*Mijn vraag is (en blijft) waarom mag aan een route in KPN geen naam
gegeven worden?*

Jouw bezwaren moet je dan ook toepassen op andere routes. bv de busroute
ref= 380 en naam="De Lijn 380 Tienen Grote Markt - Kumtich - Leuven GHB"
(de andere met ref 380 heeft een naam met Bertem in). Ik begrijp nog altijd
niet waarom bij KPN de regels anders zouden moeten zijn dan voor de
tientallen andere soort routes. Een relatie mag toch een naam hebben
(multipolygons kunnen toch ook een naam hebben, zonder dat renderers of
gelijk wie daar last van heeft?)

Bloso en de provincie Vlaams-brabant hebben sinds kort ook wandelingen die
gebruik maken van de knooppunten (een gekleurde driehoek op 2 benen, met
opgave van de af te leggen afstand). De bordjes hangen bij de knooppunten
en tussenpunten van het KPN. Concreet is er een rode, een blauwe en een
groene met startpunt De Borre in Bierbeek. Dus gaan er weeral relaties
bijkomen waarvoor geen oplossing is (behalve ze een naam geven bv Bloso
enz).

BTW: bedankt voor je werk om een oplossing te zoeken voor
Potlach-gebruikers. In ieder geval is er nu voor mij 1 argument meer om een
naam te geven, jij zal dan minder werk hebben ;-). Maar ernstig : erg
bedankt.

Op 24 augustus 2012 09:58 schreef Jan-willem De Bleser
<j...@thescrapyard.org>het volgende:

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360  Korbeek-lo