2011/4/26 Lennard <l...@xs4all.nl>:

> De OSM Mapper van ITO World is hier al genoemd. Kennen jullie OWL al?
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OWL_%28OpenStreetMap_Watch_List%29
>
> Hiermee kun je ook eenvoudig in een gebied de wijzigingen zien. Zelfs als
> bij OSM zelf er "(big)" staat achter een changeset, is met OWL beter vast
> te stellen waar de echte wijziging zit. Tevens is het mogelijk om RSS
> feeds te maken van een gebied dat je in de gaten wilt houden.
>
> De dienst is bij vlagen wat traag. Dan krijg je wel de kaart, maar niet de
> overlay met de gewijzigde gebiedjes.

Ziet er op zich goed uit, maar ik krijg steeds "Data not visible at
this zoom level, please zoom in to see stuff." Het is me in 50
pogingen geloof ik één keer gelukt daadwerkelijk in te zoomen. Het is
behoorlijk irritant als je geadviseerd/verzocht wordt iets te doen wat
je niet kunt doen...

--
André Engels, andreeng...@gmail.com