Sander,

Inderdaad, maar Guy gebruikt JOSM, dus dat zal wel geen probleem vormen.

Guy,

Je zit mee op de mailing list: goed zo! Alleen had ik het daarnet niet
door, vandaar de wat familiaire stijl van m'n vorige email :-)

mvg,

Jo

Op 24 februari 2012 19:52 schreef Sander Deryckere
<sander...@gmail.com>het volgende: