Rechtstreeks via de API is dit niet mogelijk. Maar het moet te doen zijn om
m.b.h.v osmosis of een andere library zo'n scriptje te schrijven.

Het wordt trouwens gedaan in de osmand applicatie. Als je zoekt op een
straat, dan zie je alle huisnummers in die straat, dus kan je ook eenvoudig
het aantal huizen weergeven in de plaats.

Laat eens weten als je dat wil, dan zoek ik het wel uit.

Mvg,
Sander
Op 24 feb. 2012 18:55 schreef "Guy Vanvuchelen" <
guido.vanvuche...@pandora.be> het volgende: