Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-12 bef zés Fehér Sándor
Köszi ezt kipróbálom! Üdv! 2018. 03. 12. 9:27 keltezéssel, Gyulai László írta: Próbáld meg kikapcsolni a "Gyors rendszerindítás"-t! Az "Energiagazdálkodási lehetőségek"-ben a "A főkapcsoló fukkciójának megadásá"-nál van. Nálunk segített. Bár az is igaz, hogy időnként néhány gépnél visszaál

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-12 bef zés Gyulai László
Próbáld meg kikapcsolni a "Gyors rendszerindítás"-t! Az "Energiagazdálkodási lehetőségek"-ben a "A főkapcsoló fukkciójának megadásá"-nál van. Nálunk segített. Bár az is igaz, hogy időnként néhány gépnél visszaáll bekapcsolt állapotba, de még nem jöttem rá, mitől. Frissítések után szokott vis

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-12 bef zés Kiss Zsolt
:52 AM To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása Szia! 2018. 03. 11. 12:01 keltezéssel, Kiss Zsolt írta: Na de most akkor e szerint süthetjük. Nyáron tudnám lecserélni legkorában, de akkor ez így maradt nagyon úgy tűnik. Engem most ez a rejtélyes

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-12 bef zés Veres Sándor
Szia! 2018. 03. 11. 16:53 keltezéssel, Kiss Zsolt írta: Ezek 1703-ról frissülnek maguktól. Utána szórakoznak. Nyáron van idő, hogy imaget gyártsak és szétszórjam. Most lehet kár volna, ki tudja megint jön-e valami újabb eresztés. Tényleg az lenne a jó ha csak a sima updatek mennének fel és a

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Veres Sándor
Szia! 2018. 03. 11. 12:01 keltezéssel, Kiss Zsolt írta: Na de most akkor e szerint süthetjük. Nyáron tudnám lecserélni legkorában, de akkor ez így maradt nagyon úgy tűnik. Engem most ez a rejtélyes újraindítás zavar, mert több ugyanolyan gépen jelentkezett már a dolog. Persze 1709-el L A

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Bolyai RG
Hello Van egy aranyos kis (beszédes nevű) progi, O&O ShutUpW10. Portable, FREE Csomó mindent lehet állítgatni vele. Amióta ezt használom, béke van (hozzávetőleg). Horváth Tibor 2018.03.11. 10:23 keltezéssel, techinfo-requ...@lista.sulinet.hu írta: Én is úgy szoktam letiltani, ahogy Sándor

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Farkas Gábor
Én ezzel szoktam kikapcsolni, egyetlen kattintással: Winaero Tweaker https://winaero.com/comment.php?comment.news.1836 Eddig nem tűnt fel, hogy visszakapcsolódna. Amúgy még sok más hasznos dolgot is tud. FG ___ Techinfo mailing list Techinfo@l

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Bársony József
Üdv! Csak a service-t tiltottam le, az simán visszakapcsolódik magától, de most egy gépen megcsináltam mindkettőt. Meglátjuk holnap. Megvárhatta volna az érettségit... Köszi, Microsoft... Köszönöm, Bársony József 2018. március 10. 22:31 Sándor Fehér írta, < fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
Nincs hatása, ezt megcsináltam GPO-ban. Köszi a tippet! 2018. 03. 11. 17:32 keltezéssel, József Venczel írta: Most böngészem a csoportházirendet és találtam egy ilyet: A Windows Update Energiagazdálkodás engedélyezése a rendszer automatikusan ébresztéséhez és az ütemezett frissítések telepítés

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Eszembe jutott még valami! Régebben találtam ezt a programot: https://support.microsoft.com/en-us/help/3073930/how-to-temporarily-prevent-a-driver-update-from-reinstalling-in-window "Show or hide updates" az odal végén van ez a link, onnan lehet letölteni, vagy ezzel a linkkel :).

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Most böngészem a csoportházirendet és találtam egy ilyet: A Windows Update Energiagazdálkodás engedélyezése a rendszer automatikusan ébresztéséhez és az ütemezett frissítések telepítéséhez Ez nem okozhatja a gépek automatikus indítását? Mondjuk nálam nincs konfigurálva és nem indulnak maguktól a

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Köszönöm! Pont most találtam rá én is, Mátyás válaszán elindulva. Holnap ki is próbálom! 2018. március 11. 17:20 Sándor Fehér írta, < fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>: > >Azt, hogy csak onnan tudják letölteni, tűzfallal szabályozod? > GPO-ban van olyan, hogy a számítógép ne kapcsolódjon sem

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Kámán Tibor
>Nálunk a vadiúj hp gépek automatikusan bekapcsolnak, mintha valaki nyomkodná a >bekapcs gombokat. >A legújabb win 10 óta van ez. >Wol-t természetesen már kikapcsoltam a bios-ban, de nincs hatása. Próbáld meg kikapcsolni a "Gyors rendszerindítás"-t! Az "Energiagazdálkodási lehetőségek"-ben a "A

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
>Annyi hátulütője van, hogy végig kell a gépeket járnom és a frissítéseket intézni, hogy mire a kollégák-gyerekek megjönnek, már fent legyen minden. Ezt egy italc+wol párossal megtudod kerülni. wol-al bekapcsolod a gépeket és az italc-on keresztül pedig elindítgatod a frissítéseket. A székedbő

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
>Azt, hogy csak onnan tudják letölteni, tűzfallal szabályozod? GPO-ban van olyan, hogy a számítógép ne kapcsolódjon semmilyen online frissítő szolgáltatáshoz. Ezt kell bekapcsolni és wsus környezetben tényleg működőképes alternatíva ez is. 2018. 03. 11. 16:10 keltezéssel, József Venczel írta:

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés nagy.mat...@gmail.com
Nem, az AD-n a WSUS-hoz kell a csoportházirendi szabályokat konfigolni (felügyeleti sablonok - windows összetevők - windows update),  a klienseken beállítja a WSUS szerver-t, és hogy csak intranetről fogadjon frissítést. (nálam a webszerveren fut a WSUS... GPO-ban beállítva http://web-szerver:8

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Kiss Zsolt
ebből az LTSB-ből akkor süthetem. Zsolt From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of József Venczel Sent: Sunday, March 11, 2018 4:16 PM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása Ezt akkor tapasztaltam

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Na jó, de honnan lehet ilyet letölteni? A tisztaszoftveres igénylőlapon nem látok ilyen verziót. Neten meg nem találtam. Ha jól emlékszem, ez csak cégeknek elérhető, azt írták. Másrészt meg kellene nézni mi a különbség a sima és az LTS változat között, hátha lehet pontosan ugyanúgy konfigurálni a

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Venczel > *Sent:* Sunday, March 11, 2018 8:28 AM > *To:* Techinfo > *Subject:* Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása > > > > Sziasztok! > > Kis színes, így reggelre: https://computerworld.hu/tech/ > nem-bir-leallni-a-microsoft-az-eroszakos-frissitesekk

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Azt, hogy csak onnan tudják letölteni, tűzfallal szabályozod? 2018. március 11. 12:49 nagy.mat...@gmail.com írta, : > Már volt róla szó, de újra előhozom a dolgot. Nálunk fent van az egyik > szerveren a WSUS, a kliensek a frissítéseket csak onnan tudják letölteni. > Egyszerűen manuális szinkroniz

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés József Venczel
Ezt is próbáltam, meg még vagy 5 egyéb tippet, amit a neten találtam, de nem jött be. Kb. egy órára magára hagyom a gépet és újra működik az update service. Egyébként ez pontosan ugyanazt csinálja, mint amikor a service.msc-ből tiltod. 2018. március 11. 10:20 Sándor Fehér írta, < fehersan...@madac

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés nagy.mat...@gmail.com
Már volt róla szó, de újra előhozom a dolgot. Nálunk fent van az egyik szerveren a WSUS, a kliensek a frissítéseket csak onnan tudják letölteni. Egyszerűen manuális szinkronizálásra van állítva, így amíg én nem indítom el a WSUS-on a folyamatot, addig semmilyen frissítést nem akarnak a gépek le

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Kiss Zsolt
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of La'szlo' Drubina Sent: Sunday, March 11, 2018 11:44 AM To: Péter Molnár ; Techinfo Subject: Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása Sziasztok! Csatlakozom Péter véleményéhez. Az LTSB vagy új nevén LTSC nyugodtabb környezetet ad

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés La'szlo' Drubina
Sziasztok! Csatlakozom Péter véleményéhez. Az LTSB vagy új nevén LTSC nyugodtabb környezetet ad. Javasolt ott használni, ahol az új "feature"-ök nem életfontosságúak, pl. tanterem és egyéb irodai munkaállomások. A Tisztaszoftver ügyfélszolgálatának írásbeli válasza szerint a 2016-os LTSC nem része

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Zsolt *From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *József Venczel *Sent:* Sunday, March 11, 2018 8:28 AM *To:* Techinfo *Subject:* Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása Sziasztok! Kis

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Kovács Zoltán
...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *József Venczel *Sent:* Sunday, March 11, 2018 8:28 AM *To:* Techinfo *Subject:* Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása Sziasztok! Kis színes, így reggelre: https://computerworld.hu/tech/nem-bir-leallni-a-microsoft-az-eroszakos-frissitesekkel-245023.html Én

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
Persze, de csak manuálisan parancssorból így:| sc create ServiceName binPath= "the path" //C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs  és wuauserv a szolgáltatásnév// Mielőtt letörlöd a szolgáltatást én ki szoktam fényképezni az egyik gépről a beállításokat és ezt elteszem. Erről aztán vissza

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
sincs merre induljak. Közületek találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Zsolt *From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *József Venczel *Sent:* Sunday, March 11, 2018 8:28 AM *To:* Techinfo *Subject:* Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Tiba Csaba
Vissza is lehet kapcsolni? Köszönettel Csaba 2018. márc. 11. de. 10:20 ezt írta ("Sándor Fehér" < fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>): Akkor próbáljátok meg így: Rendszergazdai parancsorba sc delete//wuauserv a windows update neve// Ezek után NEM fog többet frissíteni. Alternatív:

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Tiba Csaba
Szervusz Péter! Az LTSB változat most frissül másodjára és az első után felpakolt áruházat meg mindent ahoz képest hogy milyen lecsupaszított volt, most minden vacak rajta van. Ez normális frissülés? Köszönettel Csaba 2018. márc. 11. de. 10:13 ezt írta ("Molnár Péter" ): > Hello! > Valaki mar

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Sándor Fehér
Akkor próbáljátok meg így: Rendszergazdai parancsorba sc delete    //wuauserv a windows update neve// Ezek után NEM fog többet frissíteni. Alternatív: ssl proxyval is le lehet tiltani, sőt nem is működik, ha a megfelelő url-ek nincsenek "splice-olva és whitelistelve a squid illetve a squ

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Molnár Péter
Hello! Valaki mar irta a listara: A hosszu tavu megoldas az LTSB valtozat hasznalata. Ezek a valtozatok nem telepitenek ilyen frissiteseket, csak a biztonsagiakat. A 2015-os is jo 2020-ig. A nyaron elkeszitett image, biztos, hogy nem fog valtozni ev kozben. En is ezen valtozatok hasznalatat java

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-11 bef zés Kiss Zsolt
Subject: Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása Sziasztok! Kis színes, így reggelre: https://computerworld.hu/tech/nem-bir-leallni-a-microsoft-az-eroszakos-frissitesekkel-245023.html Én is úgy szoktam letiltani, ahogy Sándor is írta, mégis bekapcsolt néhány gépen. Érettségiig pedig

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-10 bef zés József Venczel
Sziasztok! Kis színes, így reggelre: https://computerworld.hu/tech/nem-bir-leallni-a-microsoft-az-eroszakos-frissitesekkel-245023.html Én is úgy szoktam letiltani, ahogy Sándor is írta, mégis bekapcsolt néhány gépen. Érettségiig pedig már én sem akartam frissíteni a stabil image-ket :( Üdv, Venc

Re: [Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-10 bef zés Sándor Fehér
Üdv! Hogyan tiltottad le? Én így szoktam: I: services.msc Letiltod a service-t ( windows update a neve) II: gpedit.msc > számítógép konfig/felügyeleti eszközök/windows update/frissítések konfigurlása - letiltva 2. pont: ha AD van, akkor azt a win serveren kell megcsinálni 1. pont: én

[Techinfo] Windows 10 frissítés kikapcsolása

2018-03-10 bef zés Bársony József
Üdv! Windows 10 Enterprise, 1703 A szolgáltatások között anno letiltottam a Windows Update-et, ami eddig vissza is tartotta a frissítések letöltését. De most az összes gépünkön bekapcsolt! És irtózatosan terhelve a hálónkat minden gép frissíteni kezdett! Mi a csuda kapcsolta be? Le lehet valahogy