Filip,

Je legt de vinger op de wonde. Vooreerst zou het heel spijtig zijn om OSM te
verlaten. We hebben mensen zoals jij juist heel nodig. Laten we samen
oplossingen zoeken voor het toekomstige OSM, dat moet zeker mogelijk zijn.

Een mogelijkheid bv zou zijn een gemeente in te schakelen. Op dit ogenblik
is de gemeente Bierbeek op zoek naar vrijwilligers om de "trage wegen" te
inventariseren en waren ze blij verrast dat zoiets ls OSM bestond. Dit zou
allemaal mooi kunnen werken als de aanvullingen van gegevens alleen konden
gewijzigd worden door de gemeente (ik denk bv dat de dienst openbare werken
beter de aard van de verharding kan updaten). Enkele OSM-medewerkers zouden
de gemeenten kunnen helpen (bv met het invoeren van alle gebouwen in die
gemeente, melden van eventuele fouten, enz).

Alternatief zou zijn dat alle OSM-medewerkers zich zouden bezig houden met 1
bepaald gebied, iets wat nu al zou kunnen.

Ik ben het volledig met je eens dat er dringend iets moet gebeuren, wil men
OSM een toekomst geven.

Op 23 april 2011 07:46 schreef filip wolters <filip_wolt...@hotmail.com> het
volgende: