoriga
> ühilduvaks. Seni tundub et nende tiled on vaid Eesti projektsioonis
> jätkuvalt.
>
>
> Jaak
>
> On 16 Nov 2017, at 16:49, Mihkel Oviir <mihkel.ov...@gmail.com> wrote:
>
> ää, ja ka osm'i muutmise jaoks tehtud maa-ameti orto?
>
> 16. november 2017 16:47 kirjutas Mihkel Oviir <mihkel.ov...@gmail.com>:
>
>> Seega Eestikeelne maakaart on ajalugu? Kahju, oli mul ühes kohas
>> kasutusel...
>>
>> 16. november 2017 15:49 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>>
>>> Hoi,
>>>
>>> Tartu LV informaatikute palvel sai toodud nende juurest maakaardi server
>>> ära (http://www.maakaart.ee/index.php/kasutamine/kaartmaakaartee), ja
>>> vedasin ta enda töö kontorisse (Tartu Raeplatsil samuti). Moraalselt on see
>>> ligi 6-aastane Supermicro kast vananenud tänaseks - on hulk HDD kettaid
>>> (osad isegi SAS, teised SATA), mälu mida ei saa laiendada jne, vaata
>>> detaile https://github.com/osmee/maakaart-ee/blob/master/not
>>> es/Silja_riistvara.wiki.md. Füüsiliselt kestaks iseenesest veel mõned
>>> aastad.
>>>
>>> Käima enam ei pannud, sest selle võrku taasühendamine on päris palju
>>> jändamist. Kui seal on mõni teenus, mida tõesti on vaja ja mujalt ei leia,
>>> siis tõenäoliselt on lihtsam kasutada mõnda odavat virtuaalpakkujat, ja
>>> sinna panna värske tarkvara ja andmed; vanal masinal kasvõi elektrikulu
>>> tuleb suurem.
>>>
>>> Kui on kellelgi vajadust või hea mõte mida “vanarauaga” teha, andke
>>> teada. Lisaks on Juniper-i SRX100 riistvaraline tulemüür/ruuter, mille
>>> moraalne olukord on sarnane.
>>>
>>> Jaak
>>>
>>> ___
>>> Talk-ee mailing list
>>> Talk-ee@openstreetmap.org
>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>>
>>>
>>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
>
>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] Haldusreform

2017-10-25 Thread Tormi Tabor
Suhtlesin Maa-ametiga. Vana asukoht ja struktuur säilib ;)

Taust: https://github.com/buildig/EHAK/issues/51#issuecomment-339177579

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

9. oktoober 2017 17:02 kirjutas Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com>:

> Aitäh uue failide asukoha URLi eest! Ehk annab mappida. Tegin issue, et
> meelest ei läheks: https://github.com/buildig/EHAK/issues/51
>
> Geogig-i ei ole proovinud.
>
> Tormi
>
>
> 9. oktoober 2017 16:34 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>
>>
>> Äge!
>>
>> Mõistagi on maaamet pannud uued piirid teisele lehele ja pisut teise
>> andmete struktuuriga, et omapoolne diffi kavalus keeruliseks kui mitte
>> võimatuks muuta (nt aname -> a_name atribuudi nimes jms)
>> http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/
>> Haldus-ja-asustusjaotus/Haldusreformijargsed-haldus-ja-
>> asustusjaotuse-piirid-p577.html
>>
>> p.s. http://geogig.org/ oled katsetanud?
>>
>> Jaak
>>
>> On 9 Oct 2017, at 13:50, Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com> wrote:
>>
>> Tere.
>> '
>> Lihtsalt infoks, et ma login aadressil https://github.com/buildig/EHAK/
>> juba mõnda aega igakuiselt Maa-ameti shapefaile. Konverdin need enne csv-ks
>> ja json-iks, et info muutuks versioneeritavaks. Viimase muudatuse (sept >
>> okt) logi: https://github.com/buildig/EHAK/pull/50/commits/58a103
>> 6f92f416d82c2feedfa7f1e4c64e9bdaab
>>
>> Tervitades,
>> Tormi Tabor
>> 5451 3000
>>
>> 9. oktoober 2017 11:04 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>>
>>> Hoi,
>>>
>>> Käes on 2017 ja haldusreform, ning ette tuleks võtta “väike” OSM
>>> parandus:
>>>
>>> a) Halduspiirid.
>>>  - Uued maakonnad, vallad ja külad on Shapefailidena saadaval maaameti
>>> kodulehel. Seda saab taustainfona kasutada, parandused tuleks minumeelest
>>> käsitsi teha.
>>>  - Külade tasemel on vist muutunud eelkõige nimed.
>>>  - Uusi valdu on õnneks vähem kui vanu - vanad tuleks vist kõik
>>> kustutada ja uued tekitada uutest küladest ükshaaval
>>>  - Uued maakonnad teha uutest valdadadest/omavalistustest
>>>  - võib teha mingi jagatud wikilehe (google docs?) kus on kirjas mis
>>> külad/vallad on üle vaadatud ja parandatud?
>>>
>>> b) aadressid.
>>>  - peaks tekkima aadressregistris (ADS) tabel, kus on vana ja uus
>>> aadress. hetkel veel vist pole. On online web-teenus küll juba.
>>>  - Üldiselt ADS mõistes lühiaadressid, mida me punktidena kaardistame
>>> (tänava nimi ja majanumber), ei tohiks isegi muutuda, muutub
>>> küla/omavalitsus mis läheb automaatselt korda kui on halduspiirid
>>> korrigeeritud.
>>>  - Maaamet on lubanud ka sihtnumbreid/postiindekseid ADS-i juurde,
>>> kuidas neid kaardistada ma hästi ei teagi. Variandid oleks tekitada
>>> piirkonnad (aga Eesti postiindeks pole sisuliselt geograafiline), või siis
>>> igale aadresspunktile indeks juurde tag-ina; või siis suisa relatsioonidena
>>> lahendada teha (http://wiki.openstreetmap.org
>>> /wiki/Tag:boundary%3Dpostal_code
>>> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary=postal_code>).
>>>
>>>
>>> Mõlema kohta ettepanekud teretulnud.
>>>
>>> Jaak
>>>
>>>
>>> ___
>>> Talk-ee mailing list
>>> Talk-ee@openstreetmap.org
>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>>
>>>
>> ___
>> Talk-ee mailing list
>> Talk-ee@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>
>>
>>
>> ___
>> Talk-ee mailing list
>> Talk-ee@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>
>>
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] Haldusreform

2017-10-09 Thread Tormi Tabor
Aitäh uue failide asukoha URLi eest! Ehk annab mappida. Tegin issue, et
meelest ei läheks: https://github.com/buildig/EHAK/issues/51

Geogig-i ei ole proovinud.

Tormi


9. oktoober 2017 16:34 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:

>
> Äge!
>
> Mõistagi on maaamet pannud uued piirid teisele lehele ja pisut teise
> andmete struktuuriga, et omapoolne diffi kavalus keeruliseks kui mitte
> võimatuks muuta (nt aname -> a_name atribuudi nimes jms)
> http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-
> asustusjaotus/Haldusreformijargsed-haldus-ja-asustusjaotuse-piirid-p577.
> html
>
> p.s. http://geogig.org/ oled katsetanud?
>
> Jaak
>
> On 9 Oct 2017, at 13:50, Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com> wrote:
>
> Tere.
> '
> Lihtsalt infoks, et ma login aadressil https://github.com/buildig/EHAK/
> juba mõnda aega igakuiselt Maa-ameti shapefaile. Konverdin need enne csv-ks
> ja json-iks, et info muutuks versioneeritavaks. Viimase muudatuse (sept >
> okt) logi: https://github.com/buildig/EHAK/pull/50/commits/
> 58a1036f92f416d82c2feedfa7f1e4c64e9bdaab
>
> Tervitades,
> Tormi Tabor
> 5451 3000
>
> 9. oktoober 2017 11:04 kirjutas Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>:
>
>> Hoi,
>>
>> Käes on 2017 ja haldusreform, ning ette tuleks võtta “väike” OSM parandus:
>>
>> a) Halduspiirid.
>>  - Uued maakonnad, vallad ja külad on Shapefailidena saadaval maaameti
>> kodulehel. Seda saab taustainfona kasutada, parandused tuleks minumeelest
>> käsitsi teha.
>>  - Külade tasemel on vist muutunud eelkõige nimed.
>>  - Uusi valdu on õnneks vähem kui vanu - vanad tuleks vist kõik kustutada
>> ja uued tekitada uutest küladest ükshaaval
>>  - Uued maakonnad teha uutest valdadadest/omavalistustest
>>  - võib teha mingi jagatud wikilehe (google docs?) kus on kirjas mis
>> külad/vallad on üle vaadatud ja parandatud?
>>
>> b) aadressid.
>>  - peaks tekkima aadressregistris (ADS) tabel, kus on vana ja uus
>> aadress. hetkel veel vist pole. On online web-teenus küll juba.
>>  - Üldiselt ADS mõistes lühiaadressid, mida me punktidena kaardistame
>> (tänava nimi ja majanumber), ei tohiks isegi muutuda, muutub
>> küla/omavalitsus mis läheb automaatselt korda kui on halduspiirid
>> korrigeeritud.
>>  - Maaamet on lubanud ka sihtnumbreid/postiindekseid ADS-i juurde, kuidas
>> neid kaardistada ma hästi ei teagi. Variandid oleks tekitada piirkonnad
>> (aga Eesti postiindeks pole sisuliselt geograafiline), või siis igale
>> aadresspunktile indeks juurde tag-ina; või siis suisa relatsioonidena
>> lahendada teha (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary%3Dpostal_
>> code <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary=postal_code>).
>>
>>
>> Mõlema kohta ettepanekud teretulnud.
>>
>> Jaak
>>
>>
>> ___
>> Talk-ee mailing list
>> Talk-ee@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>>
>>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
>
>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


[Talk-ee] Fwd: Welcome Nutiteq to the CartoDB family!

2016-02-17 Thread Tormi Tabor
Vau! Põnevad ajad ees, Jaak? ;)
-- Edastatud kiri --
Saatja: "Javier de la Torre - CartoDB" 
Kuupäev: 17.02.2016 7:50 PM
Teema: Welcome Nutiteq to the CartoDB family!
Saaja: 
Koopia:

[image: Logo]
Not rendering correctly?
View this email as a web page here

[image: CartoDB and Nutiteq.png]


Hi CartoDB Community,

*We are pleased to announce that CartoDB has acquired Nutiteq, a pioneer in
native mobile mapping. Nutiteq joins us with more than 8 years of
experience developing mobile applications and will provide a great
foundation for new CartoDB mobile SDKs.*

*CartoDB’s goal is to empower everyone to take advantage of location data
to make better decisions. And now, more than ever, those decisions are
being made in the field, using mobile devices. We believe that there is an
untapped opportunity to rethink how the world interacts with location data
and mobile devices. This is where Nutiteq comes in.*

The Nutiteq SDK is now available to all our clients, expanding the
capabilities of our platform to support custom development of applications
with maps on any mobile platform—Android, iOS, and Windows Phone. Nutiteq
SDK's existing capabilities will be augmented with CartoDB services,
enabling online and offline maps, GIS data editing, 3D features, and much
more.

*We’re really looking forward to seeing what our users and clients build
with it. So far, the Nutiteq SDK is being used by more than 15M users
through different applications including: SeatGeek, Lonely Planet, and
Accenture.*

We’re thrilled to be working alongside Jaak Laineste and the entire Nutiteq
team. They will join CartoDB from their headquarters in Tartu, Estonia, our
newest office. To learn more, check out our product page
.


Best,

Javier,
CEO of CartoDB
[image: CartoDB]

201, Moore Street  - Brooklyn, New York · Unsubscribe from all future emails


Blog

Re: [Talk-ee] Avatud Maakaardi Seltsi MTÜst

2016-01-06 Thread Tormi Tabor
Mis koht see Cargo on ? :)

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

6. jaanuar 2016 11:02 kirjutas Jaak Laineste <j...@openstreetmap.ee>:

> Ma näiteks panin praegu endale 15.01 endale Tallinnapäevaks kalendrisse.
>
> Jaak
>
> Kuupäeval 6. jaanuar 2016 8:06 kirjutas Andres Kaaber <
> andres.kaa...@gmail.com>:
> > Hei
> >
> > Nooh põhimõtteliselt saaks ju siin Cargos teha küll.
> >
> > Kuupäeval 5. jaanuar 2016 15:11 kirjutas Margus Värton <
> margusvar...@gmail.com>:
> >> Tallinn ilmselt jah. Cargo on ju keset linna küll, teeks seal?
> >>
> >> 05.01.2016 15:08 kirjutas kuupäeval "Andres Kaaber"
> >> <andres.kaa...@gmail.com>:
> >>>
> >>> Hei
> >>>
> >>> On ettepanekuid, kus ja millal? Tõenäoliselt Tallinnas?
> >>>
> >>> Kuupäeval 5. jaanuar 2016 13:42 kirjutas Tormi Tabor
> >>> <tormi.ta...@gmail.com>:
> >>> > Hei,
> >>> >
> >>> > Kirjeldaks muudatusvajadused siin ära?
> >>> > https://github.com/osmee/maakaart-ee/issues Lisasin algatuseks kande
> >>> > https://github.com/osmee/maakaart-ee/issues/3. Nii saaks võimalikuks
> >>> > sprindiks eeltöö ära teha.
> >>> >
> >>> > Tervitades,
> >>> > Tormi Tabor
> >>> > 5451 3000
> >>> >
> >>> > 5. jaanuar 2016 13:31 kirjutas Manuel Hohmann
> >>> > <mhohm...@physnet.uni-hamburg.de>:
> >>> >>
> >>> >> -BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
> >>> >> Hash: SHA1
> >>> >>
> >>> >> Ma arvan ka et see oleks hea mõte.
> >>> >>
> >>> >> On 05.01.2016 13:14, Margus Värton wrote:
> >>> >> > Mina olen ka igapidi poolt.
> >>> >> >
> >>> >> > - M -
> >>> >> >
> >>> >> > 5. jaanuar 2016 13:13 kirjutas kasu <k...@lap.ee>:
> >>> >> >
> >>> >> >> On 01/04/2016 07:04 PM, Andres Kaaber wrote:
> >>> >> >>
> >>> >> >>> Head uut ka minu poolt
> >>> >> >>>
> >>> >> >>> Arvan, et üks kokkusaamine oleks siinkohal paslik. Või mida
> teised
> >>> >> >>> arvavad?
> >>> >> >>>
> >>> >> >> Pole paha mõte.
> >>> >> >>
> >>> >> >>>
> >>> >> >>> Kuupäeval 4. jaanuar 2016 18:50 kirjutas Mihkel Oviir <
> >>> >> >>> mihkel.ov...@gmail.com>:
> >>> >> >>>
> >>> >> >>>> Head uut!
> >>> >> >>>> See käimasaamine vist ei realiseerunud? Tegelikult tahtsin
> uurida
> >>> >> >>>> natuke
> >>> >> >>>> teist teemat. Teenuseid oleks vaja uuendada. Eestikeelne kaart
> on
> >>> >> >>>> juba
> >>> >> >>>> päris
> >>> >> >>>> vana, samuti võiks maa-ameti fotokihi uuesti genereerida.
> >>> >> >>>>
> >>> >> >>>> terv,
> >>> >> >>>> Mihkel
> >>> >> -BEGIN PGP SIGNATURE-
> >>> >> Version: GnuPG v2.0.22 (GNU/Linux)
> >>> >>
> >>> >> iQEcBAEBAgAGBQJWi6mmAAoJEPvf9RrsekSyHXEH/1zHd4FCIaPr1xcbblTIEzou
> >>> >> ypdem3VaYeZK37ZZjXQEy++0fbus9zLhd+qf4RiBzYsjPailxjcELS5Qn0uhRECP
> >>> >> x7nGYUl0Wgq4USZ7nr4lhihKYXjFgFv2y4irXJfAyg7qwJgcjPIPVxFvI1WiC7rF
> >>> >> 1YPvJ+4ZYQNCJsGet/6NjiS2mERoTVxW09uU1zXFsCXOqgoGVfsJTp8N6XiPXys4
> >>> >> ODHYYV2qAy0MW4nQ9CNBUFBIWlTb7cV86NtA/3+OcmUxxaDNO0ZcY3u4aAHReIta
> >>> >> yhTQjYjAJYG/99AQCx8wA93WfxVyWZbKkYZjmkofKAMar8sYTZZkzxsO0ZYy4WM=
> >>> >> =8VJ0
> >>> >> -END PGP SIGNATURE-
> >>> >>
> >>> >> ___
> >>> >> Talk-ee mailing list
> >>> >> Talk-ee@openstreetmap.org
> >>> >> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> > ___
> >>> > Talk-ee mailing list
> >>> > Talk-ee@openstreetmap.org
> >>> > https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
> >>> >
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> --
> >>> A. Kaaber
> >>>
> >>> ___
> >>> Talk-ee mailing list
> >>> Talk-ee@openstreetmap.org
> >>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
> >>
> >>
> >> ___
> >> Talk-ee mailing list
> >> Talk-ee@openstreetmap.org
> >> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
> >>
> >
> >
> >
> > --
> > A. Kaaber
> >
> > ___
> > Talk-ee mailing list
> > Talk-ee@openstreetmap.org
> > https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
>
>
> --
> Jaak Laineste
>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] Avatud Maakaardi Seltsi MTÜst

2016-01-05 Thread Tormi Tabor
Hei,

Kirjeldaks muudatusvajadused siin ära?
https://github.com/osmee/maakaart-ee/issues Lisasin algatuseks kande
https://github.com/osmee/maakaart-ee/issues/3. Nii saaks võimalikuks
sprindiks eeltöö ära teha.

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

5. jaanuar 2016 13:31 kirjutas Manuel Hohmann <
mhohm...@physnet.uni-hamburg.de>:

> -BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
> Hash: SHA1
>
> Ma arvan ka et see oleks hea mõte.
>
> On 05.01.2016 13:14, Margus Värton wrote:
> > Mina olen ka igapidi poolt.
> >
> > - M -
> >
> > 5. jaanuar 2016 13:13 kirjutas kasu <k...@lap.ee>:
> >
> >> On 01/04/2016 07:04 PM, Andres Kaaber wrote:
> >>
> >>> Head uut ka minu poolt
> >>>
> >>> Arvan, et üks kokkusaamine oleks siinkohal paslik. Või mida teised
> >>> arvavad?
> >>>
> >> Pole paha mõte.
> >>
> >>>
> >>> Kuupäeval 4. jaanuar 2016 18:50 kirjutas Mihkel Oviir <
> >>> mihkel.ov...@gmail.com>:
> >>>
> >>>> Head uut!
> >>>> See käimasaamine vist ei realiseerunud? Tegelikult tahtsin uurida
> natuke
> >>>> teist teemat. Teenuseid oleks vaja uuendada. Eestikeelne kaart on juba
> >>>> päris
> >>>> vana, samuti võiks maa-ameti fotokihi uuesti genereerida.
> >>>>
> >>>> terv,
> >>>> Mihkel
> -BEGIN PGP SIGNATURE-
> Version: GnuPG v2.0.22 (GNU/Linux)
>
> iQEcBAEBAgAGBQJWi6mmAAoJEPvf9RrsekSyHXEH/1zHd4FCIaPr1xcbblTIEzou
> ypdem3VaYeZK37ZZjXQEy++0fbus9zLhd+qf4RiBzYsjPailxjcELS5Qn0uhRECP
> x7nGYUl0Wgq4USZ7nr4lhihKYXjFgFv2y4irXJfAyg7qwJgcjPIPVxFvI1WiC7rF
> 1YPvJ+4ZYQNCJsGet/6NjiS2mERoTVxW09uU1zXFsCXOqgoGVfsJTp8N6XiPXys4
> ODHYYV2qAy0MW4nQ9CNBUFBIWlTb7cV86NtA/3+OcmUxxaDNO0ZcY3u4aAHReIta
> yhTQjYjAJYG/99AQCx8wA93WfxVyWZbKkYZjmkofKAMar8sYTZZkzxsO0ZYy4WM=
> =8VJ0
> -END PGP SIGNATURE-
>
> ___
> Talk-ee mailing list
> Talk-ee@openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
>
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] maakaart.ee/joomla abi vaja

2015-07-21 Thread Tormi Tabor
Jaak,

Kas see oled sina: https://github.com/maakaart ?
Mu arust oleks mõistlik maakart.ee arendamine githubi tõsta - saaks
paremini ära kasutada ühisloome võimalusi.

Tervitades,
Tormi Tabor
5451 3000

20. juuli 2015 17.03 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:

 Tere,

 Kas keegi on kokku puutunud Joomla-ga, või on valmis seda uurima? Nimelt
 on maakaart.ee ajaloolisel põhjusel hästi vanal joomla versioonil (1.5),
 ning oleks kasvõi turvapõhjusel vaja seda uuendada. Kulutasin paar tundi et
 kasutades ühte migratsioonivahendit tõsta ümber enamus sisust, aga jama on
 ikkagi kujunduse, artiklite järjekorra ja menüüga, ning osade piltidega.
 Minupärast võib ka mõnda muud CMS-i migreerida, wordpressi näiteks. Mu enda
 kogemus joomlaga piirdub antud saidiga ja ausaltöelda ei ole mu lemmik CMS.

 Ehk on keegi valmis tehniliselt sinna sisse vaatama ja saidi uuem versioon
 publitseerimisküpseks teha?

 Jaak

 ___
 Talk-ee mailing list
 Talk-ee@openstreetmap.org
 https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-11-13 Thread Tormi Tabor
Võid ikka. Tahaks lisada veel kihtidega arvestava permalingi kunagi jne.
Geokodeerimine ei tunne ka hetkel täpitähti.

Terv,
Tormi


13. november 2013 14:46 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:

 Hm, võin selle teata.ee koodi panna kaart.maakaart.ee ? Ega seal muud
 vahet pole, kui mõned aluskaardi valikud läheks veel juurde. OL on seal
 ajaloolisel põhjusel puhtalt.

 Jaak

 On 13.11.2013, at 2:18, Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com wrote:

 OpenLayeri's ei ole veel jõudnud teha, aga Leaflet'il on täitsa selline
 plugin olemas: https://github.com/yohanboniface/Leaflet.EditInOSM
 Demo: http://teata.ee/ http://teata.ee/#7/58.651/24.609

 Tormi


 23. oktoober 2013 15:10 kirjutas Jaak Laineste j...@openstreetmap.ee:


 Äkki oskab keegi kaart.maakaart.ee lehele ka Redigeeri kaarti nuppu
 lisada? Jupike disainimist, HTML, võibolla CSS ja Javascript ka, et ilus
 välja näeks.

 Tehnilise faili uuendamise saan ma teha.

 Jaak

 On 23.10.2013, at 14:57, Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com wrote:

 Hei,

 Lisasin Maa-ameti aerofoto taustaks lisamise õpetuse ID-editori helpi,
 vt.
 https://www.transifex.com/projects/p/id-editor/translate/#et/core/11744216?q=imagery

 NB! Kes tahaks veel ID-editori tõlkida, siis tehku seda siva, sest juba
 homme lastakse uus reliis välja!

 *# Aerofoto*

 *Aerofotod on kaardistamisel oluliseks algallikaks. Valik aerofotosid on
 kättesaadavad paremal asuva redaktori taustaseadete menüü kaudu, vaikimisi
 on taustaks [Bing Maps](http://www.bing.com/maps/
 http://www.bing.com/maps/) satelliitfoto.*

 *Maa-ameti aerofoto taustana kasutamiseks lisa kohandatud tausta
 valikusse aadress kujul http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpeg
 http://kaart.maakaart.ee/orto/%7Bz%7D/%7Bx%7D/%7By%7D.jpeg. Selleks, et
 avada OSM ID-redaktor vaikimisi Maa-ameti ortofoto taustaga, kasuta
 veebibrauseris aadressi
 http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=@zoom/@lon/@lat
 http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/%7Bz%7D/%7Bx%7D/%7By%7D.jpegmap=@zoom/@lon/@lat,
 milles @zoom/@lon/@lat asenda reaalsete väärtustega (näit.
 15/59.3438/24.5892).*

 *Mõnikord on aerofoto kaardiandmete suhtes nihkes. Kui märkad mitmeid
 taustaga nihkes olevaid teid, ära asu kohe nende asukohti muutma, vaid
 kohanda vastavalt aerofoto asendit taustaseadete menüü valiku 'Korrigeeri
 nihet' abil.*

 Tormi

 21. oktoober 2013 16:58 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 Testisin Viljari URL-i - see ei näita siiski custom layerit, vaid Bingi.
 Seega, toimiv on minu viimati saadetud viide.

 URL, mis avab OSM ID-editori Maa-ameti ortofoto taustaga:

 http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=15/59.3438/24.5892

 Tormi


 21. oktoober 2013 16:24 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 Ok, Viljar juba sai ise ka tööle, sry;)


 21. oktoober 2013 16:22 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 Toimib:
 http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegid=n1813561651map=15/59.3438/24.5892

 Tormi


 17. oktoober 2013 15:13 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) 
 j...@nutiteq.com:


 Äkki lihtsalt openstreetmap.org softi ei uuendata igapäevaselt ?
 Siis pole see bugi, vaid tuleb oodata kui viimane iD version sinna jõuab.

 See custom URL igakordne uuesti panek on tüütus tõesti. Eks korralik
 lahendus oleks JOSM-i asukohapõhist (kui see on ikka asukohapõhine)
 nimekirja kasutada - et igas asukohas oleksid sealsed sourced juba 
 valikus.
 SIis saaks kasvõi Tartu LV WMS-i sinna panna.

 Jaak

 On 17.10.2013, at 13:55, Viljar vilja...@gmail.com wrote:

 Tänud, selle abil sain otsa peale. oluline on jälgida parameetrite
 järjestust ja õiged vahemärke (# ja ? ja ). Vastasel juhul tehakse 
 mingit
 automaatsuunamist. Seda URL õpetust olen lugenud.


 http://www.openstreetmap.org/edit?background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegorigin=nweditor=id#map=16/59./25.


 2013/10/17 Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com

 Ups,
 http://openstreetmap.us/iD/release/#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945


 17. oktoober 2013 13:20 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com
 :

 /iD/release/#background=custom:
 http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

 Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse
 koostama..

 Terv,
 Tormi


 17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama
 veebieditori ning see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS 
 jälg
 pole alati kõige täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's 
 kasutada,
 siis oli see väga hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab
 selle Custom layeri uuesti defineerima ning copy-paste
 brauserisse

Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-10-21 Thread Tormi Tabor
Toimib:
http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegid=n1813561651map=15/59.3438/24.5892

Tormi


17. oktoober 2013 15:13 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:


 Äkki lihtsalt openstreetmap.org softi ei uuendata igapäevaselt ? Siis
 pole see bugi, vaid tuleb oodata kui viimane iD version sinna jõuab.

 See custom URL igakordne uuesti panek on tüütus tõesti. Eks korralik
 lahendus oleks JOSM-i asukohapõhist (kui see on ikka asukohapõhine)
 nimekirja kasutada - et igas asukohas oleksid sealsed sourced juba valikus.
 SIis saaks kasvõi Tartu LV WMS-i sinna panna.

 Jaak

 On 17.10.2013, at 13:55, Viljar vilja...@gmail.com wrote:

 Tänud, selle abil sain otsa peale. oluline on jälgida parameetrite
 järjestust ja õiged vahemärke (# ja ? ja ). Vastasel juhul tehakse mingit
 automaatsuunamist. Seda URL õpetust olen lugenud.


 http://www.openstreetmap.org/edit?background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegorigin=nweditor=id#map=16/59./25.


 2013/10/17 Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com

 Ups,
 http://openstreetmap.us/iD/release/#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945


 17. oktoober 2013 13:20 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 /iD/release/#background=custom:
 http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

 Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse
 koostama..

 Terv,
 Tormi


 17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama veebieditori
 ning see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS jälg pole alati
 kõige täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's kasutada, siis oli
 see väga hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab selle
 Custom layeri uuesti defineerima ning copy-paste brauserisse/brauserist
 teeb tänapäeva isemõtlevates süsteemides koheselt ka kõiksugu urlencode.
 Leidsin, et on võimalik url parameetritega asi ette anda, aga proovin
 mis ma proovin kohe kuidagi ei õnnestu. Siit siis küsimus:
 Kas keegi oskaks anda URLi, mis võtab lahti openstreeti ID editori ja
 paneb koheselt maaameti orto taustaks?

 Peaks toimima mingi selline link, aga 

 http://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#background=Custom:http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/{z}/{x}/{y}.jpeg?origin=nwmap=15/59./25.0201

 Viljar


___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-10-21 Thread Tormi Tabor
Ok, Viljar juba sai ise ka tööle, sry;)


21. oktoober 2013 16:22 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 Toimib:
 http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegid=n1813561651map=15/59.3438/24.5892

 Tormi


 17. oktoober 2013 15:13 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com
 :


 Äkki lihtsalt openstreetmap.org softi ei uuendata igapäevaselt ? Siis
 pole see bugi, vaid tuleb oodata kui viimane iD version sinna jõuab.

 See custom URL igakordne uuesti panek on tüütus tõesti. Eks korralik
 lahendus oleks JOSM-i asukohapõhist (kui see on ikka asukohapõhine)
 nimekirja kasutada - et igas asukohas oleksid sealsed sourced juba valikus.
 SIis saaks kasvõi Tartu LV WMS-i sinna panna.

 Jaak

 On 17.10.2013, at 13:55, Viljar vilja...@gmail.com wrote:

 Tänud, selle abil sain otsa peale. oluline on jälgida parameetrite
 järjestust ja õiged vahemärke (# ja ? ja ). Vastasel juhul tehakse mingit
 automaatsuunamist. Seda URL õpetust olen lugenud.


 http://www.openstreetmap.org/edit?background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegorigin=nweditor=id#map=16/59./25.


 2013/10/17 Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com

 Ups,
 http://openstreetmap.us/iD/release/#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945


 17. oktoober 2013 13:20 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 /iD/release/#background=custom:
 http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

 Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse
 koostama..

 Terv,
 Tormi


 17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama veebieditori
 ning see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS jälg pole alati
 kõige täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's kasutada, siis oli
 see väga hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab selle
 Custom layeri uuesti defineerima ning copy-paste brauserisse/brauserist
 teeb tänapäeva isemõtlevates süsteemides koheselt ka kõiksugu urlencode.
 Leidsin, et on võimalik url parameetritega asi ette anda, aga proovin
 mis ma proovin kohe kuidagi ei õnnestu. Siit siis küsimus:
 Kas keegi oskaks anda URLi, mis võtab lahti openstreeti ID editori ja
 paneb koheselt maaameti orto taustaks?

 Peaks toimima mingi selline link, aga 

 http://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#background=Custom:http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/{z}/{x}/{y}.jpeg?origin=nwmap=15/59./25.0201

 Viljar




E-post: tormi.ta...@gmail.com
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-10-17 Thread Tormi Tabor
/iD/release/#background=custom:
http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse koostama..

Terv,
Tormi


17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama veebieditori ning
 see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS jälg pole alati kõige
 täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's kasutada, siis oli see väga
 hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab selle Custom
 layeri uuesti defineerima ning copy-paste brauserisse/brauserist teeb
 tänapäeva isemõtlevates süsteemides koheselt ka kõiksugu urlencode.
 Leidsin, et on võimalik url parameetritega asi ette anda, aga proovin mis
 ma proovin kohe kuidagi ei õnnestu. Siit siis küsimus:
 Kas keegi oskaks anda URLi, mis võtab lahti openstreeti ID editori ja
 paneb koheselt maaameti orto taustaks?

 Peaks toimima mingi selline link, aga 

 http://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#background=Custom:http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/{z}/{x}/{y}.jpeg?origin=nwmap=15/59./25.0201

 Viljar

 ___
 Talk-ee mailing list
 Talk-ee@openstreetmap.org
 https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-10-17 Thread Tormi Tabor
Ups,
http://openstreetmap.us/iD/release/#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945


17. oktoober 2013 13:20 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 /iD/release/#background=custom:
 http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

 Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse koostama..

 Terv,
 Tormi


 17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama veebieditori ning
 see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS jälg pole alati kõige
 täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's kasutada, siis oli see väga
 hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab selle
 Custom layeri uuesti defineerima ning copy-paste brauserisse/brauserist
 teeb tänapäeva isemõtlevates süsteemides koheselt ka kõiksugu urlencode.
 Leidsin, et on võimalik url parameetritega asi ette anda, aga proovin mis
 ma proovin kohe kuidagi ei õnnestu. Siit siis küsimus:
 Kas keegi oskaks anda URLi, mis võtab lahti openstreeti ID editori ja
 paneb koheselt maaameti orto taustaks?

 Peaks toimima mingi selline link, aga 

 http://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#background=Custom:http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/{z}/{x}/{y}.jpeg?origin=nwmap=15/59./25.0201

 Viljar

 ___
 Talk-ee mailing list
 Talk-ee@openstreetmap.org
 https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee





___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-10-17 Thread Tormi Tabor
Saatsin: https://github.com/openstreetmap/openstreetmap-website/pull/444

ID editori parameetrite (sh background) selgitus:
https://github.com/systemed/iD/blob/ac70b68e352df53ce980d213e76635660b70816c/API.md

Tormi


17. oktoober 2013 13:21 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 Ups,
 http://openstreetmap.us/iD/release/#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945


 17. oktoober 2013 13:20 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 /iD/release/#background=custom:
 http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

 Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse
 koostama..

 Terv,
 Tormi


 17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama veebieditori
 ning see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS jälg pole alati
 kõige täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's kasutada, siis oli
 see väga hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab selle
 Custom layeri uuesti defineerima ning copy-paste brauserisse/brauserist
 teeb tänapäeva isemõtlevates süsteemides koheselt ka kõiksugu urlencode.
 Leidsin, et on võimalik url parameetritega asi ette anda, aga proovin
 mis ma proovin kohe kuidagi ei õnnestu. Siit siis küsimus:
 Kas keegi oskaks anda URLi, mis võtab lahti openstreeti ID editori ja
 paneb koheselt maaameti orto taustaks?

 Peaks toimima mingi selline link, aga 

 http://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#background=Custom:http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/{z}/{x}/{y}.jpeg?origin=nwmap=15/59./25.0201

 Viljar

 ___
 Talk-ee mailing list
 Talk-ee@openstreetmap.org
 https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee







___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] openstreetmap ID editor ja orto kiht

2013-10-17 Thread Tormi Tabor
Kas maakaardi url võiks siin ka olla:
https://github.com/systemed/iD/blob/master/data/imagery.json ?

Tormi


17. oktoober 2013 15:13 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:


 Äkki lihtsalt openstreetmap.org softi ei uuendata igapäevaselt ? Siis
 pole see bugi, vaid tuleb oodata kui viimane iD version sinna jõuab.

 See custom URL igakordne uuesti panek on tüütus tõesti. Eks korralik
 lahendus oleks JOSM-i asukohapõhist (kui see on ikka asukohapõhine)
 nimekirja kasutada - et igas asukohas oleksid sealsed sourced juba valikus.
 SIis saaks kasvõi Tartu LV WMS-i sinna panna.

 Jaak

 On 17.10.2013, at 13:55, Viljar vilja...@gmail.com wrote:

 Tänud, selle abil sain otsa peale. oluline on jälgida parameetrite
 järjestust ja õiged vahemärke (# ja ? ja ). Vastasel juhul tehakse mingit
 automaatsuunamist. Seda URL õpetust olen lugenud.


 http://www.openstreetmap.org/edit?background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegorigin=nweditor=id#map=16/59./25.


 2013/10/17 Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com

 Ups,
 http://openstreetmap.us/iD/release/#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945


 17. oktoober 2013 13:20 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com:

 /iD/release/#background=custom:
 http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpegmap=16.08/24.59492/59.34945

 Seda ei tea, miks osm.org-iga ei tööta, epaks vist veakirjelduse
 koostama..

 Terv,
 Tormi


 17. oktoober 2013 13:14 kirjutas Viljar vilja...@gmail.com:

 Tingituna erinevatest põhjustest olen sunnitud kasutama veebieditori
 ning see pole just kõige mõnusam. Bing on nigel ja GPS jälg pole alati
 kõige täpsem. Kui tekkis võimalus maaameti kihti ID's kasutada, siis oli
 see väga hea uudis ning vahelduva eduga olen seda kasutanud.
 Jama on aga selles, et iga kord kui kaarti muutma lähen, peab selle
 Custom layeri uuesti defineerima ning copy-paste brauserisse/brauserist
 teeb tänapäeva isemõtlevates süsteemides koheselt ka kõiksugu urlencode.
 Leidsin, et on võimalik url parameetritega asi ette anda, aga proovin
 mis ma proovin kohe kuidagi ei õnnestu. Siit siis küsimus:
 Kas keegi oskaks anda URLi, mis võtab lahti openstreeti ID editori ja
 paneb koheselt maaameti orto taustaks?

 Peaks toimima mingi selline link, aga 

 http://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#background=Custom:http://kaart.maakaart.ee/tiles/1.0.0/maaamet_orto_EPSG900913/{z}/{x}/{y}.jpeg?origin=nwmap=15/59./25.0201

 Viljar


___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] Pressiteade: Eesti on nüüdseks kaetud vaba ja avatud digitaalkaardiga

2013-07-12 Thread Tormi Tabor
Ilmselt on päris palju aadresspunkte hoonestamata, näit enamik
http://osm.svimik.com/stats_missing.php?q=Koidu+k%C3%BCla aadressidest. Kas
ja kuidas neid kaardile kanda?

Tormi


11. juuli 2013 18:31 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:



 Et mis mõttes on valmis saanud? Selle all mõtlesime seda, et 100%
 linnadest, alevikest ja alevitest on
 http://osm.svimik.com/stats.php?sort=sizeshow=village statistika
 kohaselt tänavatega kaetud. Puudu on külasid, kus on tänavaid kus reaalseid
 aadresse pole, ja hoonetega läheb ka veel aega. Eks ta ole suurest Maaameti
 andmete koopia. Ja laieneda saab kõvasti ka uuendajate võrgustik, kes nüüd
 siis igapäevaselt oma koduümbrust võiks jälgida.

 Jaak

___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] admin_level vallapiiride eest

2013-06-12 Thread Tormi Tabor
 Kas Maaameti andmetes on  EHAK tüüp tõesti olemas?

jah, asustusüksuse tabelis, veerg TYYP:

Veerus TYYP on kasutatud EHAK asula tüüpide tunnuseid, numbrite tähendus on
järgmine:
0 - maakond 5 - vallasisene linn
1 - vald 6 - linnaosa
2 - osavald 7 - alevik
3 - alev 8 - küla
4 - linn
9 - asum või muu omavalitsuseta asustusüksus

http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus-p119.html

Tormi

12. juuni 2013 9:41 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:

  Kui, siis border_type jaoks tuleks ära need tõlkida. Ettepanek:

  Linn ja vallasisene linn- city (regionaalne omapära, mitte
  suurushullustus) Alev ja alevik (eristus on IMHO ajalooline) -
  town Vald - borough Küla - village

 Selge, see on hea ettepanek. Ma arvasin et võib-olla lihtsam ja vähem
 habras meetod on olemas, sest see tugineb õigesedele nimiosadele...
 Aga kui need nimed on järjekindlasti tähistatud, see kindlasti toimib.

  Kas http://taginfo.openstreetmap.org/keys/border_type ei sobiks?

 Tegelikult ma seda ei teadnud, see oleks teine võimalus. Ma arvan, et
 süsteem on sama - linn on border_type=city jne.

  Kas seda asulatüüpi eraldi atribuudina märkida ei saaks?

  admin_level-id võiks järgida ametlikku haldusjaotust
 
 http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus-p119.html

 See
 
 on huvitav mõte. Need tüübid on peenekoelisemad kui admin_level=*.
 Võib-olla saaks lisaks tähistada seda

 EHAK:type=*,

 sest EHAK:code, EHAK:countrycode, EHAK:parishcode on juba olemas.


 Kas Maaameti andmetes on  EHAK tüüp tõesti olemas? Minumeelest ongi seal
 need koodid vaid, ja nimi, rangelt haldusjaotuse järgi, mis ei tee vahet
 näiteks Tallinnal ja suvalisel vallal, sest haldusjaotuse mõttes ei olegi
 neil vahet. EHAK-is endas võibolla tõesti on mingid alamjaotused.

 Jaak

 ___
 Talk-ee mailing list
 Talk-ee@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee


Re: [Talk-ee] EHAK uuendamisest 2012v2 muudatuste osas

2012-08-09 Thread Tormi Tabor
Ikka saab ilmselt. Kui asja veidi laiemalt vadata, siis kas uuendamise osas
on välja kujunenud best practice? EHAK uueneb ca 1-2-3x aastas, kas lihtsam
oleks kogu andmestik uue versiooniga alati üle kirjutada või hakata
muudatusi võrdlema?

Terv,
Tormi

9. august 2012 11:35 kirjutas Andres Kaaber andres.kaa...@gmail.com:

 Kas olemasoleva ja uue erinevusi ei saa kuidagi võrrelda?

 Kuupäeval 9. august 2012 11:27 kirjutas Tormi Tabor tormi.ta...@gmail.com
 :
  Tervist!
 
  Palun soovitusi, kuidas uuendada EHAK asustusüksuste andmestik 2012v2
  muudatuste osas (lisandus 1 uus küla ja muudeti 2 küla piire):
 
 https://riha.eesti.ee/riha/main/kla/eesti_haldus-_ja_asustusjaotuse_klassifikaator_2012v2_ver2
 .
  Tänaseks on Maa-amet ka uuendatud shapefailid avaldanud:
 
 http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus-p119.html
 
  Tervitades,
 
  Tormi Tabor
  GSM: +372 5451 3000
  E-post: tormi.ta...@gmail.com
 
 
  ___
  Talk-ee mailing list
  Talk-ee@openstreetmap.org
  http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
 



 --
 A. Kaaber

 ___
 Talk-ee mailing list
 Talk-ee@openstreetmap.org
 http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee

___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee