From: Darko Nadic [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Saturday, June 16, 2001 2:19 PM
To: STOP NSP
Subject: Re: [NSP] NIN - Prozor u svet

DOS jos uvek ne moze da shvati koliko ljudi ima kompjutere u Srbijii koliko
je njih prikljuceno na internet. Veoma malo ako se uporedimo sa Evropom i
svetom. Sad dolazi glavni problem. Prosecna cena racunara je oko 1200 DM. Sa
piraterijom izgleda stvar ovako. Software je oko 5 DM (15o) dinara po CD-u.
Na sumu od 1200 DM dodajte koliko kosta Microsoftov komplet inastalacije.
Koliko sam video na jednom nemackom satelitskom programu to je otprilike 500
DM. Hm... dodajte porez od 20% na sve to.Sa prosecnom platom u Srbiji
gradjanin sebi to ne moze  priustiti, pa samim tim i da kupujete 100 gr
parizera, jedan jogurt, litar mleka, i flasu piva preko interneta. Jos manje
DOS zna koliko ljudi to sve moze sebi uopste i da priusti svakog dana
direktnim odlaskom u prodavnicu.

Zato zivela piraterija.

Posto je moj kompjuter na izdisaju, eto u vidu reformskih zahvata i
tranzicije, transparentno raspisujem tender, donatorsku konferenciju,
donacije, koncesije - radi kupovine novog kompjutera.

Nadam se da moja "donatorska konferencija" nece imati nikakve veze sa Hagom.

Na kraju krajeva nije mi jasno kakve veze ima "hladnjaca sa lesevima" i
Microsoft? Da nisu lesevi iz hladnjace nastali u kompjuteru ministra ili je
u pitanju neki virus?

Zasto bi neko sahranjivao leseve bas u Batajnici koju su dan i noc
neprestano gadjali NATO avioni?

DN