Dat is vreemd want die highway=living_street staat er nu al bij.
dit is wat er nu (0.6.1 de versie op de wiki en dus downloadable) in staat

<item name="Living Street (max 20)" nl.name="Woonerf (max 20)"
icon="presets/living_street.png"  type="way">
 <key key="highway" value="living_street"/>
<key key="maxspeed" value="20"/>
 <key key="zone:traffic" value="BE:urban"/>
</item>

Ik kan natuurlijk nog een Woonerf - Buiten bebouwde kom toevoegen ook.
Of op zijn minst vermelden dat de huidige present binnen bebouwde kom moet
gebruikt worden